Jeg er også opdraget til at følge mit hjerte og har derfor altid gjort det. Det har resulteret i min datter, dog en ups graviditet, da jeg var 19 og en ups'er mere i december. Min ups'er i december gik desværre ikke så godt og jeg mistede i starten af denne måned.
Trods at mange nok mener vi skal vente med at prøve igen, så er vi i fuld gang med projekt baby og dem der ikke støtter os, de ryger ud!
Det er jeres liv og jeres valg og så længe I begge er over 18 og føler i har økonomien, tiden og lysten til et barn, så er der ingen der kan ændre på det.
Så længe det er velovervejet og gennemtænkt, så er der ingen andre end jer selv der kan bestemme hvordan og hvornår.
Jeg fortryder ikke min datter et eneste sekund. Ville ønske hun var planlagt, men sådan blev det ikke. Jeg fortryder heller ikke min sidste graviditet, kun at vi ikke fik et levende barn ud af det, men det er vi jo desværre ikke altid herre over.
Og mindst af alt, så fortryder jeg på ingen måde at vi er i fuld gang med projekt baby, for det er vores ønske og det er vores liv! 
Held og lykke med jeres beslutning 
Anmeld