Jeg får måske hug for det her .
Men jeg vil sige , ingen først gangsgravide , ved med 100% sikkerhed om hvad det er de går ind til . Der er mange uforsigidige ting i løbet af en barns opvækst .
JEg har altid selv drømt om at blive ung mor faktisk i en alder af bare ja 18 år . Men gudske takker lov for at jeg ikk blev det . - Jeg er 21 år idag , og jeg er lykkelig for at jeg først har fået drømme barnet nu . Jeg elsker min søn over alt på jorden . Min søn er fra d 30/12-10 .
Men for pokker , du kan slet slet ikk indstille dig mentalt på hvad du går ind til inden du sider med den lille i armene , og for pokker , det er hårde end man måske lige drømmer om .
Jeg vil ikk sidde og sige i ikk skal følge jeres hjerter , for jeg er selv utrolig ung mor .
Men hvis jeg havde været dig havde jeg ventet et par år . For det er en kæmpe forandring både du din krop og jeres forhold skal gennemgå .
Nogen gange sidder jeg selv og tænker over at den første gang man skal føde , den oplever jeg ALDRIG igen , det skræmmer mig lidt , jeg fortyder ikk min søn på nogen måde , men ind imellem ville jeg gerne have ventet bare 1 måske 2 år endnu .
Men mærk ordentlig efter inden i . og gør hvad i føler er mest rigtig .
Det gjorder jeg selv . Og jeg fortryder absolut ikk . - Men det er hårdt . og en kæmpe omvældning for ens forhold og en selv .

Anmeld