Okay, kort fortalt.. + Jeres bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Dinna88

Chillien skriver:

Præcis... Er heller ikk hellig... Men gør det som udgangspunkt... Gider heller ikk bruge al min tid på mad og madlavnig..

Der har vi det på samme måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

DM88

sarahb skriver:

Så spiser vi nogenlinde sundt, er ikke FREAK så jeg skal også have det godt.

Men her er denne uges plan fx.

Mandag pasta med pesto, pinjekerner og ærter og kylling.
Tirsdag Tabouleh salat med tun bøffer/deller
Onsdag Maggi juicy chicken med kartoffel bøffer med krydderurter i.
Torsdag: Linse sovs (dahl) Og ris
Fredag: Grønne linser med citron
Lørdag: Kyllingefrikadeller og krydder kartofler
søndag: Ægge ret med koriander, tomat, løg, chili m.m. Men groft brød.

Wauw det lyder vel nok lækkert!
1000 tak for god inspiration!!

Anmeld

9. februar 2011

DM88

B&J skriver:

5dage om ugen dyrker jeg motion

spiser 6 gange om dagen

spiser kun 2stk frugt og de skal kun være i en håndfuld som en banan en appelsin og vindruer skal kunne fylde min hånd ud..

spiser rugbrød med min 8% kost fiber og max 2gram fedt.

spiser mange grønsager

går nemlig efter en kostplan

og hvis jeg virkelig har en sød tand så spiser jeg 4 stk vingummi ellers har jeg lørdag jeg må være lidt usund

Det er godt nok en vild plan det der.. 4 stk vingummi wow, du er sej!!

Jeg kan se det handler lidt om at lave nogle regler og så overholde dem.. Er blevet rigtig godt inspireret af jeres gode svar. tak.

Anmeld

9. februar 2011

DM88

sarahb skriver:

Det kan være en god ide, at spise kosttilskud i form af zink, selen og vitamin C – fordi:
- zink er vigtig for ham i forbindelse med produktionen af sæd, og for os kvinder er zink vigtig for at få cellerne til at dele sig som følge af en befrugtning.
- selen er god til at optimere han sæd- og testosteron-produktion
- vitamin C forøger hans sæd-kvalitet, og for os kvinder hjælper det med ægløsning

Udforsk krydderiernes spændende verden, der findes faktisk en del krydderier som har en positiv indvirken på lysten til sex.
Ingefær er blandt andet kendt for at hjælpe stemningen godt på vej, chokolade er også et godt bud.

Spis folin syre og græskar kerner.

Det var godt nok solid info det der! Så jeg kan se manden også skal spise vitaminer nu.. Det havde jeg selvfølgelig slet ikke tænkt over, men han er jo halvdelen af babyen, så det er vel klart! DOH!

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Dinna88 skriver:

Jeg sørger for at fastholde min træning! 

I stedet for slik kan du spise nødder! De er mega sunde Ohh, kan ikke lige hoste op med en masse når jeg skal. Jooh, jeg drikker meget vand - minimun tre liter om dagen. Og så får jeg altid frisk luft hver dag, jeg kan ikke overleve hvis ikke jeg kommer udenfor en dør

Derudover undgår jeg at stille krav til mig selv, for så bliver jeg hurtigt skuffet! 

Jeg drikker måske max to glas vand om dagen, så det kunne være jeg skulle starte med at sætte ind der!
Det er måske noget jeg kan overskue at få styr på! Mange tak!

Anmeld

9. februar 2011

DM88

MarianneSonne skriver:

Jeg er vel det man kalder tynd-fed. Jeg er slank, men spiser for meget usundt, for lidt frugt og bevæger mig alt for lidt, så mine blodårer ligner nok noget der er løgn og sukkersyge venter vel lige om hjørnet.

Jeg kigger lige med.

Men sundhed handler jo om meget andet end mad og motion. Det handler jo også om, ikke at være stresset, at leve det liv man ønsker, at grine hver dag, sex, ikke at ryge og drikke.

Hvis jeg skulle ændre en ting, så ville jeg nok drikke mindre cola  Men da det er aldeles usandsynlig, så må jeg nøjes med noget andet. Jeg vil gerne have færre materielle ting i mit hjem, for mine ting stresser mig. Jeg vil blive bedre til at smide ud.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Netop, det er præcis det jeg også er, tror jeg, TYNDFED.. Gys..

Det du siger omkring sundhed, var faktisk også noget af det jeg søgte i denne tråd. Hvad der virker for den enkelte.. Har læst om nogen der bruger ti minutter på at strække hele kroppen godt ud hver morgen inden de står op.. Kunne være spændende at høre andres "ritualer" og hvad der der sundhed for den enkelte!

Det med det materielle er jeg helt med på, ELSKER at smide ting ud... At rense mit hjem fra ting. Ville ønske jeg var bedre til at rense min krop også..

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Chillien skriver:

Fantastisk ikke at blive pillet ned

jeg syne shelt klart også at evgansk er bedst... Det er ren og skær mangle på rygrad at jeg ikk er det 100 % mere... Især det emd mælken.. Det skulle være meget bedre at spise spinat og andre grønne bladgrøntsager i stedet for.. Der får du alt det de kloge siger er godt fra mælk, bortset fra de følgesygdomme som mælk kan give...

Jeg havde det også allerbedst da jeg var veganer.. Det er fantastisk, og man bliver mæt på en helt anden måde... Vil så gerne at folk også ser det...Om ikk andet så i et mindre omfang...

Det er bare helt vildt sejt at du har været veganer.. Gid jeg ikke havde en rygrad som en slatten regnorm..

Jeg kan faktisk slet ikke tåle mælk, så i perioder når der er "psykisk overskud" holder jeg mig 100% fra det, ville ønske jeg gjorde det altid, har det 1000 gange bedre når jeg holder mig fra mælk..

Tak for alle dine kommentarer, rigtig spændende læsning!

Anmeld

9. februar 2011

Mi

DeniseM skriver:

Netop, det er præcis det jeg også er, tror jeg, TYNDFED.. Gys..

Det du siger omkring sundhed, var faktisk også noget af det jeg søgte i denne tråd. Hvad der virker for den enkelte.. Har læst om nogen der bruger ti minutter på at strække hele kroppen godt ud hver morgen inden de står op.. Kunne være spændende at høre andres "ritualer" og hvad der der sundhed for den enkelte!

Det med det materielle er jeg helt med på, ELSKER at smide ting ud... At rense mit hjem fra ting. Ville ønske jeg var bedre til at rense min krop også..

Egentlig tror jeg, at hvis man vil ændre noget i sit liv, så skal man tage babyskridt. En lille ting ad gangen og så ikke ændre mere, før det første lille mål er helt i hus. Det er simpelthen for hårdt for os at omstille os så hurtig, og hovedet skal jo med, hvis du forstår hvad jeg mener

Marianne

www.stjeneleg.dk

Anmeld

9. februar 2011

DM88

MarianneSonne skriver:

Egentlig tror jeg, at hvis man vil ændre noget i sit liv, så skal man tage babyskridt. En lille ting ad gangen og så ikke ændre mere, før det første lille mål er helt i hus. Det er simpelthen for hårdt for os at omstille os så hurtig, og hovedet skal jo med, hvis du forstår hvad jeg mener

Marianne

www.stjeneleg.dk

Jah, tror du har HELT ret..

Så er det bare lige at vælge den lille ting ud fra det hav af råd man "burde" eller "skulle" følge..

Tror at jeg, i resten af denne uge vil fokusere på at drikke mere vand og finde nogen gode vitaminpiller.. Så må jeg lige lægge en slagplan derefter..

Anmeld

9. februar 2011

Mi

DeniseM skriver:

Jah, tror du har HELT ret..

Så er det bare lige at vælge den lille ting ud fra det hav af råd man "burde" eller "skulle" følge..

Tror at jeg, i resten af denne uge vil fokusere på at drikke mere vand og finde nogen gode vitaminpiller.. Så må jeg lige lægge en slagplan derefter..

Ja det er da en god plan. En lille ting som at drikke mere vand er jo vigtig men overskuelig. Det var faktisk også en god ting for mig at gøre. Men jeg tror at man skal gøre det længere end en uge, før man påtager sig mere. Det skal være indtil det føles naturligt at gøre det og man ikke falder tilbage til det gamle (cola )

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.