MarianneSonne skriver:
Jeg er vel det man kalder tynd-fed. Jeg er slank, men spiser for meget usundt, for lidt frugt og bevæger mig alt for lidt, så mine blodårer ligner nok noget der er løgn og sukkersyge venter vel lige om hjørnet.
Jeg kigger lige med.
Men sundhed handler jo om meget andet end mad og motion. Det handler jo også om, ikke at være stresset, at leve det liv man ønsker, at grine hver dag, sex, ikke at ryge og drikke.
Hvis jeg skulle ændre en ting, så ville jeg nok drikke mindre cola
Men da det er aldeles usandsynlig, så må jeg nøjes med noget andet. Jeg vil gerne have færre materielle ting i mit hjem, for mine ting stresser mig. Jeg vil blive bedre til at smide ud.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Netop, det er præcis det jeg også er, tror jeg, TYNDFED.. Gys..
Det du siger omkring sundhed, var faktisk også noget af det jeg søgte i denne tråd. Hvad der virker for den enkelte.. Har læst om nogen der bruger ti minutter på at strække hele kroppen godt ud hver morgen inden de står op.. Kunne være spændende at høre andres "ritualer" og hvad der der sundhed for den enkelte!
Det med det materielle er jeg helt med på, ELSKER at smide ting ud... At rense mit hjem fra ting. Ville ønske jeg var bedre til at rense min krop også..
Anmeld