Okay, kort fortalt.. + Jeres bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

DM88

MarianneSonne skriver:

Ja det er da en god plan. En lille ting som at drikke mere vand er jo vigtig men overskuelig. Det var faktisk også en god ting for mig at gøre. Men jeg tror at man skal gøre det længere end en uge, før man påtager sig mere. Det skal være indtil det føles naturligt at gøre det og man ikke falder tilbage til det gamle (cola )

Marianne

www.stjerneleg.dk

Tror du at ti dage er bedre, eller snakker vi uger her???

Uhh.. har lige drukket cola..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har også lige været inde i en lidt skidt periode, men mit bedste bud - som jeg synes er nemt og lækkert er:

Masser af grøntsagsstænger og evt. lidt frugt også til snack om aftenen, og så en lækker fedtfattig dip til. Det gør at jeg får en masse grønt hver dag, og heller ikke foræder mig i alt for mange ting. 

Køb en lufttæt box og skær rigeligt med grøntsager ud så du har til f.eks. 2 dage!! Det er også dejligt nemt at have med på skole/arbejde i en lille luftet bøtte, og så pifte bøtten op med lidt cherrytomater og evt. udskåren frugt også. Jeg er aldrig kommet hjem med en fyldt bøtte. 

Anmeld

9. februar 2011

Mi

Tror du at ti dage er bedre, eller snakker vi uger her???

Uhh.. har lige drukket cola..

Det afhænger nok meget af hvor stor en omvæltning man vil lave. Men tror den nye vane skal blive en naturlig del af hverdagen før man fylder mere på. For mig ville det nok være en månedstid tror jeg.

Og jeg sidder også her med en cola

Anmeld

9. februar 2011

MarianneSonne skriver:

Det afhænger nok meget af hvor stor en omvæltning man vil lave. Men tror den nye vane skal blive en naturlig del af hverdagen før man fylder mere på. For mig ville det nok være en månedstid tror jeg.

Hihi, hvad er det med det Cola... Siger hende der for 1 gang skyld har drukket Mountain Dew. Men det sker også kun max 1 gang i måneden. Så må godt. Haha.

Anmeld

9. februar 2011

DM88

MarianneSonne skriver:

Hvor er vi bare "gode" med det cola..

Så må dagen heller slutte med et kæmpe glas vand, så må det rette lidt op på det skidt jeg ellers har fyldt i mig i dag.. Og så: et nyt liv fra imorgen, men i små skridt...

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hihi, hvad er det med det Cola... Siger hende der for 1 gang skyld har drukket Mountain Dew. Men det sker også kun max 1 gang i måneden. Så må godt. Haha.

Coca Cola er bare sagen!

Anmeld

9. februar 2011

DeniseM skriver:

Coca Cola er bare sagen!

NOOOO, jeg er meget mere til Ginger Ale 

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Jeg har også lige været inde i en lidt skidt periode, men mit bedste bud - som jeg synes er nemt og lækkert er:

Masser af grøntsagsstænger og evt. lidt frugt også til snack om aftenen, og så en lækker fedtfattig dip til. Det gør at jeg får en masse grønt hver dag, og heller ikke foræder mig i alt for mange ting. 

Køb en lufttæt box og skær rigeligt med grøntsager ud så du har til f.eks. 2 dage!! Det er også dejligt nemt at have med på skole/arbejde i en lille luftet bøtte, og så pifte bøtten op med lidt cherrytomater og evt. udskåren frugt også. Jeg er aldrig kommet hjem med en fyldt bøtte. 

Rigtig god ide med dip til grøntsagerne!! Det skal helt sikkert i forsøg.. Tak!

Og til flere dage af gangen, smart...

Anmeld

9. februar 2011

DM88

NOOOO, jeg er meget mere til Ginger Ale 

Haha, ja okay, hvis det skal være

Anmeld

9. februar 2011

DeniseM skriver:

Rigtig god ide med dip til grøntsagerne!! Det skal helt sikkert i forsøg.. Tak!

Og til flere dage af gangen, smart...

Selv tak. Jeg plejer at bruge:

Gulerødder, peberfrugter i forskellige farver, agurk, selleri, evt cherrytomater og ind imellem sukkerærter, og kina radisse, eller alm. danske radisser. 

Af frugt synes jeg  at meloner, druer og ananas fungere bedst i en bøtte sammen med grøntsager.

Dip laver jeg af den fedtfattigste græsk yoghurt eller fraiche jeg kan finde, og så bare med den smag jeg lige har lyst til.

Sød chilisauce er faktisk også meget godt som dip, og ikke mindst, guacamole med fint hakket løg - og evt. fint hakket tomat i. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.