Chillien skriver:
Dejligt.. Har jeg endu heller ikk oplevet.. Men du ved jo nok at nogle mennesker simpelthen bare er så stædige med deres kød 
Chokolade vil jeg aldrig droppe... Og mælk kan jeg sagtens klare mig uden efetr min veganske periode.. Men ost kan jeg ikk undvære.. Og de veganske produkter er bare ikk tilfredsstillende...
du burde tage nogle B12 tilskud.. Det er vitaminer det lagres i kroppen så man kan bruge af det længe efter man har ændret kost.. Men lige pludselig mangler du dem... Og så kan man vist godt blive ret syg... Man kan sagtens undvære andre vitamintilskud hvis man sammesætter kosten rigtigt.. Men B12 burde du virkelig overveje...
Har det rigtig godt.. Men til gengæld er jeg flyttet sammen med min kæreste så det sker at jeg spiser kødpålæg og sådan... Rigtig irriterende men kan godt mærke det.. Når engang jeg kan koncentrere mig om et kostskift vil jeg gerne over til kun at spise fisk igen.. Der havde jeg det rigtig godt nemlig.. Men kommer aldrig til at droppe min ost 
Uha, udenfor siden har jeg mødt mange negative mennesker
Og de lukker ørerne for gode argumenter!
Ost har jeg aldrig spist meget, men mælk til sauce, pandekager, brød osv er træls, fordi en liter soyamælk koster 17 kr?! 
Det er bare så dyrt. Så nogle gange går jeg på kompromis fordi jeg bor hjemme, og der er bare ikke råd til at bruge 17 kr. hver tredje dag på mælk.
Generelt er vitamintilskud bare hårde ved min krop, har aldrig taget nogle uden at de har modsat virkning. Men du har ret - jeg burde virkelig komme i gang.
Igen, så synes jeg at det du allerede gør er rigtig flot
Og hvis du ikke kan undvære osten, så er det da bare sådan. Jeg tilbereder ikke kød, så når jeg flytter sammen med min kæreste, så må han selv lave det, hvis han vi lave det. Men det handler jo også om at gå på kompromis, og de er vel så det du gør med pålæg? Der gør jeg det med fisk
Især når det kommer til ældre mennesker - de kan ikke altid begribe at jeg ikke spiser kød, mælkeprodukter, æg osv. så siger bare at de kan lave fisk! Men jeg kan godt forstå at du gerne vil tilbage dertil, det må være træls at vide hvor godt man egentlig kan have det 
MEn jeg vil bare helt sikkert råde TS til at skære ned på kødet og det andet jeg nævner. Det er så lækkert.