Okay, kort fortalt.. + Jeres bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.430 visninger
64 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

DM88

Okay...

Jeg vil gerne være et sundere menneske, jeg vil gerne gøre min krop total top-tunede til at bære en graviditet på den bedst mulige måde.. Men jeg er Usund i ordets vildeste forstand..
Lever efter INGEN regler når det kommer til alt der har med sundhed at gøre. INGEN regler overhovedet..

Jeg er gift. Er 22 år gammel. Har ingen børn. Endnu!(Men vi snakker om at begynde at prøve på det) Jeg er ikke overvægtig (nærmere på vej til at blive det, eller få en livsstilssygdom, eller det der er værre) derfor vil jeg gerne allerede nu begynde at ændre min livsstil..

Sikke en indrømmelse onsdag ved middagstid.

Jeg søger: Alle jeres små/bedste/nyeste/specielle/unikke/almindelige/største osv RÅD som i selv benytter for at gøre jeres liv bare lidt sundere..

Bare den lille ting der gør dit liv lidt sundere???

ALLE IDEÈR ELLER RÅD modtages med glæde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Nettemor

følger lige med her.. lyder spændende..

Anmeld

9. februar 2011

<3

600gr grøntsager om dagen, daglig træning og kun usundt i weekenden (hjemmelavede pandekager, kage eller lign.) Ret så kedeligt egentlig men effektivt

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Kirle skriver:

600gr grøntsager om dagen, daglig træning og kun usundt i weekenden (hjemmelavede pandekager, kage eller lign.) Ret så kedeligt egentlig men effektivt

Hvordan får du 600g grøntsager om dagen????

Hvilken træning og hvor meget?

Tak for svar!

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Kirle skriver:

Nå ja, og er weekend tre dage om ugen eller kun 1, eller 2 dag/e hos jer?

Anmeld

9. februar 2011

sarahb

jeg træner 5 gange om ugen og prøver at spise sundt. Men i weekenden må jeg godt synde.. Men så vil jeg gerne holde mig til mørk chokolade..

Anmeld

9. februar 2011

<3

DeniseM skriver:

Nå ja, og er weekend tre dage om ugen eller kun 1, eller 2 dag/e hos jer?

1 max 2 gange om ugen. Fx. så kunne det være vanilje is til dessert fredag og pandekager til morgenmad søndag. Og så ikke mere

Anmeld

9. februar 2011

DM88

sarahb skriver:

jeg træner 5 gange om ugen og prøver at spise sundt. Men i weekenden må jeg godt synde.. Men så vil jeg gerne holde mig til mørk chokolade..

Hvordan presser du træning ind i din hverdag?

Jeg er meget nysgerrig..

Anmeld

9. februar 2011

DM88

1 max 2 gange om ugen. Fx. så kunne det være vanilje is til dessert fredag og pandekager til morgenmad søndag. Og så ikke mere

God regel.. Den noterer jeg lige ned!!

Anmeld

9. februar 2011

<3

Hvordan får du 600g grøntsager om dagen????

Hvilken træning og hvor meget?

Tak for svar!

Lidt frugt til morgenmaden, en gulerod, tomat og agurk til frokost og så en halv tallerken grønt til aftensmad. Det er faktisk ret let når man får vænnet sig til det

Vi spiser mest gulerødder, broccoli, spinat og bønner. Og så alt det andet som supplement. Supper lavet på grøntsager er også et hit herhjemme. Vi laver en suppedag om ugen, 1-2 fisk dag, 1-2 vegetardage og så 1 kød dag også det løse. Vi spiser købepizza en gang om måneden

Mht. træning jamen jeg cykler ca. 1/2 -1time om dagen, løber eller svømmer 2 gange om ugen og går til Pilates som jo er fantastisk - det er en stor knibeøvelse

Og selv tak da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.