Okay, kort fortalt.. + Jeres bedste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DeniseM skriver:

Haha, ja okay, hvis det skal være

Jamen det er bare min yndlings sodavand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Cris

Dinna88 skriver:

Uha, udenfor siden har jeg mødt mange negative mennesker  Og de lukker ørerne for gode argumenter!

Ost har jeg aldrig spist meget, men mælk til sauce, pandekager, brød osv er træls, fordi en liter soyamælk koster 17 kr?!  Det er bare så dyrt. Så nogle gange går jeg på kompromis fordi jeg bor hjemme, og der er bare ikke råd til at bruge 17 kr. hver tredje dag på mælk.

Generelt er vitamintilskud bare hårde ved min krop, har aldrig taget nogle uden at de har modsat virkning. Men du har ret - jeg burde virkelig komme i gang. 

Igen, så synes jeg at det du allerede gør er rigtig flot Og hvis du ikke kan undvære osten, så er det da bare sådan. Jeg tilbereder ikke kød, så når jeg flytter sammen med min kæreste, så må han selv lave det, hvis han vi lave det. Men det handler jo også om at gå på kompromis, og de er vel så det du gør med pålæg? Der gør jeg det med fisk  Især når det kommer til ældre mennesker - de kan ikke altid begribe at jeg ikke spiser kød, mælkeprodukter, æg osv. så siger bare at de kan lave fisk! Men jeg kan godt forstå at du gerne vil tilbage dertil, det må være træls at vide hvor godt man egentlig kan have det

MEn jeg vil bare helt sikkert råde TS til at skære ned på kødet og det andet jeg nævner. Det er så lækkert.

Pålæg? Fisk? Hmmm... Så kan man ikke reklamere så meget som veganer

Men så skal I stille og rollig begynde at flytte over til råkosten, det er bare noget af det bedste.

For begynder ville jeg anbefale, at der er noget råkost til hver måltid, feks. lidt frugt sammen med morgenmaden og salat til til både frokost og aftensmaden...

Anmeld

10. februar 2011

B&J

DeniseM skriver:

Det er godt nok en vild plan det der.. 4 stk vingummi wow, du er sej!!

Jeg kan se det handler lidt om at lave nogle regler og så overholde dem.. Er blevet rigtig godt inspireret af jeres gode svar. tak.

Anmeld

10. februar 2011

Dinna88

DeniseM skriver:

Jeg drikker måske max to glas vand om dagen, så det kunne være jeg skulle starte med at sætte ind der!
Det er måske noget jeg kan overskue at få styr på! Mange tak!

Jaa Men man skal også huske at finde den der grænse, så man ikke tømmer kroppen for vigtige vitaminer osv. Har ikke lige styr på hvordan det er. Jeg ved bare at jeg har fået det meget bedre efter jeg er begyndt at drikke så meget vand.

Anmeld

10. februar 2011

Dinna88

Cris skriver:

Pålæg? Fisk? Hmmm... Så kan man ikke reklamere så meget som veganer

Men så skal I stille og rollig begynde at flytte over til råkosten, det er bare noget af det bedste.

For begynder ville jeg anbefale, at der er noget råkost til hver måltid, feks. lidt frugt sammen med morgenmaden og salat til til både frokost og aftensmaden...

Jeg ER veganer, men for at jeg i givne situationer ikke skal sulte/gøre det komplet umuligt for f.eks. de ældre i familien at lave mad til mig, så siger jeg at de kan lave det - de har dog flere gange været søde at lave falafel. Det er aldrig noget jeg laver selv. Men jeg rører skam ikke kødpålæg.

Økonomien er ikke til salat til hvert måltid, men jeg spiser skam ofte råkost - jeg går bare ikke efter det. Men det sker ofte alligevel. Jeg kan desværre ikke spise frugt til til morgenmad, jeg spiser havregrød og der skal INTET til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.