Dinna88 skriver:
Uha, udenfor siden har jeg mødt mange negative mennesker
Og de lukker ørerne for gode argumenter!
Ost har jeg aldrig spist meget, men mælk til sauce, pandekager, brød osv er træls, fordi en liter soyamælk koster 17 kr?! 
Det er bare så dyrt. Så nogle gange går jeg på kompromis fordi jeg bor hjemme, og der er bare ikke råd til at bruge 17 kr. hver tredje dag på mælk.
Generelt er vitamintilskud bare hårde ved min krop, har aldrig taget nogle uden at de har modsat virkning. Men du har ret - jeg burde virkelig komme i gang.
Igen, så synes jeg at det du allerede gør er rigtig flot
Og hvis du ikke kan undvære osten, så er det da bare sådan. Jeg tilbereder ikke kød, så når jeg flytter sammen med min kæreste, så må han selv lave det, hvis han vi lave det. Men det handler jo også om at gå på kompromis, og de er vel så det du gør med pålæg? Der gør jeg det med fisk
Især når det kommer til ældre mennesker - de kan ikke altid begribe at jeg ikke spiser kød, mælkeprodukter, æg osv. så siger bare at de kan lave fisk! Men jeg kan godt forstå at du gerne vil tilbage dertil, det må være træls at vide hvor godt man egentlig kan have det 
MEn jeg vil bare helt sikkert råde TS til at skære ned på kødet og det andet jeg nævner. Det er så lækkert.
Pålæg? Fisk? Hmmm... Så kan man ikke reklamere så meget som veganer 

Men så skal I stille og rollig begynde at flytte over til råkosten, det er bare noget af det bedste.
For begynder ville jeg anbefale, at der er noget råkost til hver måltid, feks. lidt frugt sammen med morgenmaden og salat til til både frokost og aftensmaden...