Zafir skriver:
Jeg er jo tilhænger af at få sine børn så tidligt som muligt. Selvom vi bliver ældre og ældre, så skal man ikke vente, - hvis man har muligheden for at få sine børn.
Jeg syntes det er TIL GRIN, når pressen siger 'det unge par', omkring Kronprinsen og Mary...
Og mht Betinna Aller, så virker det som et af hendes 'projekter'... Hvilket jeg heller ikke syntes er fedt... mmm...
Jeg ved godt at der af forskellige grunde kan gå flere år, end man regner med, før man føder sine børn, men jeg syntes ikke man skal vente, hvis man har muligheden for at få børn.
Helt enig i at det er noget fis at omtale folk på omkring de 40 som "det unge par", uanset om de lige har fået børn eller ej 
Jeg læste i et engelsk dameblad, at nu gik man over til at kalde fok i 40-erne og 50-erne "middle youth" i stedet for "middle aged". The er simpelthen det værste vrøvl jeg længe har hørt. Hvorfor vil folk ikke være ved at de er voksne?
Min mand har en helt anden opfattelse af sin/vores alder inde i hovedet end jeg har, og omtaler os tit som "unge forældre". Det kan jeg slet ikke tage, for uanset hvordan man vender og drejer det, så er man altså ikke unge forældre, når man, som os, er midt i 30-erne. Han tror, jeg synes, der er noget negativt ved at være en gammel mor. Det synes jeg ikke der er, men jeg synes, der er noget negativt ved at omtale mig selv som ung forælder. Jeg synes det er længe siden jeg identificerede mig selv som ung på den måde.
Anmeld