For gammel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Måske man ved aldrig

he he...skal nok lige have flere end to stive børster, men mon ikke fremtiden nok skal bidrage med endnu flere stive børster....jeg ender med at være en rigtig charmetrold...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

he he...skal nok lige have flere end to stive børster, men mon ikke fremtiden nok skal bidrage med endnu flere stive børster....jeg ender med at være en rigtig charmetrold...

Lad dem gro og se hvad der sker, du kunne blive overrasket

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

MariaJ skriver:

Helt enig i at det er noget fis at omtale folk på omkring de 40 som "det unge par", uanset om de lige har fået børn eller ej

Jeg læste i et engelsk dameblad, at nu gik man over til at kalde fok i 40-erne og 50-erne "middle youth" i stedet for "middle aged". The er simpelthen det værste vrøvl jeg længe har hørt. Hvorfor vil folk ikke være ved at de er voksne?

Min mand har en helt anden opfattelse af sin/vores alder inde i hovedet end jeg har, og omtaler os tit som "unge forældre". Det kan jeg slet ikke tage, for uanset hvordan man vender og drejer det, så er man altså ikke unge forældre, når man, som os, er midt i 30-erne. Han tror, jeg synes, der er noget negativt ved at være en gammel mor. Det synes jeg ikke der er, men jeg synes, der er noget negativt ved at omtale mig selv som ung forælder. Jeg synes det er længe siden jeg identificerede mig selv som ung på den måde.

Haha ja Fik også atvide, da jeg fik Idun som 25årig. Åhh det må være dejligt at være så UNG en mor?!... HAHAHA...

Jeg syntes slet ikke jeg var ung mor. Jeg var jo 'bare' mor. Ung, så er man MAX 21-22 år, når man bliver mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.