For gammel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.265 visninger
82 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvornår er man for gammel til at få nr 2-3 el 4 barn ?

Syntes generelt kvinder bliver ældre og ældre , bare se på kronprinsessen og Betina Aller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kronprinsessen er samme alder som mig og synes absolut ikke, at jeg er for gammel til, at få et barn til. Ikke fordi, at vi planlægger, at få nr. 3. Min personlige grænse er omkring de 40 år

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Det er vel op til den enkelte at vurdere...eller til naturen sætter en stopper for det.

Jeg er selv 39 år med et barn på 8 måneder og gad dæleme godt én mere

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Det kan jeg ikke svare på....

Min mor var 42 da hun fik min lillebror og synes egentlig ikke hun var for gammel.... synes det afhænger meget af personen...

Ja eller... altså hvis de når op over 50 begynder jeg nok at synes det er for sent.

Jeg håber selv at få den næste ingen jeg bliver 36, ved ikke lige hvorfor jeg mener min grænse er der

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Det er vel op til den enkelte at vurdere...eller til naturen sætter en stopper for det.

Jeg er selv 39 år med et barn på 8 måneder og gad dæleme godt én mere

Nææ   vil du gennemføre det ??

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Kronprinsessen er samme alder som mig og synes absolut ikke, at jeg er for gammel til, at få et barn til. Ikke fordi, at vi planlægger, at få nr. 3. Min personlige grænse er omkring de 40 år

Tror også min grænse ligger der , man er ikke gammel som 40 årrig i dag

Anmeld

7. februar 2011

Aves.

30 år...da var jeg for gammel til at få flere..

Men jeg synes faktisk det er fint så længe naturen er ok med det..altså så længe kvinder kan.

Jeg ville bare ikek gide få flere børn, synes jeg er alt for gammel nu...35 år..

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Det kan jeg ikke svare på....

Min mor var 42 da hun fik min lillebror og synes egentlig ikke hun var for gammel.... synes det afhænger meget af personen...

Ja eller... altså hvis de når op over 50 begynder jeg nok at synes det er for sent.

Jeg håber selv at få den næste ingen jeg bliver 36, ved ikke lige hvorfor jeg mener min grænse er der

Virker din mor så gammel i dag som mor til din lillebror ?

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

30 år...da var jeg for gammel til at få flere..

Kunne du ikke få flere som 30 årig ? Det var tidligt

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Nææ   vil du gennemføre det ??

Hvem spørger??

Ikke alene igen...det er for hårdt, men gerne med en mand næste gang. Har sat en tid på...inden for de næste par år ellers lukker babyfabrikken ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.