For gammel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Uhh ja så kan man lige leve sin anden ungdom når man er i 40'erne Det vil jeg også glæde mig til

Lige netop...præcis..når jeg fylder 40 år, så er mine unger 10, 13 og 18 år..det bliver så skønt..og alt det man kan lave med sådan nogle store skønne mennesker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Lige netop...præcis..når jeg fylder 40 år, så er mine unger 10, 13 og 18 år..det bliver så skønt..og alt det man kan lave med sådan nogle store skønne mennesker..

Ja så er de jo meget selvstændige 

Så må du ud og gøre byen usikker

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Ja så er de jo meget selvstændige 

Så må du ud og gøre byen usikker

Nok ikke lige det jeg vil bruge tiden på.. det har jeg udlevet også med børnene, det kan man jo heldigvis godt...

Jeg tænker mere karrieremæssigt..jeg har jo mine børn hjemme så meget som muligt og så går det bare ikke at køre sit eget løb også, så det skal jeg klart...og så ud og rejse en masse... og planen er om 10 år at flytte til Kbh, skal væk hernede fra og så håber jeg børnene tager derind og læser også..

Anmeld

9. februar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Nok ikke lige det jeg vil bruge tiden på.. det har jeg udlevet også med børnene, det kan man jo heldigvis godt...

Jeg tænker mere karrieremæssigt..jeg har jo mine børn hjemme så meget som muligt og så går det bare ikke at køre sit eget løb også, så det skal jeg klart...og så ud og rejse en masse... og planen er om 10 år at flytte til Kbh, skal væk hernede fra og så håber jeg børnene tager derind og læser også..

Ja sådan generelt tid til dig selv og gøre noget godt for dig selv Og ja, oplevelser og rejser..Hvor dejligt

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Ja sådan generelt tid til dig selv og gøre noget godt for dig selv Og ja, oplevelser og rejser..Hvor dejligt

Ja, det mangler jeg altså lidt nu, kan jeg mærke....men altså, det er snart 15 år siden jeg blev gravid med den store, det er da fuldstændig latterligt, jeg må altså være gammel..

Anmeld

9. februar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Ja, det mangler jeg altså lidt nu, kan jeg mærke....men altså, det er snart 15 år siden jeg blev gravid med den store, det er da fuldstændig latterligt, jeg må altså være gammel..

Haha nej søde Eva, du var meget ung og nu er du bare ung

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Haha nej søde Eva, du var meget ung og nu er du bare ung

ha ha...du er altså bare såååå sød...men den anden dag da jeg sad og hev de to stive børster af min hage(ja ja, skæg får man sgu også med alderen ) da sad jeg med et spejl jeg havde lagt på bordet og lænede mig ind over for at se min hage og der så jeg så lige mit ansigt LIDT for tæt på..hold da op, det er slut med at læne sig ind over nogen, lignede jo nærmest at mit hud var ved at slippe ansigtet... hold da op...griner

Anmeld

9. februar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

ha ha...du er altså bare såååå sød...men den anden dag da jeg sad og hev de to stive børster af min hage(ja ja, skæg får man sgu også med alderen ) da sad jeg med et spejl jeg havde lagt på bordet og lænede mig ind over for at se min hage og der så jeg så lige mit ansigt LIDT for tæt på..hold da op, det er slut med at læne sig ind over nogen, lignede jo nærmest at mit hud var ved at slippe ansigtet... hold da op...griner

Ej stop! Du er jo hammer, smækker lækker..

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Ej stop! Du er jo hammer, smækker lækker..

Med eller uden skæg...måske det ville klæde mig med et lille gedeskæg....

Anmeld

9. februar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Med eller uden skæg...måske det ville klæde mig med et lille gedeskæg....

Måske man ved aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.