For gammel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Tror ikke jeg som sådan kan sætte en alder på, for ser man på sådan en som Betina Aller, så er hun jo total vitaminpille-agtig, altså mega frisk, så kan jeg ikke bare sætte en alder på

Ja hun er dælme frisk og overskudsagtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

dorthemus

Maise skriver:

yeeeeeeeeeeeeees vi skal finde en LOVERBOY til dig Dorthe

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

wamse skriver:

Tror ikke jeg som sådan kan sætte en alder på, for ser man på sådan en som Betina Aller, så er hun jo total vitaminpille-agtig, altså mega frisk, så kan jeg ikke bare sætte en alder på

Total vitaminpille-agtig fantastisk udtryk!!!

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

Altså en 40-50 er for meget for MIG. Det betyder ikke, at jeg generelt synes det er dårligt at folk får børn i den alder, men jeg ville bare ikke have gavn af mine forældre lige så længe, havde de fået mig så sent.. Min mor var 22, og jeg ELSKER det faktum, at hun stadig kun er i 40'erne, og jeg kan nyde hende mange år endnu Og min far var i 30'erne og er ligeledes ikke så gammel, og det glæder mig meget.

Anmeld

7. februar 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Fru Ano som måske drømmer om en mere   Spændende , du skal da bare ud og finde ham

Ja nu får vi se når overskuddet kommer tilbage

Anmeld

7. februar 2011

MaleneG

puha det med børn og alder synes jeg er svært at sætte en direkte alder på.

Det er jo indviduelt hvornår kroppen og det mentale til og fra. Nogen er færdige med at få flere børn som 25 årige, og hvor andre igen først begynder i slut 30, start 40.

Dog vil jeg mene min personlige aldersgrænse går i start 30, dog mest pga. min families sygdoms i historie, og folks evne til at stille træskoene lige nogle år for tidligt. Det er selvfølgelig ikke sikkert det rammer mig, men jeg synes dog det er en god idé at have i baghovedet som en del af ens overvejelser ved at få børn lidt senere end normalen  

Anmeld

7. februar 2011

JuliaNielsen

Min kæreste bliver snart 40 og jeg er snart 20 :-) venter vores første barn nu, og vil rigtig gerne have en mere med ham '

Syntes ikke der skal sættes alder på, så længe man kan klare det og tage sig godt af barnet så skulle der da ikke være noget galt i at få barn/børn i alle aldre ;-)

Men det er blot min mening.

Anmeld

7. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg synes at man et sted skal tænke på børnene når man kommer længere op i alderen. mest fodi jo senere jo lettere kommer du til at miste meget af deres liv. min mor blev syg da min lillebror var 8-9 når gammel. og synes ikke det er fair han skulle det igennem specielt fordi hun var gammel. hun oplevede kun lige sit 3 barnebarn men hun er også 30 idag og har fået den sidste. gik glip af bryllup forlovelse og vores andres børn. jeg synes det er synd. men mest for børnene for kan godt forstå man ikke kan holde sig fra de små. de er jo vidunderlige  

Anmeld

7. februar 2011

celkt

jeg håber bare at min krop/psyke en dag kommer og siger at nu den ikke oooorke flere babyer...!!  For sådan som det er nu, tror jeg aldrig nogensinde jeg holder op med at være skruk... Jeg er mor til tre, hvoraf den yngste er knap 2 mnd, og jeg ville da gerne have et par stykker til..

Men så skal kroppen jo også lige kunne holde til det, syntes godt det var lidt hårdt i sidste rundte...

personligt tror jeg jeg vil stoppe omkring de 35... men lad os nu se, det kan jo være jeg mener noget andet når vi når forbi det tal.. hihi

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

jeg håber bare at min krop/psyke en dag kommer og siger at nu den ikke oooorke flere babyer...!!  For sådan som det er nu, tror jeg aldrig nogensinde jeg holder op med at være skruk... Jeg er mor til tre, hvoraf den yngste er knap 2 mnd, og jeg ville da gerne have et par stykker til..

Men så skal kroppen jo også lige kunne holde til det, syntes godt det var lidt hårdt i sidste rundte...

personligt tror jeg jeg vil stoppe omkring de 35... men lad os nu se, det kan jo være jeg mener noget andet når vi når forbi det tal.. hihi

Hehe så meget som du ligner din oldemor, så skulle det ikke undre mig, at du bliver ved..indtil din ældste siger:
Mor nu stopper du...for mine børn skal ikke være ældre end dine!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.