For gammel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

TbCp

Anonym skriver:

Virker din mor så gammel i dag som mor til din lillebror ?

Næ det synes jeg egentlig ikke hun gør.... men det er nok min lillebror du skal spørge om det, det er jo ham der skal have hende med til forældresamtaler osv

Men hun er dog ofte blevet skudt yngre end hun er, forældrene i den børnehave hun arbejder i, er ihvertfald blevet meget overrasket hvis jeg har været dernede, over at hun har "så gammel" en datter ... og faktisk har hun så også min søster som er ældre endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Kunne du ikke få flere som 30 årig ? Det var tidligt

Skrev lige lidt mere til..jeg synes det er fint så længe naturen kan gøre kvinden gravid..

Jeg fik den sidste da jeg var 30 år og jeg føler mig nu her som 35 år for gammel eller måske bare færdig med at få børn...men det er nok ikke pga alderen for kunne jeg ændre noget, så havde jeg først fået efter de 30 år...

Så det jeg vil sige er nok bare at det kommer an på hvornår man selv mærker man er færdig med børn, mere end hvornår man er for gammel.

Jeg ville ikke gide flere børn, jeg vil nyde at jeg stadig er ung når mine børn er store, der skal da være bare lidt fordele ved at have fået børn tidligt..

Anmeld

7. februar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Det er vel op til den enkelte at vurdere...eller til naturen sætter en stopper for det.

Jeg er selv 39 år med et barn på 8 måneder og gad dæleme godt én mere

yeeeeeeeeeeeeees vi skal finde en LOVERBOY til dig Dorthe

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Næ det synes jeg egentlig ikke hun gør.... men det er nok min lillebror du skal spørge om det, det er jo ham der skal have hende med til forældresamtaler osv

Men hun er dog ofte blevet skudt yngre end hun er, forældrene i den børnehave hun arbejder i, er ihvertfald blevet meget overrasket hvis jeg har været dernede, over at hun har "så gammel" en datter ... og faktisk har hun så også min søster som er ældre endnu...

Sejt   ungerne holder hende ung

Anmeld

7. februar 2011

wamse

Tror ikke jeg som sådan kan sætte en alder på, for ser man på sådan en som Betina Aller, så er hun jo total vitaminpille-agtig, altså mega frisk, så kan jeg ikke bare sætte en alder på

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvornår er man for gammel til at få nr 2-3 el 4 barn ?

Syntes generelt kvinder bliver ældre og ældre , bare se på kronprinsessen og Betina Aller

Man er vel først for gammel, når man føler sig for gammel, og når moder natur sætter sin naturlige grænse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Skrev lige lidt mere til..jeg synes det er fint så længe naturen kan gøre kvinden gravid..

Jeg fik den sidste da jeg var 30 år og jeg føler mig nu her som 35 år for gammel eller måske bare færdig med at få børn...men det er nok ikke pga alderen for kunne jeg ændre noget, så havde jeg først fået efter de 30 år...

Så det jeg vil sige er nok bare at det kommer an på hvornår man selv mærker man er færdig med børn, mere end hvornår man er for gammel.

Jeg ville ikke gide flere børn, jeg vil nyde at jeg stadig er ung når mine børn er store, der skal da være bare lidt fordele ved at have fået børn tidligt..

Det har du ret i , du har også rigeligt

Anmeld

7. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

Hvornår er man for gammel til at få nr 2-3 el 4 barn ?

Syntes generelt kvinder bliver ældre og ældre , bare se på kronprinsessen og Betina Aller

min mor var 42 da hun fik min lillebror

og jeg ved ikke hvor min egen grænse går men finder nok ud af det med alderen (højest sansynligt når jeg føler mig for gammel)

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Hvem spørger??

Ikke alene igen...det er for hårdt, men gerne med en mand næste gang. Har sat en tid på...inden for de næste par år ellers lukker babyfabrikken ned

Fru Ano som måske drømmer om en mere   Spændende , du skal da bare ud og finde ham

Anmeld

7. februar 2011

Mi

Man er vel for gammel når man ikke orker babygylp og lange nætter mere. Nogle når de er 45år, jeg er 31 år (imorgen ) og jeg er for gammel, orker ikke flere babyer  Min mand er 38år og han siger, at nu er han blevet for gammel til at få flere børn. Han orker heller ikke mere

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.