Hvordan klarer I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

wamse

Lige nu går jeg i skole igen, og så er det hele lidt lettere at nå. Men ellers har jeg øvet mig rigtig meget i at springe over, hvor gærdet er lavest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

N&J

wamse skriver:

Lige nu går jeg i skole igen, og så er det hele lidt lettere at nå. Men ellers har jeg øvet mig rigtig meget i at springe over, hvor gærdet er lavest

Hehe, det må være enlig-mor tricket.. hihi

Anmeld

6. februar 2011

wamse

N&J skriver:

Hehe, det må være enlig-mor tricket.. hihi

Jeg sidder også lige nu, med snuden dybt begravet i skærmen, for så ser jeg ikke det skidt på gulvet omkring mig

Man kan da lige nogle tricks her

Anmeld

7. februar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Jamen så skulle du prøve det alene 

Uuuhhhh tør ikke en gang tænke den tanke... med indlæggelse og det hele... uuuhhh det giver sørme helt mavepine...

Majbritt

Anmeld

7. februar 2011

Bare mig..

Puha, det lyder sgu godt nok skræmmende..

Mig og kæresten gik fra hinanden i fredags, og vi flytter jo så for os selv.. Mig og den lille skal bo sammen.. Har, indtil NU, haft en forestilling om, at det ville være ok, og da ikke så slemt, men lige når jeg læser de her 5 sider, bliver jeg sgu en smule ked af det, og føler faktisk ikke jeg lige ved hvad jeg skal gøre..

Ihh, det lyder hårdt. Og pludselig glæder jeg mig slet slet ikke!!!!

Anmeld

7. februar 2011

MorTilGustav

Nicolinesmor170510 skriver:

Puha, det lyder sgu godt nok skræmmende..

Mig og kæresten gik fra hinanden i fredags, og vi flytter jo så for os selv.. Mig og den lille skal bo sammen.. Har, indtil NU, haft en forestilling om, at det ville være ok, og da ikke så slemt, men lige når jeg læser de her 5 sider, bliver jeg sgu en smule ked af det, og føler faktisk ikke jeg lige ved hvad jeg skal gøre..

Ihh, det lyder hårdt. Og pludselig glæder jeg mig slet slet ikke!!!!

Bare rolig  Selvfølgelig kan det være hårdt, men bare det at der er en mand i huset gør det ikke nødvendigvis bedre/nemmere  Herinde er der masser af historier fra piger der fortæller om deres dovne og egoistiske mænd, og når jeg læser dem er jeg i hvert fald glad for at jeg ikke har sådan en flydende herhjemme

Anmeld

7. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Lige præcis. Grøntsagerne synes jeg ikke er så slemme at koge, men sammenlagt tager tingene naturligvis tid Mange bække små...

Alt under en halv time synes jeg er fint men hvis man bliver afbrudt fem gange så tager det pludselig laaaang tid!

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Åh, kan sørme godt forstå du synes det er hårdt...øv altså..

Jamen, min hverdag så lidt stresset ud da jeg var i praktik. Jeg arbejede de weekender de små var ved deres far og så var den store hjemme selv eller ved mine forældre. Når jeg havde morgenvagt kørte jeg 5.30 og der var det så mine forældre der tog over og når jeg havde aften var det ligeledes dem. At mine børn så ikke skal være i sfo hvis ikke de vil eller børnehave mere end 4 timer om dagen, det har jo så gjort puslespillet lidt sværere og det samme med en søn der går i skole 20 km. herfra...MEN, nu er det overstået og jeg må sande at jeg aldrigs kal arbejde skiftende når jeg har børn og aldrig skal arbejde langt væk og ejheller mere en 4-5 timer om dagen når drengene er hjemme...det ville jeg bare ikke byde mig eller drengene, men det kræver jo så nok bare at jeg arbejder mere på andre tider.

Pt læser jeg til eksamen og der står jeg op og får de store i skole, kørt til toget med den ældste og skole medd en næste og så lige hjem og gøre klar til at tage afsted med den lille. Han er så i bh fra 9-13 og så har jeg travlt med opgave og så henter jeg den mellemste fra skole og den lilel fra bh og tit kører jeg så helt ned og henter den store.

Heldigvis har jeg nu mine forældre tæt på og de er en stor hjælp, de gør at jeg kan give mine drenge det liv som jeg mener er bedst for dem...tid med dem, kort tid i pasning og en hverdag hvor de har et tæt forhold til deres moster og bedsteforældre oge t stærkt netværk der gør at de f.eks kan være hjemme alle de dage de ikke er på toppen, i alle ferier osv..

Så jeg tror jeg synes det er optimalt som det er nu for mine børn...og jeg føler virkelig medd ig, det må være sindsygt hårdt...det syntes jeg det var i praktikken og der havde jeg jo endda mine forældre..

KNus til dig..

Eva

Tak Mine forældre er også en uvurderlig hjælp, men de arbejder også til kl. 16 hver dag, så de kan heller ikke hente tidligere. Min veninde henter en gang imellem, så hun ikke har så lange dage, og jeg overvejer at få en barnepige til hende, når vi på et tidspunkt flytter i hus, så hun kan blive hentet tidligere et par dage om ugen.

Men for pokker hvor er der meget der skal hænge sammen med sådan en lille størrelse.

Dejligt at drengene ikke behøver at være mere afsted, end de er

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Uuuhhhh tør ikke en gang tænke den tanke... med indlæggelse og det hele... uuuhhh det giver sørme helt mavepine...

Majbritt

Du er heldigvis priviligeret med Casper, men du fortjener det

Anmeld

7. februar 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Tak Mine forældre er også en uvurderlig hjælp, men de arbejder også til kl. 16 hver dag, så de kan heller ikke hente tidligere. Min veninde henter en gang imellem, så hun ikke har så lange dage, og jeg overvejer at få en barnepige til hende, når vi på et tidspunkt flytter i hus, så hun kan blive hentet tidligere et par dage om ugen.

Men for pokker hvor er der meget der skal hænge sammen med sådan en lille størrelse.

Dejligt at drengene ikke behøver at være mere afsted, end de er

Ja, det er et puslespil...synes godt nok også der er nok med de tre...min mor arbejder som pædagog på en døgninstitution, så hun har både weekend, aften og dag og tager ferie, fri og afspadsering når der er brug for det. Min far arbejder 7-15 dagligt, men kommer også lige hjem og køre et barn eller hvad der kan være brug for, så det er virkelig luksus.

Kan godt forstå dine overvejelser og håber du snart kan gøre dem til virkelighed...det er hårdt at være alene om alt det som andre er to om...Jeg savner sgu en at dele hverdagen med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.