Hvordan klarer I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

N&J

Nicolinesmor170510 skriver:

Puha, det lyder sgu godt nok skræmmende..

Mig og kæresten gik fra hinanden i fredags, og vi flytter jo så for os selv.. Mig og den lille skal bo sammen.. Har, indtil NU, haft en forestilling om, at det ville være ok, og da ikke så slemt, men lige når jeg læser de her 5 sider, bliver jeg sgu en smule ked af det, og føler faktisk ikke jeg lige ved hvad jeg skal gøre..

Ihh, det lyder hårdt. Og pludselig glæder jeg mig slet slet ikke!!!!

Nu har flere af os som har skrevet i tråden ingen "far" i vores børns liv, derfor er ingen dage barnet-fri dage, og derfor skal alt planlægges, men når man er kommet ind i rytmen så er det ikke så slemt, det er opstartsfasen der er hård.. så bare rolig så er det heller ikke værre, vi har jo allesammen overlevet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Jeps.

I næste uge har jeg skrevet æggekage på. Den står jo bare selv og hygger i ovnen og denne uge er kort, da vi jo flyver til Holland torsdag morgen kl. 6

Mmmmhhh æggekage... Det lyder lækkert... Måske skulle man

Anmeld

7. februar 2011

Bare mig..

MorTilGustav skriver:

Bare rolig  Selvfølgelig kan det være hårdt, men bare det at der er en mand i huset gør det ikke nødvendigvis bedre/nemmere  Herinde er der masser af historier fra piger der fortæller om deres dovne og egoistiske mænd, og når jeg læser dem er jeg i hvert fald glad for at jeg ikke har sådan en flydende herhjemme

Ja det har du da heldigvis ret i..

Anmeld

7. februar 2011

Bare mig..

N&J skriver:

Nu har flere af os som har skrevet i tråden ingen "far" i vores børns liv, derfor er ingen dage barnet-fri dage, og derfor skal alt planlægges, men når man er kommet ind i rytmen så er det ikke så slemt, det er opstartsfasen der er hård.. så bare rolig så er det heller ikke værre, vi har jo allesammen overlevet.. 

Men, jeg bliver også selv nu her, og så står jeg også alene, som jer.. :/

Men ja, overleve skal jeg nok, men den her tråd tog da faktisk lige pusten lidt fra mig.. :/ (Og ja, så kunne jeg bare lade være med at læse den, men det gjorde jeg nu alligevel)

Anmeld

7. februar 2011

N&J

Men, jeg bliver også selv nu her, og så står jeg også alene, som jer.. :/

Men ja, overleve skal jeg nok, men den her tråd tog da faktisk lige pusten lidt fra mig.. :/ (Og ja, så kunne jeg bare lade være med at læse den, men det gjorde jeg nu alligevel)

Men gik din kæreste og dig ikke fra hinanden, så skal han vel have samværd indimellem?? Selvom det bare (indimellem) generalt er hårdt at være enlig, så det at være enlig uden en far der tager en weekend i ny og næ lidt anerledes en enlig hvor der er en far der også tager lidt ansvar.. jeg ville ikke undvære min datter et sekund, men nogen gange så tror jeg man har større mulighed for at samle ny energi og være der for sit barn når man har weekendfri indimellem.. den luksus har jeg personligt ikke.. og så er det at det er enormt nødvendig med lidt planlægning i hverdagen.. 

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Mmmmhhh æggekage... Det lyder lækkert... Måske skulle man

Ja Det er nemt at piske sammen og jeg kommer gerne lidt skinke, champignons og cheddarost i blandingen, så den bliver MUMS

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

wamse skriver:

Lige nu går jeg i skole igen, og så er det hele lidt lettere at nå. Men ellers har jeg øvet mig rigtig meget i at springe over, hvor gærdet er lavest

Det er også dejligt at kunne

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Puha, det lyder sgu godt nok skræmmende..

Mig og kæresten gik fra hinanden i fredags, og vi flytter jo så for os selv.. Mig og den lille skal bo sammen.. Har, indtil NU, haft en forestilling om, at det ville være ok, og da ikke så slemt, men lige når jeg læser de her 5 sider, bliver jeg sgu en smule ked af det, og føler faktisk ikke jeg lige ved hvad jeg skal gøre..

Ihh, det lyder hårdt. Og pludselig glæder jeg mig slet slet ikke!!!!

Jamen det er hårdt, men ikke uhåndterligt. Du er jo så heldig at have en far til at tage over og det er altså guld værd. Vi er flere, der blot er mor og barn, hvor barnet ingen kontakt til faderen har, så vi er på altid og har meget sjældent friweekender.

Glæd dig over, at faderen stadig er der, for du skal nok klare det

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

N&J skriver:

Nemlig. Dem med en far i barnets liv har det noget nemmere, selvom de ikke er sammen

Anmeld

8. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Ja Det er nemt at piske sammen og jeg kommer gerne lidt skinke, champignons og cheddarost i blandingen, så den bliver MUMS

Uh det lyder lækkert

ja hvad plejer jeg at komme i... hmm... jo jeg er nok mere klassisk/spansk inspireret derfor:

kartofler, tomat, purløg, lidt fløde, lidt hvidløg, løg og peberfrugt nogengange revet gulerod

(men jeg går nok også for meget i at vi alle får 600gr grøntsager om dagen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.