Hvordan klarer I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Alt under en halv time synes jeg er fint men hvis man bliver afbrudt fem gange så tager det pludselig laaaang tid!

Præcis og det bliver vi jo ofte, når vi har små børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Du er heldigvis priviligeret med Casper, men du fortjener det

yes... weeeeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

7. februar 2011

Pena

Bare lige et tip mht rengøring som hjælper hjemme hos mig. (Har ingen børn, men kan tit have svært ved at tage mig sammen til rengøring.)

Jeg laver små "konkurrencer" for mig selv. Altså fx i reklamepauserne på tv fiser jeg ud og tager en smule af opvasken, eller lægger lidt vasketøj sammen, skurrer toilettet osv. På den måde skal jeg ikke tage mig sammen til fx en hel times rengøring på en gang, og det er faktisk utroligt hvad man kan nå i pauserne på tv3 fx.

Selvfølgelig tager jeg en ordentlig omgang engang imellem. Men synes det er en god måde at holde tingene rimeligt pæne, uden at føle jeg egentlig bruger tid på det.

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Ja, det er et puslespil...synes godt nok også der er nok med de tre...min mor arbejder som pædagog på en døgninstitution, så hun har både weekend, aften og dag og tager ferie, fri og afspadsering når der er brug for det. Min far arbejder 7-15 dagligt, men kommer også lige hjem og køre et barn eller hvad der kan være brug for, så det er virkelig luksus.

Kan godt forstå dine overvejelser og håber du snart kan gøre dem til virkelighed...det er hårdt at være alene om alt det som andre er to om...Jeg savner sgu en at dele hverdagen med..

Ja, det kender jeg godt. Savner også en at dele med.

Begge mine forældre er også rigtig søde til at tage fri. Da Laura havde falsk strubehoste i forrige uge, tog min fat to sygedage med Laura Jeg skønner også på dem og har lige foræret dem et gavekort til brunch som tak for den store hjælp de har ydet

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

yes... weeeeeeeeeeeeeeeeee

Smiler

Anmeld

7. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Præcis og det bliver vi jo ofte, når vi har små børn

Det er jo derfor det er så smart at lave det meste i forvejen og så bare skulle varme det op enten i mikro eller ovnen

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Pena skriver:

Bare lige et tip mht rengøring som hjælper hjemme hos mig. (Har ingen børn, men kan tit have svært ved at tage mig sammen til rengøring.)

Jeg laver små "konkurrencer" for mig selv. Altså fx i reklamepauserne på tv fiser jeg ud og tager en smule af opvasken, eller lægger lidt vasketøj sammen, skurrer toilettet osv. På den måde skal jeg ikke tage mig sammen til fx en hel times rengøring på en gang, og det er faktisk utroligt hvad man kan nå i pauserne på tv3 fx.

Selvfølgelig tager jeg en ordentlig omgang engang imellem. Men synes det er en god måde at holde tingene rimeligt pæne, uden at føle jeg egentlig bruger tid på det.

Smiler... Hvor er du skøn Jeg ser ikke meget fjernsyn, men prøver også at tage det i etaper, hvilket jeg har rigtig svært ved, da jeg på det punkt er meget perfektionistisk og gerne vil have alting gjort på én gang

Anmeld

7. februar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Smiler

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Det er jo derfor det er så smart at lave det meste i forvejen og så bare skulle varme det op enten i mikro eller ovnen

Jeps.

I næste uge har jeg skrevet æggekage på. Den står jo bare selv og hygger i ovnen og denne uge er kort, da vi jo flyver til Holland torsdag morgen kl. 6

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Right back at you

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.