Hvordan klarer I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

sophiemy

Baagøe skriver:

Nemlig. Dem med en far i barnets liv har det noget nemmere, selvom de ikke er sammen

Det var da lidt af en generalisation Mon ikke bare det er to forskellige situationer? Dem med faderen i billedet kan jo have nogle andre problemer at kæmpe med, der kan være lige så hårde...bare en tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

sophiemy

Nicolinesmor170510 skriver:

Men, jeg bliver også selv nu her, og så står jeg også alene, som jer.. :/

Men ja, overleve skal jeg nok, men den her tråd tog da faktisk lige pusten lidt fra mig.. :/ (Og ja, så kunne jeg bare lade være med at læse den, men det gjorde jeg nu alligevel)

Kan godt forstå at du er bekymret og ked af det, det er jo også en hel ny fase af dit liv og ingen kan jo forudsige fremtiden. Men husk at alle os der allerede sidder i situationen udtaler os naturligvis med alle vores egne erfaringer i rygsækken Det kan jo blive helt anderledes for dig/jer. Alle situationer er jo forskellige.

Håber på alt det bedste

Anmeld

8. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Uh det lyder lækkert

ja hvad plejer jeg at komme i... hmm... jo jeg er nok mere klassisk/spansk inspireret derfor:

kartofler, tomat, purløg, lidt fløde, lidt hvidløg, løg og peberfrugt nogengange revet gulerod

(men jeg går nok også for meget i at vi alle får 600gr grøntsager om dagen )

Uhm gulerødder! Det vil jeg lige have in mente. Det med grøntsagerne, er jeg vist også lidt nørdet med

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

madagaskar skriver:

Det var da lidt af en generalisation Mon ikke bare det er to forskellige situationer? Dem med faderen i billedet kan jo have nogle andre problemer at kæmpe med, der kan være lige så hårde...bare en tanke

Mener du generalisering? Nu taler jeg jo med udgangspunkt i friweekender og fritid

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

madagaskar skriver:

Kan godt forstå at du er bekymret og ked af det, det er jo også en hel ny fase af dit liv og ingen kan jo forudsige fremtiden. Men husk at alle os der allerede sidder i situationen udtaler os naturligvis med alle vores egne erfaringer i rygsækken Det kan jo blive helt anderledes for dig/jer. Alle situationer er jo forskellige.

Håber på alt det bedste

Er helt enig. Hver situation er unik

Anmeld

9. februar 2011

sophiemy

Baagøe skriver:

Mener du generalisering? Nu taler jeg jo med udgangspunkt i friweekender og fritid

Jeg troede det var en generel udtalelse når du skrev:

Dem med en far i barnets liv har det noget nemmere, selvom de ikke er sammen

Kan godt se din pointe, hvis du mener det med udgangspunkt i friweekender.

Når det er sagt, så ved jeg faktisk ikke hvilken en af kategorierne jeg selv går ind under. Men de få gange mit barns far har skulle have ham, har jeg mange gange måtte smide alt jeg havde i hænderne og aflyse planer for at hente (hvadenten det var hos far eller i institution fordi far ikke havde hentet). Det har været meget mere stressende for mig, at sidde og tænke på om der nu var hentet, om far fulgte aftaler, osv osv.

Anmeld

9. februar 2011

sophiemy

Baagøe skriver:

hi hi ... og ja gerneralisering (ikke generalisation) 

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

madagaskar skriver:

Jeg troede det var en generel udtalelse når du skrev:

Dem med en far i barnets liv har det noget nemmere, selvom de ikke er sammen

Kan godt se din pointe, hvis du mener det med udgangspunkt i friweekender.

Når det er sagt, så ved jeg faktisk ikke hvilken en af kategorierne jeg selv går ind under. Men de få gange mit barns far har skulle have ham, har jeg mange gange måtte smide alt jeg havde i hænderne og aflyse planer for at hente (hvadenten det var hos far eller i institution fordi far ikke havde hentet). Det har været meget mere stressende for mig, at sidde og tænke på om der nu var hentet, om far fulgte aftaler, osv osv.

Min udtalelse bunder i friweekender og det var mit udgangspunkt Men jeg har heller ikke Lauras far inde over og det er meget ustabilt på det punkt

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

madagaskar skriver:

hi hi ... og ja gerneralisering (ikke generalisation) 

Jeg ville blot sikre mig, at jeg havde forstået det korrekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.