Ved I hvorfor I fødte for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

ummtwin

ih hvor er de skønne. hvorn satte du billedet ind her?

og teksten under dit profil billede......er en tumpe til nye sider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

twinboys

ummtwin skriver:

ih hvor er de skønne. hvorn satte du billedet ind her?

og teksten under dit profil billede......er en tumpe til nye sider

De billeder du lægger ind i dit album her på siden altså baby.dk tager du og finder inde i albumet og klikker på billedet med højre musetast trykker på egenskaber og kopier hele adressen ( URL )og derefter trykker du på annul....

Så starter du dit indlæg op og der hvor du ønsker dit billede sætter du det ind ved at trykke på højre musetast og vælge sæt ind og så kommer det, nogle gange skal du lige vente lidt...Der står en masse bogstaver og tal og det er rigtigt nok..Når du så trykker opret indlæg ja så vupsi så kommer billedet på

Majbritt

:)

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

Smart var????

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2008

ummtwin

2. oktober 2008

twinboys

Flot og du kunne... It-nørd tillykke...

Hvor er de kære...

majbritt(H)

Anmeld

4. november 2008

AML

jeg fødte uge 36+0

alt var som det skulle være.. både med min datter og mig 60.png hun ville bare gerne ud.

Anmeld

22. november 2008

Livsmor

Jeg fødte min datter ved akut kejsersnit i 31+5 pga svangerskabsforgiftning, hun målte 42 cm og vejede 1520 g. Idag er hun snart 6 mdr(fra fødsel) og er nu 62 cm og vejer 6900 g.

Anmeld

8. december 2008

Møller

Jeg fødte Mikala i uge 35 og lå 2 uger på sygehuset.
Er nu I uge 26 med en lillesøster, har været til 2 x ekstra skanning og været sygemeldt 1 uge pga. plukveer. Lægerne følger meget nøje med når man har født for tidligt 1 gang, men jeg lytter også meget mere til signalerne fra kroppen denne gang. Håber jeg kan holde på lillesøster til starten af marts 2009.

Anmeld

18. december 2008

MM

Hej

Min datter er født i uge 35, fordi lægerne ikke mente hun voksede de havde skudt hende til at veje 1800 g. Men hun vejede 2190 G da hun blev født
samt mente de at moderkage og navle ikke fungerede, men senere undersøgelser viste at det gjorde det ...

Anmeld

20. december 2008

diablo19

Er ny herinde men ville også lige sige at jeg har 2 drenge 1 som er født i uge 37 og vejede 3650g og en der er født i uge 34 som vejede 3000g, så det har været store børn jeg har fået, de kunne heller ikke fortælle mig hvorfor de er komme det før.
Er nu gravid igen, også med en dreng, og er i uge 25 og han er allerede 3 uger større end gennemsnittet.
Bliver fulgt meget nøje denne gang, men tror heller ikke jeg går tiden ud med ham her heller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.