„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Chrissa skriver:
Hej. Jeg er også ny herinde, jeg fødte vores lille pige i december o9 i uge. 20 da vandet pludselig gik, hun overlevede ikke, men jeg er aldrig blevet undersøgt efter fødslen og de kan ikke give en forklaring på det. Nu da jeg læser at vandet er gået ved andre i en tidlig graviditet og at de ikke var nød til at føde, bliver jeg lidt ked igen, for jeg fik af vide at der ikke var noget at gøre for jeg ville få en infektion når jeg var åben, hvis vi ventede? og jeg havde mistanke om at noget var galt tidligere da jeg engang imellem blødte, men de troede ikke på mig
Vi har nu igen prøvet siden januar at blive gravide, men uden held. så er jo bange for om der er noget galt.
Jeg har været ligget med vandafgang ved begge mine drenge.. Hvis jeg var dig vil jeg tage kontakt til en overlæge inde på riget, som har speciliseret sig i det.. for har man haft vandafgang engang, så får man det sandsynligt igen ved næste graviditet.. det var der ingen der fortalte mig, så derfor fødte jeg endnu tidligere end første gang i uge 25+0..
Jeg fødte inde på riget, hvor jeg så snakkede med denne læge, som sagde at han sagtens kunne hjælpe mig, hvis nu min søn ikke overlevet (hvilket han heldigvis gjorde)..
Han fortalte mig, at han lægger en cerklage igennem maveskindet foroven af din livmoderhals, så det skal nok ske inden i bliver gravide... Så får man taget kejsersnit i uge 37.. Synes det er en vigtig information at videre give til dig...
Håber det snart lykkes for dig..
Mette
Anmeld