Er forholdsvis ny herinde... 
Er første gangs mor...
Havde en ret almindelig graviditet, dog med en del kvalme og opkast, men var ellers i topform. Arbejde indtil uge 30, her blev jeg sygemeldt pga. bækkenløsning.
Fik blærebetændelse og kom i behandling, dog uden den vilde effekt... Fik så småt lidt vanf i fødder og hænder men ikke noget der generede mig.
Alle undersøgelser osv. forløb fint...
En sen aften fik jeg slemme smerter ved ribbenene og ringede til vagtlægen, der dog ikke mente at det var noget jeg skulle bekymre mig for, men sagde at hvis jeg syntes det var meget slemt, kunne henvende mig på sygehuset (da jeg var førstegangs gravid, ville jeg ikke virke pylret, så blev hjemme) næste morgen var smerterne så slemme at jeg alligevel smuttede forbi lægen, som sendte mig på sygehusets svangreafsnit.
Her blev jeg undersøgt, efterfølgende indlagt på intensiv afdelingen til akut kejsersnit, tre timer senere... var indlagt der tre dage inden jeg var ude af fare.
Havde pludselig udviklet svær svangerskabsforgiftning, uden videre tegn herpå...
Jeg fødte min søn i uge 32.0, han vejede 1350g og målte 41 cm, var ellers fin. Idag er han fire måneder og klare sig flot...
Det var en hård oplevelse og er selv bekymret for næste graviditet, når og hvis den tid kommer...
Tror bare man må tale med sin læge og ellers springe ud i det, evt. prøve at ligge bekymringerne bag sig, samt vide med sig selv at det kan gå godt ligesåvel som det kan gå galt.
Anmeld