Ved I hvorfor I fødte for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2008

Janep

Jeg Fødte kun 3 uger for tidligt Med akut kejsersnit for hun lage forkert.

Lægerne Sagde ikk andet end at hun lagde forkert:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

twinboys

Christine skriver:

Der gik hul på min moderkage. Og jeg har desværre ikke fået at vide hvorfor.. spørger man sin læge eller?

Ja læge eller sin jordmor...

Majbritt(H)

Anmeld

1. oktober 2008

Gryer

Svær svangerskabsforgiftning :'(

Anmeld

2. oktober 2008

ummtwin

hej.
jeg er ny her inde, men melder da oz lige min viden om mine drenges fødsel.
de blev født 13½ uge for tidligt. allerede fra start var der dømt indlæggelse. vandet gik 17. uge og jeg havde mistanke til at noget avr helt galt, men ingen lyttede....efter 6 uger på hospitalet, blev jegs endt j´hjem, men var tilbage 4 uger senere med veer uden at vide det. efter tre dage med vehæmmer, tålmodighed og frygt, ja så fødte jeg to små babyer på 1125 og 995 gram. det var moderkage løsning jeghavde fra start, men ingen ville lytte til mig om at noget avr helt galt...det så de først da jeg var ved at bløde det hele til 3 timer før jeg fødte. blødte en hele del i graviditeten, men ingen gad søge efter svar:-(.

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

ummtwin skriver:

hej.
de blev født 13½ uge for tidligt. allerede fra start var der dømt indlæggelse. vandet gik 17. uge og jeg havde mistanke til at noget avr helt galt, men ingen lyttede....efter 6 uger på hospitalet, blev jegs endt j´hjem, men var tilbage 4 uger senere med veer uden at vide det. efter tre dage med vehæmmer, tålmodighed og frygt, ja så fødte jeg to små babyer på 1125 og 995 gram. det var moderkage løsning jeghavde fra start, men ingen ville lytte til mig om at noget avr helt galt...det så de først da jeg var ved at bløde det hele til 3 timer før jeg fødte. blødte en hele del i graviditeten, men ingen gad søge efter svar:-(.

Sikke en forfærdelig graviditet du må have haft. Det der skulle være så dejligt at hyggeligt og oven i købet med tvillinger.. Trist at der ikke var nogle der gad lytte til dig. For i sådan nogle tilfælde ved moren bare bedst...

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

ummtwin skriver:

hej.

Åhhh hvor jeg føler med dig... Jeg fødte også tvillinger dog i uge 25+0 så to små guldklumper på 805 gram og 669gram...

Hvor gamle er dine børn nu...???

Mine drenge er 5år... Dog har de en masse senfølger...

Men de er fighter og det er det vigtigste...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

ummtwin

mor camilla, ja nogen gange ved vi abre bedst. men er der nogen som gider fofrtælle de kloge læger det? lol

twinboys..mine har oz senfølger.. især anas. han er så sansesart at vi faktisk ik rigtigt kommer ud, for eller sover han slet ikke om natten og piver hele næste dag. bare en tur med et overfyldt tog er nok, 1 time i zoo eller at folk stikker næsen ned til ham i føtex. yunus er lidt emre rubust eller det troede jeg, for han sov ikke hele natten til lørdag da vi havde været i legestue........de gik da de avr 11 dmr kor, så der er de med. de har stærke meninger, men alligevel er de så sarte at man abre har lyst til at pakke dem ind i vat og skåne dem for alt......men det går ik, vi skal oz leve

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

ummtwin skriver:

mor camilla, ja nogen gange ved vi abre bedst. men er der nogen som gider fofrtælle de kloge læger det? lol

twinboys..mine har oz senfølger.. især anas. han er så sansesart at vi faktisk ik rigtigt kommer ud, for eller sover han slet ikke om natten og piver hele næste dag. bare en tur med et overfyldt tog er nok, 1 time i zoo eller at folk stikker næsen ned til ham i føtex. yunus er lidt emre rubust eller det troede jeg, for han sov ikke hele natten til lørdag da vi havde været i legestue........de gik da de avr 11 dmr kor, så der er de med. de har stærke meninger, men alligevel er de så sarte at man abre har lyst til at pakke dem ind i vat og skåne dem for alt......men det går ik, vi skal oz leve

Ja pyhhh det er bare hårdt med for tidlig fødte, men det bliver nemmere tro mig...

Har du brug for at snakke og få svar på nogle spørgsmål, ideér til at styrke og træne ( leg) med dem så sig endelig til...

Majbritt(H)

Anmeld

2. oktober 2008

ummtwin

tak. sødt af dig.

er dine kommet af med de smalle hoveder?

Anmeld

2. oktober 2008

twinboys

ummtwin skriver:

tak. sødt af dig.

er dine kommet af med de smalle hoveder?

Ja for jeg lavede nogle gele kranse de lå på når de var vågne... Så mine drenge kan man ikke se på i ansigterne at de er fortidlig fødte mere...

I forhold til hvordan de har set ud...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.