Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Jeg fik tid hos zoneterapeuten kl 14 - hun har lige ringet tilbage. Kæresten bliver også hjemme idag  - nu satser jeg lidt på det selvom jeg ingen erfaring har med zoneterapi. 

Uh, spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan kl. 14.

Er der stadig ingen forandringer ud over det - altså jeg mener, plukveer osv. er det det samme, som det hele tiden har været?

Jeg havde plukveer længe i går aftes, men de bed ikke rigtig. Trods alt er det som om de bliver ved i længere og længere tid, men det sgu da træls, man bare skal gå og vente på, at det bliver aften igen, fordi man er spændt på, om det så skal være denne aften, der sker noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

piadas

Karina84 skriver:

Ja temmelig pudsigt  Men nej det var ikke mig så, havde tid kl.11.30, men hun var en halv times tid forsinket, så det har været meget tæt på at vi er stødt ind i hinanden, sjovt

Ja, det var godt nok tæt på så, for jeg var der kl. 13 - og da var hun også forsinket!

Men det er rart at høre, at du også kan lide hende!

Anmeld

4. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Uh, spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan kl. 14.

Er der stadig ingen forandringer ud over det - altså jeg mener, plukveer osv. er det det samme, som det hele tiden har været?

Jeg havde plukveer længe i går aftes, men de bed ikke rigtig. Trods alt er det som om de bliver ved i længere og længere tid, men det sgu da træls, man bare skal gå og vente på, at det bliver aften igen, fordi man er spændt på, om det så skal være denne aften, der sker noget...

Nope der sker igenting overhovedet. Min nyeste tvangstanke går ud på at min krop er ude af stand til at producere veer overhovedet 

Håber Brittamaya kan nogle gode tricks - så jeg får baby i weekenden. Jo jo håbet er der stadig 

også for at du får gang i nogle gode veer i løbet af dagen selv om du mener det kun sker om natten 

Vi skal altså ikke ende på broen Pia  Vi kan godt vi skal bare tage os sammen og skælde møgungerne lidt ud

Anmeld

4. februar 2011

JonTri

piadas skriver:

Tak! Men der sker ikke noget...

Hun hedder Lone! Hvad hedder din jordemoder?

Hun hedder Anna og har kons om onsdagen... 

Anmeld

4. februar 2011

piadas

rikkekrogh skriver:

Hun hedder Anna og har kons om onsdagen... 

Nå, ok! Hende kender jeg ikke!

Anmeld

4. februar 2011

Sofia

Piadas - er der gang i noget???

Anmeld

4. februar 2011

piadas

Sofia skriver:

Piadas - er der gang i noget???

NEEEEEJ, Ditte troede hun skulle være gravid for evigt, men det blev hun jo som bekendt ikke! Den tjans har jeg overtaget!

Anmeld

4. februar 2011

Sofia

piadas skriver:

NEEEEEJ, Ditte troede hun skulle være gravid for evigt, men det blev hun jo som bekendt ikke! Den tjans har jeg overtaget!

Håber du snart popper en lille baby!!!

Anmeld

4. februar 2011

Missi

piadas skriver:

Arh bare vent til det kommer til at hede 41+ man får virkelig tanken om at de måske har beregnet ens termin fuldstændig forkert ud

Anmeld

4. februar 2011

piadas

Missi skriver:

Arh bare vent til det kommer til at hede 41+ man får virkelig tanken om at de måske har beregnet ens termin fuldstændig forkert ud

Been there - done that! Jeg fødte 42+5 første gang!!! Men tålmodigheden bliver altså ikke mindre af den grund!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.