Multebær skriver:
Allerede da jeg gik derfra var der en murren eller menssmerter. Da jeg kom hjem tjekkede jeg baby.dk og kunne mærke at der var lidt gang i maven. Nå men da jeg så havde lavet mad og var næsten færdig med at spise måtte jeg hvile og gik i seng. Havde lidt plukkeveer eller spændiner i maven og vedvarende murren. De gik væk efter 6 timer men kom så igen en lille smule. Lige nu sker der ikke rigtig det store men synes der er gang lidt mere end før jeg gik til zone. 

Nu vil jeg prøve at gå nogle småture idag og se om jeg kan få gang i lidt mere.
Hvordan går det med dig - nogen forandring? 

Spændende
! Men altså hvor hurtigt skulle zoneterapien virke? Jeg håber altså godt nok snart, at der sker noget...
Da jeg vågnede imorges, kunne jeg bare mærke, at jeg var rigtig træt af det hele
...og et eller andet sted er det jo fuldstændig tåbeligt, for vi ved jo at om MAX. 7-10 dage har vi en bebs i armene! Men jeg har bare ingen tålmodighed, og så gider jeg ikke høre på folk, der spørger, om man ikke snart føder/har født! Jo, hvad fanden tror du selv???
Jeg havde ikke de sædvanlige plukveer i går aftes, så det er åbenbart også gået i sig selv...øv øv øv!
Så jeg bestemte mig for, at i stedet for at sidde hjemme og have ondt af mig selv, tog ungerne og mig en tur til Aalborg for at shoppe lidt og komme i Bilka. Nu er vi så hjemme igen, og jeg venter videre...
Anmeld