Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Missi

piadas skriver:

Been there - done that! Jeg fødte 42+5 første gang!!! Men tålmodigheden bliver altså ikke mindre af den grund!!

Hold da kæft :O ja undskyld mit sprog... men hvordan dælen kunne det være de lod dog gå så længe? :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

piadas

Missi skriver:

Hold da kæft :O ja undskyld mit sprog... men hvordan dælen kunne det være de lod dog gå så længe? :O

Det ved jeg ikke! Det er snart 10 år siden - måske er procedurerne lavet om. Jeg fødte i Aalborg. Da jeg var 15 dage over tid var jeg inde for at blive scannet og få kørt en strimmel. Jeg skulle så kontakte FG om torsdagen på 17.dagen for at blive sat i gang. Det blev jeg så torsdag eftermiddag, fredag morgen og igen fredag eftermiddag, før jeg fik veer. Han blev født ved kejsersnit lørdag formiddag, fordi han stod skævt med hovedet, så han kunne ikke få det drejet rigtigt ned i mit bækken...men ja, det var længe at vente!

Anmeld

4. februar 2011

DK

Ihh altså Pia! Jeg kan kun sige at jeg ved PRÆCIST hvordan du har det! Altså den ventetid er ikke til at holde ud!!

Jeg hepper altså bare SÅ meget, også selv om jeg ikke lige kan finde ud af at finde fine heppe-smileys frem! Jeg har afsendt alt vestøvet ud til alle kanter af landet, og jeg er sikker på at der snart dukker noget op! Når først det virker er det SUPER effektivt!!

GO GO GO GO GO GO GO

Anmeld

4. februar 2011

piadas

DK skriver:

Ihh altså Pia! Jeg kan kun sige at jeg ved PRÆCIST hvordan du har det! Altså den ventetid er ikke til at holde ud!!

Jeg hepper altså bare SÅ meget, også selv om jeg ikke lige kan finde ud af at finde fine heppe-smileys frem! Jeg har afsendt alt vestøvet ud til alle kanter af landet, og jeg er sikker på at der snart dukker noget op! Når først det virker er det SUPER effektivt!!

GO GO GO GO GO GO GO

Taaak! Ja, du har jo lige været i mine sko!

Jeg har jo hele tiden sagt, at jeg nok går 100 år over, og det er jo så det, jeg er i gang med. Fra starten sagde jeg også, at jeg var indstillet på, at jeg skulle have tålmodighed og regnede med at føde d. 14., men den tålmodighed kan bare blive stukket skråt op - JEG VIL BARE FØDE NU!!!!!

Anmeld

4. februar 2011

piadas

Sofia skriver:

Håber du snart popper en lille baby!!!

Det gør jeg også...jeg glæder mig SÅ meget til at kunne skrive herinde, at nu er der vist gang i noget! Men det bliver vist heller ikke idag!

Men altså på den anden side, min mor synes jeg skal føde i weekenden, for hun skal passe de to store. Så er det også mere praktisk ift. hendes arbejde, så hun ikke skal tage fri + hun har en times kørsel hen til os - desuden har vi slet ingen planer denne weekend, så det kunne bare være perfekt!

Anmeld

4. februar 2011

Sofia

piadas skriver:

Det gør jeg også...jeg glæder mig SÅ meget til at kunne skrive herinde, at nu er der vist gang i noget! Men det bliver vist heller ikke idag!

Men altså på den anden side, min mor synes jeg skal føde i weekenden, for hun skal passe de to store. Så er det også mere praktisk ift. hendes arbejde, så hun ikke skal tage fri + hun har en times kørsel hen til os - desuden har vi slet ingen planer denne weekend, så det kunne bare være perfekt!

Det lyder som en god plan med weekenden, jeg krydser alle mine fingre for det!!!!!

Anmeld

4. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Pia og Missi - du er det vores tur. DENNE WEEKEND GØR VI DET!!!!!!

Er lige kommet hjem fra zoneterapi - stasede hen til computeren for at se hvad i havde gang i. Jeg må sige jeg er lidt træt i det og er øm i lænden men altså ikke nok til at jeg kan love at der er noget igang. 

for det kommer snigende. Denne weekend skal det være!!!

Anmeld

4. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Pia og Missi - du er det vores tur. DENNE WEEKEND GØR VI DET!!!!!!

Er lige kommet hjem fra zoneterapi - stasede hen til computeren for at se hvad i havde gang i. Jeg må sige jeg er lidt træt i det og er øm i lænden men altså ikke nok til at jeg kan love at der er noget igang. 

for det kommer snigende. Denne weekend skal det være!!!

Jeg er med på at føde her i weekenden! Jeg venter også gerne til søndag, hvis så bare jeg får garanti for, at det bliver der!

Uh, jeg håber altså, at det der zoneterapi kan gøre noget for dig...føler du nogen forskel nu?

Anmeld

5. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Jeg er med på at føde her i weekenden! Jeg venter også gerne til søndag, hvis så bare jeg får garanti for, at det bliver der!

Uh, jeg håber altså, at det der zoneterapi kan gøre noget for dig...føler du nogen forskel nu?

Allerede da jeg gik derfra var der en murren eller menssmerter. Da jeg kom hjem tjekkede jeg baby.dk og kunne mærke at der var lidt gang i maven. Nå men da jeg så havde lavet mad og var næsten færdig med at spise måtte jeg hvile og gik i seng. Havde lidt plukkeveer eller spændiner i maven og vedvarende murren. De gik væk efter 6 timer men kom så igen en lille smule. Lige nu sker der ikke rigtig det store men synes der er gang lidt mere end før jeg gik til zone.

Nu vil jeg prøve at gå nogle småture idag og se om jeg kan få gang i lidt mere. 

Hvordan går det med dig - nogen forandring?  

Anmeld

5. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Allerede da jeg gik derfra var der en murren eller menssmerter. Da jeg kom hjem tjekkede jeg baby.dk og kunne mærke at der var lidt gang i maven. Nå men da jeg så havde lavet mad og var næsten færdig med at spise måtte jeg hvile og gik i seng. Havde lidt plukkeveer eller spændiner i maven og vedvarende murren. De gik væk efter 6 timer men kom så igen en lille smule. Lige nu sker der ikke rigtig det store men synes der er gang lidt mere end før jeg gik til zone.

Nu vil jeg prøve at gå nogle småture idag og se om jeg kan få gang i lidt mere. 

Hvordan går det med dig - nogen forandring?  

Spændende! Men altså hvor hurtigt skulle zoneterapien virke? Jeg håber altså godt nok snart, at der sker noget...

Da jeg vågnede imorges, kunne jeg bare mærke, at jeg var rigtig træt af det hele...og et eller andet sted er det jo fuldstændig tåbeligt, for vi ved jo at om MAX. 7-10 dage har vi en bebs i armene! Men jeg har bare ingen tålmodighed, og så gider jeg ikke høre på folk, der spørger, om man ikke snart føder/har født! Jo, hvad fanden tror du selv???

Jeg havde ikke de sædvanlige plukveer i går aftes, så det er åbenbart også gået i sig selv...øv øv øv!

Så jeg bestemte mig for, at i stedet for at sidde hjemme og have ondt af mig selv, tog ungerne og mig en tur til Aalborg for at shoppe lidt og komme i Bilka. Nu er vi så hjemme igen, og jeg venter videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.