Multebær skriver:
Kan bare ikke sove mere
og har alle mulige planer om hvad jeg skal lave istedet for men får det alligevel ikke gjort for energien rækker ikke til det alligevel 
Zonedamen har måske alligevel en tid til mig imorgen idag kl 14 så nu vil jeg prøve at ringe til hende igen og tjekke når andre normale mennesker (ikke gravide
) får øjne til morgen 
Baby blev skønnet til 3400 for en uge siden så han er vist meget normal i forhold til kurven.
Håber du har haft en nat med nogle dejlige veer
jeg har intet haft andet end halsbrand 
Øv øv øv, altså
! Det er bare rigtig træls at ligge søvnløs - specielt hvis fødslen pludselig går i gang, for så skulle man jo gerne have nogle kræfter tilbage...
Jeg bøvler vildt med at falde i søvn om aftenen. De tre sidste nætter har jeg ikke sovet før ved 1.30-2-tiden. Hun mosler så meget rundt og samtidig har jeg plukveer hver aften, og så kan man ikke lade være med at blive lidt spændt på, om det mon er i aften, det udvikler sig
...træls at vågne kl. 7 hver morgen, når vækkeuret ringer, og det så bare er gået i sig selv igen!
Men altså det er jo også 3. gang, jeg skal føde, og de siger jo, at det er drillefødslen....

Uh, jeg håber virkelig, du kan komme til zoneterapi i dag så...husk lige at smide en update!
Anmeld