Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Lene76

ej hvor træls Pia.... håber du er heldig at der snart sker noget

sender dig en masse vestøv for jeg ska jo ik bruge mit, så du får osse lige min potion  hep hep......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Ja, det er også mit håb - altså man kan jo godt føde uden hindeløsning!

Sofia var ca. 2800 g. - var hun ikke? Jeg kender ikke til andet, end at føde store børn, så det gør mig egentlig ikke så meget, men altså hun behøver da ikke veje ret meget over 4 kg. Min store pige vejede 4020 g...Jeg er 40+2 idag og hun skønnede hende til 3800-3900 g, så det er jo også pænt over gennemsnittet på 3600 g...

Tak for vestøv!

Så har du jo prøvet det før, kan man sige 

Sofia vejede lige over 3 kg (3150g). Egentlig synes jeg ikke at det gjorde ondt at føde hende - det var mere udvidelsesveerne der var onde... og dem har man jo lige meget hvor stort barnet er... da jeg så endeligt måtte presse var det ligesom om smerterne var helt væk - meget mærkeligt

Anmeld

4. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Nej, jeg har heldigvis heller ingen gener, ud over det selvfølgelig er besværligt at få sko på osv. Hvor meget er din bebs skønnet til at veje?

Men jeg kan sagtens følge dig! Jeg er også STOR tilhænger af deadlines, datoer osv., og så er det bare megatræls, når der ikke sker noget, lige når man forventer det!

Og æv hvor træls at du ikke kunne få en tid hos zoneterapidamen før mandag...så dropper du det indtil videre, eller hvad?

Jeg tror, jeg gør lige som Anne siger - sover de næste to uger og nægter at stå op, før jeg får veer!

Kan bare ikke sove mere  og har alle mulige planer om hvad jeg skal lave istedet for men får det alligevel ikke gjort for energien rækker ikke til det alligevel 

Zonedamen har måske alligevel en tid til mig imorgen idag kl 14 så nu vil jeg prøve at ringe til hende igen og tjekke når andre normale mennesker (ikke gravide ) får øjne til morgen 

Baby blev skønnet til 3400 for en uge siden så han er vist meget normal i forhold til kurven. 

Håber du har haft en nat med nogle dejlige veer  jeg har intet haft andet end halsbrand 

Anmeld

4. februar 2011

JonTri

Hep hep...
Ihh hvem er din jdm ven... Jeg går jo til jdm i Viborg:-)?

Anmeld

4. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Kan bare ikke sove mere  og har alle mulige planer om hvad jeg skal lave istedet for men får det alligevel ikke gjort for energien rækker ikke til det alligevel 

Zonedamen har måske alligevel en tid til mig imorgen idag kl 14 så nu vil jeg prøve at ringe til hende igen og tjekke når andre normale mennesker (ikke gravide ) får øjne til morgen 

Baby blev skønnet til 3400 for en uge siden så han er vist meget normal i forhold til kurven. 

Håber du har haft en nat med nogle dejlige veer  jeg har intet haft andet end halsbrand 

Øv øv øv, altså! Det er bare rigtig træls at ligge søvnløs - specielt hvis fødslen pludselig går i gang, for så skulle man jo gerne have nogle kræfter tilbage...

Jeg bøvler vildt med at falde i søvn om aftenen. De tre sidste nætter har jeg ikke sovet før ved 1.30-2-tiden. Hun mosler så meget rundt og samtidig har jeg plukveer hver aften, og så kan man ikke lade være med at blive lidt spændt på, om det mon er i aften, det udvikler sig...træls at vågne kl. 7 hver morgen, når vækkeuret ringer, og det så bare er gået i sig selv igen!

Men altså det er jo også 3. gang, jeg skal føde, og de siger jo, at det er drillefødslen....

Uh, jeg håber virkelig, du kan komme til zoneterapi i dag så...husk lige at smide en update!

Anmeld

4. februar 2011

piadas

rikkekrogh skriver:

Hep hep...
Ihh hvem er din jdm ven... Jeg går jo til jdm i Viborg:-)?

Tak! Men der sker ikke noget...

Hun hedder Lone! Hvad hedder din jordemoder?

Anmeld

4. februar 2011

Karina84

piadas skriver:

Tak! Men der sker ikke noget...

Hun hedder Lone! Hvad hedder din jordemoder?

Hihi jeg bor og har også jdm i Viborg, og hun hedder også Lone  Hun har faktisk konsultationer om torsdagen, så det må være den samme og vi var nok næsten lige gået da du kom ind så

Super sød jdm  

Anmeld

4. februar 2011

piadas

Karina84 skriver:

Hihi jeg bor og har også jdm i Viborg, og hun hedder også Lone  Hun har faktisk konsultationer om torsdagen, så det må være den samme og vi var nok næsten lige gået da du kom ind så

Super sød jdm  

Neeej, hvor sjovt! Ja, det er helt sikkert hende!

Jeg var der kl. 13.10 igår, men hende der kom ud, da jeg skulle ind, var slet ikke så langt henne, så det kan vist ikke have været dig! Det var sgu da pudsigt!!

Anmeld

4. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Øv øv øv, altså! Det er bare rigtig træls at ligge søvnløs - specielt hvis fødslen pludselig går i gang, for så skulle man jo gerne have nogle kræfter tilbage...

Jeg bøvler vildt med at falde i søvn om aftenen. De tre sidste nætter har jeg ikke sovet før ved 1.30-2-tiden. Hun mosler så meget rundt og samtidig har jeg plukveer hver aften, og så kan man ikke lade være med at blive lidt spændt på, om det mon er i aften, det udvikler sig...træls at vågne kl. 7 hver morgen, når vækkeuret ringer, og det så bare er gået i sig selv igen!

Men altså det er jo også 3. gang, jeg skal føde, og de siger jo, at det er drillefødslen....

Uh, jeg håber virkelig, du kan komme til zoneterapi i dag så...husk lige at smide en update!

Jeg fik tid hos zoneterapeuten kl 14 - hun har lige ringet tilbage. Kæresten bliver også hjemme idag  - nu satser jeg lidt på det selvom jeg ingen erfaring har med zoneterapi. 

Anmeld

4. februar 2011

Karina84

piadas skriver:

Neeej, hvor sjovt! Ja, det er helt sikkert hende!

Jeg var der kl. 13.10 igår, men hende der kom ud, da jeg skulle ind, var slet ikke så langt henne, så det kan vist ikke have været dig! Det var sgu da pudsigt!!

Ja temmelig pudsigt  Men nej det var ikke mig så, havde tid kl.11.30, men hun var en halv times tid forsinket, så det har været meget tæt på at vi er stødt ind i hinanden, sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.