Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Karina84

piadas skriver:

Øv øv øv! Multebær - jeg er klar til at hoppe ud fra en bro!

Stædige møgunge....hun står stadig ikke fast med hovedet, så ingen hindeløsning til mig...

Æv, men hun skønnede hende til at veje 3800-3900 gram, så hun må altså gerne snart komme ud! Alt så fint ud, så der er ikke andet at gøre end at vente....

hvad jeg kan for at jeg møder dig på FB gangen i morgen formiddag så   jeg er 35+5 og blev sendt over på sygehuset efter min JDM havde kigget på mig i dag, hun var nervøs for svangerskabs halløj, da mit blodtryk pludselig er stedet og jeg har eh er det protein i blodet eller hvad nu det var.... Så vi måtte en tur på FB og de tjekkkede bettemanden, det så fint ud, men jeg skal komme igen i morgen og så vil de køre en strimmel igen og tjekke os.... Min dreng ligger også lidt højt, så jeg fik besked på at lægge mig ned med det samme hvis mit vand gik - også noget med navlestrengen

Anyways, nu fik du lige min historie  hååååber jeg ser dig i morgen, masser af ve-støv til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Hehe ja, igen er jeg nok bare for doven... man skal jo også ud til broen og alting....

Jamen det lyder da også som øh.... en .. ehm... dejlig løsning eller? Jeg krydser alt hvad krydses kan for at den "lille" pige lige om snart fatter pointen, stiller sig fast og melder sin ankomst i en ruf!

Nej, absolut ikke en dejlig løsning, når jeg tænker over det!

Jeg er lidt bange for, at det samme sker, som da jeg skulle føde Oliver. Da havde de jo sat mig i gang, og da jeg ikke ville åbne mig mere end 3-4 cm. tog de vandet. Det viste sig, at han stod med hovedet i lige stand (for at bruge et fint ord). Dvs. han kiggede ikke til en af siderne men bagud mod min røv/rygsøjle! Når de gør det, er det svært at få baby til at dreje hovedet rigtigt ned, og derfor endte det i kejsersnit.

Min jdm., som jo også er min veninde, ringede til mig på vej hjem fra arbejde, fordi hun havde tænkt lidt over, hvorfor hun mon ikke var sunket længere ned. Både hende og jeg har lidt svært ved at bedømme, til hvilken side hun ligger. Jeg føler jeg får spark i begge sider og samtidig er moderkagen foran, så det er svært for hende at mærke. Hun sagde, at det kunne jo være, at hun også kigger bagud i stedet for til en af siderne, så hun fortalte, at det var en god ide at sidde med spredte ben på stolen, når jeg sidder ned og få røven i vejret på et par puder (hvordan man så end gør det med stor mave!), når jeg ligger ned. Hvis jeg kan få min bagdel lidt opad, kan hun måske glide lidt væk fra mit bækken og så efterfølgende komme rigtigt ned. Måske er det slet ikke sådan det hænger sammen, men det må vi jo se til scanningen i næste uge, medmindre der sker noget inden...jeg kan bare mærke, jeg bliver lidt trist over det, hvis det er sådan, det hænger sammen, for jeg ser jo allerede hele scenariet for mig igen - og jeg VIL bare ikke have kejsersnit igen...

Anmeld

3. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Orrrh hvor nedtur Pia - ham min lille stædige guldklump står heller ikke fast tror jeg - det har JM i hvertfald hverken noteret eller fortalt mig. Jeg ringede til Dittes zoneterapidamen men hun har ikke tid til mig før mandag og den tid hun har er der hvor jeg skal på hospitalet til CTG.

Jeg har bare lagt mig til at sove så ser først dit indlæg nu.

Kan ikke forstå hvorfor jeg kan blive så frustreret - jeg har ikke oplevet at være så frustreret over noget før. Har tænkt lidt over om det måske handler om at være vant til at leve op til forventninger, deadlines på arbejde og uddannelse osv. Nu hat jeg jo ikke leveret til d. 27 januar som jeg har sagt og forventet. Altså ved godt nogen af jer måske synes det lyder lidt langt ude men tror faktisk at mange af mine frustrationer og snigende pulsudsving skyldes dette. For baby har det fint kan jeg mærke og jeg har ikke haft en svær graviditet overhovedet. Altså jeg er blevet lidt mere besværet på det seneste men jeg kan altså ikke sige det er store gener. Jeg sgu lidt bange for at de sidste dage bliver endnu mørkere for mig mentalt 

Nej, jeg har heldigvis heller ingen gener, ud over det selvfølgelig er besværligt at få sko på osv. Hvor meget er din bebs skønnet til at veje?

Men jeg kan sagtens følge dig! Jeg er også STOR tilhænger af deadlines, datoer osv., og så er det bare megatræls, når der ikke sker noget, lige når man forventer det!

Og æv hvor træls at du ikke kunne få en tid hos zoneterapidamen før mandag...så dropper du det indtil videre, eller hvad?

Jeg tror, jeg gør lige som Anne siger - sover de næste to uger og nægter at stå op, før jeg får veer!

Anmeld

3. februar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Øv øv. Havde sådan håber for dig at hun ku' lave den hindeløsning, i håbet om det ku' sætte skub i sagerne.

Bettefisens hoved stod jo heller ikke fast ved mit sidste JM-besøg og vandet gik jo som sagt, men da jeg sagde det til JM på Skejby da jeg ringede derud, sagde de at det ikke betød noget. Havde jo ellers troet at jeg skulle lægge mig ned eller noget. 

Men jeg krydser og krydser og krydser fingre for at der snart sker noget for dig!!

AG

Det var da mærkeligt, at du ikke havde fået at vide, du skal smide dig! Der var to jordemødre om at mærke på min mave idag, og de var begge enige om, at hovedet står så højt, at jeg skal ringe efter en ambulance ved vandafgang...

Måske stod hovedet lidt fast ved dig, eller var det også meget højt?

Anmeld

3. februar 2011

piadas

PeruBaby skriver:

Øv altsåå, nu må hun da gerne komme UUUDDDD af sig selv, hvis de ikke kan lave hindeløsning på dig.

Hepper alt hvad jeg kan

At føde en næsten 4kg bebs må da også være sin sag. Sofia (der jo kom 2 1/2 uger før termin) vejer nu næste 4kg her tæt på hendes 1 månedsdag, og jeg synes hun er blevet stor og tung! Så jeg kan godt forstå at du gerne vil have lillesøster ud rimelig snart!!  

sender masser af vestøv i din retning!!

Ja, det er også mit håb - altså man kan jo godt føde uden hindeløsning!

Sofia var ca. 2800 g. - var hun ikke? Jeg kender ikke til andet, end at føde store børn, så det gør mig egentlig ikke så meget, men altså hun behøver da ikke veje ret meget over 4 kg. Min store pige vejede 4020 g...Jeg er 40+2 idag og hun skønnede hende til 3800-3900 g, så det er jo også pænt over gennemsnittet på 3600 g...

Tak for vestøv!

Anmeld

3. februar 2011

Marco2

piadas skriver:

Det var da mærkeligt, at du ikke havde fået at vide, du skal smide dig! Der var to jordemødre om at mærke på min mave idag, og de var begge enige om, at hovedet står så højt, at jeg skal ringe efter en ambulance ved vandafgang...

Måske stod hovedet lidt fast ved dig, eller var det også meget højt?

Jamen min egen JM havde også sagt at jeg skulle lægge mig ned ved vandafgang, men det var de ligeglade med da jeg ringede på Skejby. Og blev jo som sagt ikke hentet i liggende transport så … 

AG

Anmeld

3. februar 2011

Diana...

piadas skriver:

Øv øv øv! Multebær - jeg er klar til at hoppe ud fra en bro!

Stædige møgunge....hun står stadig ikke fast med hovedet, så ingen hindeløsning til mig...

Æv, men hun skønnede hende til at veje 3800-3900 gram, så hun må altså gerne snart komme ud! Alt så fint ud, så der er ikke andet at gøre end at vente....

ÅHH Øv Pia håbet lige at vi skulle have et VE indlæg fra dig senere idag   Hun nyder sgu sin hule for meget 

Håber snart på der sker noget hos dig. 

Kæmpe 

Anmeld

3. februar 2011

piadas

Diana... skriver:

ÅHH Øv Pia håbet lige at vi skulle have et VE indlæg fra dig senere idag   Hun nyder sgu sin hule for meget 

Håber snart på der sker noget hos dig. 

Kæmpe 

Tak!

Ja, det havde jeg også håbet.

Jeg skal åbenbart bare have sådan nogle stædige børn, der ikke gider ud!!

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Nej, absolut ikke en dejlig løsning, når jeg tænker over det!

Jeg er lidt bange for, at det samme sker, som da jeg skulle føde Oliver. Da havde de jo sat mig i gang, og da jeg ikke ville åbne mig mere end 3-4 cm. tog de vandet. Det viste sig, at han stod med hovedet i lige stand (for at bruge et fint ord). Dvs. han kiggede ikke til en af siderne men bagud mod min røv/rygsøjle! Når de gør det, er det svært at få baby til at dreje hovedet rigtigt ned, og derfor endte det i kejsersnit.

Min jdm., som jo også er min veninde, ringede til mig på vej hjem fra arbejde, fordi hun havde tænkt lidt over, hvorfor hun mon ikke var sunket længere ned. Både hende og jeg har lidt svært ved at bedømme, til hvilken side hun ligger. Jeg føler jeg får spark i begge sider og samtidig er moderkagen foran, så det er svært for hende at mærke. Hun sagde, at det kunne jo være, at hun også kigger bagud i stedet for til en af siderne, så hun fortalte, at det var en god ide at sidde med spredte ben på stolen, når jeg sidder ned og få røven i vejret på et par puder (hvordan man så end gør det med stor mave!), når jeg ligger ned. Hvis jeg kan få min bagdel lidt opad, kan hun måske glide lidt væk fra mit bækken og så efterfølgende komme rigtigt ned. Måske er det slet ikke sådan det hænger sammen, men det må vi jo se til scanningen i næste uge, medmindre der sker noget inden...jeg kan bare mærke, jeg bliver lidt trist over det, hvis det er sådan, det hænger sammen, for jeg ser jo allerede hele scenariet for mig igen - og jeg VIL bare ikke have kejsersnit igen...

Det lyder da i grunden som en ret logisk forklaring... Men træls hvis det er sådan det hænger sammen. Hm, puder under så du får bagdelen op, kan godt gå hen og blive lidt et projekt... Men det burde nu kunne lade sig gøre alligevel! - og det er trods alt nemmere end at bevæge sig ud til en bro, komme op på den og udover den

Jeg krydser og hepper stadig, og håber for alt i verden at du slipper for kejsersnit! 

Anmeld

3. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Det lyder da i grunden som en ret logisk forklaring... Men træls hvis det er sådan det hænger sammen. Hm, puder under så du får bagdelen op, kan godt gå hen og blive lidt et projekt... Men det burde nu kunne lade sig gøre alligevel! - og det er trods alt nemmere end at bevæge sig ud til en bro, komme op på den og udover den

Jeg krydser og hepper stadig, og håber for alt i verden at du slipper for kejsersnit! 

Haha, det har du selvfølgelig ret i...det er vist nemmere at stable puder sammen under bagdelen, end at starte bilen og finde den nærmeste bro - den er trods alt et stykke væk!

Jeg må snart hen at ligge, tror jeg, jeg er også megatræt, så måske jeg snart skulle slukke for computeren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.