Jeg skal til jdm. kl. 13.10, og der vil hun forsøge at løsne mine hinder, hvis hun altså kan komme til!
Man behøver åbenbart ikke være ret meget åben - bare der lige er plads til at hun kan få en finger op og køre rundt om hovedet, så det HÅBER jeg, hun kan.
Det eneste mén, der er, er, at hovedet ikke stod fast for to uger siden, og hvis det stadig ikke gør det, vil hun ikke gøre det pga. risikoen for navlesnorsfremfald, i det tilfælde vandet skulle gå. Jeg sov først kl. 2 i nat pga. lillesøster moslede så meget rundt, og det føltes som om, hun var ved at grave sig ud, så jeg håber, det betyder, at hun er kommet længere ned!
Inden jeg kører til Viborg, tror jeg lige, jeg går en tur på løbebåndet - måske det kan hjælpe lidt!
Ellers hedder næste step, at jeg skal ringe til FG på tirsdag, hvor jeg er 41+0. Her vil jeg så få en tid til scanning og CTG onsdag eller torsdag, hvor de vil tjekke om baby stadig har det godt og endnu en gang hindeløsning...men det håber jeg ikke, bliver nødvendigt! Jeg vil føde NUUU!

Vestøv til alle som bare går og venter lige som mig!

Anmeld