Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.361 visninger
110 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

piadas

Jeg skal til jdm. kl. 13.10, og der vil hun forsøge at løsne mine hinder, hvis hun altså kan komme til!

Man behøver åbenbart ikke være ret meget åben - bare der lige er plads til at hun kan få en finger op og køre rundt om hovedet, så det HÅBER jeg, hun kan.

Det eneste mén, der er, er, at hovedet ikke stod fast for to uger siden, og hvis det stadig ikke gør det, vil hun ikke gøre det pga. risikoen for navlesnorsfremfald, i det tilfælde vandet skulle gå. Jeg sov først kl. 2 i nat pga. lillesøster moslede så meget rundt, og det føltes som om, hun var ved at grave sig ud, så jeg håber, det betyder, at hun er kommet længere ned!

Inden jeg kører til Viborg, tror jeg lige, jeg går en tur på løbebåndet - måske det kan hjælpe lidt!

Ellers hedder næste step, at jeg skal ringe til FG på tirsdag, hvor jeg er 41+0. Her vil jeg så få en tid til scanning og CTG onsdag eller torsdag, hvor de vil tjekke om baby stadig har det godt og endnu en gang hindeløsning...men det håber jeg ikke, bliver nødvendigt! Jeg vil føde NUUU!

Vestøv til alle som bare går og venter lige som mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

CamiRon

Hej Pia.

Håber hindeløsningen i dag lykkes  og bærer frugt! Du har heppet så godt på os alle, så nu må det vist snart være din tur!!

Jeg ser meget frem til et indlæg fra dig om at du har fået veer, er på vej på FG. eller noget i den stil!

Anmeld

3. februar 2011

piadas

CamiRon skriver:

Hej Pia.

Håber hindeløsningen i dag lykkes  og bærer frugt! Du har heppet så godt på os alle, så nu må det vist snart være din tur!!

Jeg ser meget frem til et indlæg fra dig om at du har fået veer, er på vej på FG. eller noget i den stil!

Uha, ja, sådan et indlæg ville jeg elske at skrive til jer senere i dag!

Anmeld

3. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Jeg skal til jdm. kl. 13.10, og der vil hun forsøge at løsne mine hinder, hvis hun altså kan komme til!

Man behøver åbenbart ikke være ret meget åben - bare der lige er plads til at hun kan få en finger op og køre rundt om hovedet, så det HÅBER jeg, hun kan.

Det eneste mén, der er, er, at hovedet ikke stod fast for to uger siden, og hvis det stadig ikke gør det, vil hun ikke gøre det pga. risikoen for navlesnorsfremfald, i det tilfælde vandet skulle gå. Jeg sov først kl. 2 i nat pga. lillesøster moslede så meget rundt, og det føltes som om, hun var ved at grave sig ud, så jeg håber, det betyder, at hun er kommet længere ned!

Inden jeg kører til Viborg, tror jeg lige, jeg går en tur på løbebåndet - måske det kan hjælpe lidt!

Ellers hedder næste step, at jeg skal ringe til FG på tirsdag, hvor jeg er 41+0. Her vil jeg så få en tid til scanning og CTG onsdag eller torsdag, hvor de vil tjekke om baby stadig har det godt og endnu en gang hindeløsning...men det håber jeg ikke, bliver nødvendigt! Jeg vil føde NUUU!

Vestøv til alle som bare går og venter lige som mig!

Pia jeg kender den fornemmelse af at det føles som om baby er ved at grave sig ud. Har det præcis sådan.

Jeg krydser alt havd jeg har for dig idag  Håber hun kan få løsnet rigtig godt og grundigt og at det hjælper

Du skal lige være opmærksom på at det er godt hvis du ringer til til svangeramb allerede og bestiller tid. Det var rigtig glade for at jeg ringede på terminsdato og bookede til 41+3 (det bliver så 41+4 for det er søndag) hende jeg snakkede med sagde at det var en udbredt fejl at folk fik at vide de skulle vente med at ringe til de var 41+3 - de skal ringe på terminen og bestille til 41+3. 

håber så meget for dig at du snarest har din guldklump!

Anmeld

3. februar 2011

Marco2

Hvor jeg håber for dig at hun kan, og at det sætter noget igang hos dig!! 

Meeen du må ikke gå i dvale på baby hvis der gør for er sikker på der er nogle piger der ikke kan undvære heppekoret 

Held og lykke idag og ser frem til update!

AG

Anmeld

3. februar 2011

Multebær

Ellers hedder næste step, at jeg skal ringe til FG på tirsdag, hvor jeg er 41+0. Her vil jeg så få en tid til scanning og CTG onsdag eller torsdag, 

....det kan godt være det har anden procedure på dit hospital kom jeg til at tænke på men altså prøv at ringe allerede nu så kan tiden altid slettes igen hvis du føder før

På Herlev Hosp blev hun ihvertfald meget glad for jeg ringede. De har også mega travlt med 2 sammenlægninger så der er virkelig tryk på fødslerne der! 

Anmeld

3. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Pia jeg kender den fornemmelse af at det føles som om baby er ved at grave sig ud. Har det præcis sådan.

Jeg krydser alt havd jeg har for dig idag  Håber hun kan få løsnet rigtig godt og grundigt og at det hjælper

Du skal lige være opmærksom på at det er godt hvis du ringer til til svangeramb allerede og bestiller tid. Det var rigtig glade for at jeg ringede på terminsdato og bookede til 41+3 (det bliver så 41+4 for det er søndag) hende jeg snakkede med sagde at det var en udbredt fejl at folk fik at vide de skulle vente med at ringe til de var 41+3 - de skal ringe på terminen og bestille til 41+3. 

håber så meget for dig at du snarest har din guldklump!

Ok, det må jeg vist hellere spørge min veninde om idag, når jeg kommer derned! For så kan jeg jo lige så godt ringe med det samme!

Anmeld

3. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Ok, det må jeg vist hellere spørge min veninde om idag, når jeg kommer derned! For så kan jeg jo lige så godt ringe med det samme!

Jeps tror bestemt ikke de skader at være lidt fremme på beatet med de ting. Var virkelig overrasket over hvor glad hun løs i tlf over at jeg ringede på termin. I de papirer jeg fik udleveret stod der også jeg skulle ringe på termin eller dagen efter. 

Åhhhh Pia jeg håber så meget at du får gang i en omgang fødsel idag 

Anmeld

3. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Jeps tror bestemt ikke de skader at være lidt fremme på beatet med de ting. Var virkelig overrasket over hvor glad hun løs i tlf over at jeg ringede på termin. I de papirer jeg fik udleveret stod der også jeg skulle ringe på termin eller dagen efter. 

Åhhhh Pia jeg håber så meget at du får gang i en omgang fødsel idag 

Ja, ellers hopper vi sgu ud fra en bro sammen!

Min store datter var med mig i bad igår. Da vi stod under bruseren, tog hun den og sprøjtede vand ind i min navle! Så mente hun, at hun kunne sprøjte så meget vand derind, at der ikke var plads til lillesøster derinde, så hun blev nødt til at komme ud! Det hjalp desværre ikke!!!

Anmeld

3. februar 2011

Sofia

Hej Pia. Jeg krydser alle mine fingre for dig og lillesøster!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.