Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Arrrrrg 

41 + 3 og ingen veer...............behøver jeg at sige mere!!! 

Hva' så! Stadig ingen action?!!

Det var idag, du skulle på fødegangen, var det ikke? Hvornår skal du afsted, og hvad vil de egentlig gøre?

Jeg håber for dig, at de vil sætte dig i gang - om ikke andet kan du bede dem om at lave hindeløsning...måske det kan hjælpe!

Jeg skal ringe til FG i morgen og få en tid onsdag eller torsdag. Jeg fik at vide, at de altid forsøger at lave hindeløsning i Viborg, hvis de altså kan. Mine forhåbninger er bare ikke så høje, for jeg føler ikke, hun har sat sig fast endnu...

Held og lykke idag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Hva' så! Stadig ingen action?!!

Det var idag, du skulle på fødegangen, var det ikke? Hvornår skal du afsted, og hvad vil de egentlig gøre?

Jeg håber for dig, at de vil sætte dig i gang - om ikke andet kan du bede dem om at lave hindeløsning...måske det kan hjælpe!

Jeg skal ringe til FG i morgen og få en tid onsdag eller torsdag. Jeg fik at vide, at de altid forsøger at lave hindeløsning i Viborg, hvis de altså kan. Mine forhåbninger er bare ikke så høje, for jeg føler ikke, hun har sat sig fast endnu...

Held og lykke idag!

Laaaaaang næse til mig igen igen igen  Er lige kommet hjem fra CTG og havde ikke held med at overbevise dem om at jeg skulle sættes igang. 

I dag er jeg 11 dage over terminen men de holder på at jeg skal gå 2 uger over før de giver mig en sølle stikpille. 

CTG'en gik rigtig fint. Den lille mand har det godt og bevæger sig stadig meget. Tror heller ikke han har lagt sig fast endnu men numsen vender da op i det mindste. 

De sidste dage har været virkelig hårde synes jeg - men det er som om at jeg nu har gået så meget over at jeg tænker  at de er ude af min kontrol fuldstændigt 

De ringer til mig på onsdag og giver mig en tid til jeg skal komme ind på svangeramb torsdag hvor de vil beslutte hvilken igangsættelse de vil bruge på mig. 

Nu er kæresten ved at tage på arbejde og jeg venter på mine forældre kommer så tager vi sammen en tur i IKEA. Måske det hjælper? Man har jo lov at håbe lidt endnu 

Anmeld

7. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Laaaaaang næse til mig igen igen igen  Er lige kommet hjem fra CTG og havde ikke held med at overbevise dem om at jeg skulle sættes igang. 

I dag er jeg 11 dage over terminen men de holder på at jeg skal gå 2 uger over før de giver mig en sølle stikpille. 

CTG'en gik rigtig fint. Den lille mand har det godt og bevæger sig stadig meget. Tror heller ikke han har lagt sig fast endnu men numsen vender da op i det mindste. 

De sidste dage har været virkelig hårde synes jeg - men det er som om at jeg nu har gået så meget over at jeg tænker  at de er ude af min kontrol fuldstændigt 

De ringer til mig på onsdag og giver mig en tid til jeg skal komme ind på svangeramb torsdag hvor de vil beslutte hvilken igangsættelse de vil bruge på mig. 

Nu er kæresten ved at tage på arbejde og jeg venter på mine forældre kommer så tager vi sammen en tur i IKEA. Måske det hjælper? Man har jo lov at håbe lidt endnu 

Øv, hvor træls at de ikke ville gøre noget.

Jeg synes, det er meget rart at vide, at de trods alt altid forsøger hindeløsning i Viborg, fordi det måske er en lidt mere naturlig måde at sætte det i gang på, end diverse piller osv. Altså jeg ved jo godt, at de stadig er inde og pille i noget, men de lægger jo ikke piller eller gel op...

Blev du egentlig ikke scannet for fostervand og navlesnorsflow? Jeg fik at vide, at jeg ville blive scannet, når jeg skal på FG onsdag eller torsdag...

Det er da trods alt, rart at han har det godt derinde, men lige nu føler du nok, at der er laaaang tid til torsdag...

Jeg krydser fingre for, at det hjælper med en tur i IKEA - det har da vist virket på flere herinde!

Anmeld

7. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Øv, hvor træls at de ikke ville gøre noget.

Jeg synes, det er meget rart at vide, at de trods alt altid forsøger hindeløsning i Viborg, fordi det måske er en lidt mere naturlig måde at sætte det i gang på, end diverse piller osv. Altså jeg ved jo godt, at de stadig er inde og pille i noget, men de lægger jo ikke piller eller gel op...

Blev du egentlig ikke scannet for fostervand og navlesnorsflow? Jeg fik at vide, at jeg ville blive scannet, når jeg skal på FG onsdag eller torsdag...

Det er da trods alt, rart at han har det godt derinde, men lige nu føler du nok, at der er laaaang tid til torsdag...

Jeg krydser fingre for, at det hjælper med en tur i IKEA - det har da vist virket på flere herinde!

Jeg må sige at lægen virkede ret overbevisende. Jeg fik kun foretaget CTG og tjekket blodtryk. Resultaterne fra dem var så fine at der ikke er grund til yderligere sagde han. Han virkede troværdig så jeg stoler på de har tjek på mig 

Lægen forklarede at chancen for komplikationer og især kejsersnit stiger når man begynder med igangsættelse ogderfor strækker han den når han ved at baby har det godt. Det argument købte både min kærste og jeg. Min kærstes datter (på 6 år) kom til verden på dramatisk vis med både ve-drop og akut kejsersnit til sidst så han har stor forståelse for at vi skal forsøge og se det kan lade sig gøre af sig selv.

Men altså ihhhhhh hvor må der bare godt ske noget!!!

Anmeld

7. februar 2011

piadas

Multebær skriver:

Jeg må sige at lægen virkede ret overbevisende. Jeg fik kun foretaget CTG og tjekket blodtryk. Resultaterne fra dem var så fine at der ikke er grund til yderligere sagde han. Han virkede troværdig så jeg stoler på de har tjek på mig 

Lægen forklarede at chancen for komplikationer og især kejsersnit stiger når man begynder med igangsættelse ogderfor strækker han den når han ved at baby har det godt. Det argument købte både min kærste og jeg. Min kærstes datter (på 6 år) kom til verden på dramatisk vis med både ve-drop og akut kejsersnit til sidst så han har stor forståelse for at vi skal forsøge og se det kan lade sig gøre af sig selv.

Men altså ihhhhhh hvor må der bare godt ske noget!!!

Jamen, selvfølgelig har han det godt! Da jeg fødte min søn 19 dage over tid, var fostervandet også klart, og der var også nok af det, så det behøves jo ikke være et problem, fordi man går lang tid over!

Hans fødsel endte jo så også i kejsersnit efter igangsættelse, så jeg kan kun give lægen ret i hvert fald i forhold til mine egen erfaringer med to forskellige fødsler. Derfor har jeg også hele tiden sagt, at jeg hellere vil gå over end sættes i gang, men jeg må indrømme, at jeg er ved at være ret ambivalent.

Hvis bare hun ikke var så stor, ville jeg nok foretrække, at fødslen går i gang af sig selv, men hun vejer jo nok ca. 4 kg. nu, og synes godt nok, at det er ved at være på tide, hun kommer ud. Hvis jeg skal gå i ca. 10 dage mere, ender hun jo på 4,5 kg. hvis hun fortsætter med den fart!

Derudover kredser mine tanker også rigtig meget omkring det, at hovedet ikke står fast endnu. HVIS hun nu står med hovedet lige ned i stedet for at kigge til en af siderne, ville jeg ikke bryde mig, om at de tager vandet, for så kunne jeg ikke forestille mig, at hun ville kunne dreje hovedet, for så kommer stødpuden i form af fostervandet til at mangle og det bliver sværere for hende at dreje hovedet, så det kommer til at vende rigtigt... Det var derfor, min søns fødsel endte i kejsersnit, fordi han heller ikke kiggede til en af siderne...der tog de vandet, da jeg var 3-4 cm åben, og jeg kæmpede i flere timer uden jeg ville åbne mig mere pga. hans hovedstilling var forkert...

De må ikke sætte mig i gang med piller pga. tidligere kejsersnit, og så kan jeg ikke lige se, hvilke muligheder, der er tilbage, end bare at gå, til det går i gang af sig selv...

Anmeld

7. februar 2011

CA

Hej Pia! Undskyld mit manglende heppekor! Jeg har ligget i sengen med brystbetændelse, så har slet ikke været herinde. Kun lige en enkelt hurtig gang, hvor jeg lige skulle tjekke om du havde født, og måske bare havde fået hurtig adgang til computeren og derfor ikke havde brugt mit nr. Men nej... Selvom du ikke har kunnet SE mit heppekor ER det der! Jeg hepper og hepper og kaster dagligt vestøv til Farsø!! Synes godt nok det er synd for dig! Kender jo følelsen. Håber snart der sker noget! 

Anmeld

7. februar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Hej Pia! Undskyld mit manglende heppekor! Jeg har ligget i sengen med brystbetændelse, så har slet ikke været herinde. Kun lige en enkelt hurtig gang, hvor jeg lige skulle tjekke om du havde født, og måske bare havde fået hurtig adgang til computeren og derfor ikke havde brugt mit nr. Men nej... Selvom du ikke har kunnet SE mit heppekor ER det der! Jeg hepper og hepper og kaster dagligt vestøv til Farsø!! Synes godt nok det er synd for dig! Kender jo følelsen. Håber snart der sker noget! 

Æv, hvor træls med brystbetændelsen. Jeg håber, du har fået det bedre - jeg har aldrig selv prøvet det, men har hørt fra flere, hvor træls, det er!

Tak for vestøv! Hun kommer vist aldrig ud...man bliver sgu helt opgivende, men altså hvis hun kommer på samme tid som Johannes, er der kun to dage, og det kan jeg godt leve med!

Jeg var ellers ved at tro, at der måske var optræk til noget igår aftes, for jeg havde nogenlunde regelmæssige plukveer i en time eller to, men de var væk igen, da jeg vågnede! Æv æv æv! Det var sikkert bare fordi jeg var gået amok med at bage, så jeg havde stået op hele eftermiddagen, så det var nok bare min krop, der ville brokke sig lidt!

...og bare rolig forresten - dit nummer er stadig i min mobilos, og jeg vil glæde mig til at sende dig en sms!

Anmeld

7. februar 2011

CA

piadas skriver:

Æv, hvor træls med brystbetændelsen. Jeg håber, du har fået det bedre - jeg har aldrig selv prøvet det, men har hørt fra flere, hvor træls, det er!

Tak for vestøv! Hun kommer vist aldrig ud...man bliver sgu helt opgivende, men altså hvis hun kommer på samme tid som Johannes, er der kun to dage, og det kan jeg godt leve med!

Jeg var ellers ved at tro, at der måske var optræk til noget igår aftes, for jeg havde nogenlunde regelmæssige plukveer i en time eller to, men de var væk igen, da jeg vågnede! Æv æv æv! Det var sikkert bare fordi jeg var gået amok med at bage, så jeg havde stået op hele eftermiddagen, så det var nok bare min krop, der ville brokke sig lidt!

...og bare rolig forresten - dit nummer er stadig i min mobilos, og jeg vil glæde mig til at sende dig en sms!

Kan virkelig godt forstå dig. Her hjalp det at kaste håndklædet i ringen og ikke være så skide klar med toptunet hjem og det hele + et rigtig dårligt humør. Meeen ved nu ikke om, det i virkeligheden ikke bare var fordi han havde lyst til at kigge ud den dag

Jeg har det godt igen. Men det var en hård omgang. Feber og MEGA smerte. Dog ikke som ved fødsel Jeg savnede Martin og Johannes, men jeg orkede ikke andet end lige at kigge op når Martin kom og vækkede mig og lagde Johannes ved siden af mig når han var sulten. SUK! Aldrig mere sidde i træk og amme! Nå, mon snart jeg skulle få lavet den opdatering til jer. Nu har jeg haft god tid i 6mdr. og ligepludelig har jeg travlt. Underligt, men dejligt!

HEP HEP! 

Anmeld

7. februar 2011

AnneBJ

ÅH altså i 2 - sikke nogle stædige bebser I holder Jer!! Det er fordi I stresser dem, det er jeg helt sikker på!

Chokolade og fjernsyn mein damen - dét er vejen frem!

Anmeld

7. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

ÅH altså i 2 - sikke nogle stædige bebser I holder Jer!! Det er fordi I stresser dem, det er jeg helt sikker på!

Chokolade og fjernsyn mein damen - dét er vejen frem!

Haha, tror du, det er det, der skal til?

Jeg har lige været ved at spise noget mere af vekagen, men puha, jeg synes, den er vammel!!! Jeg tror sgu heller ikke, den virker, men altså nu er den bagt, og så smider man den heller ikke bare ud, vel?! Der er trods alt chokolade i den - og HVIS den nu virker, og det bare er fordi, man skal spise meget af den!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.