Kryds fingre for mig idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Mettemus

Puste, krydse, puste, krydse!

Håber dit næste indlæg bliver noget i retningen af: "Wuhuuu - VEER!"

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

AnneBJ

PUSTER, KRYDESR OG HEPPER alt hvad jeg kan!!! Kom så lillesøster!

Anmeld

3. februar 2011

piadas

Øv øv øv! Multebær - jeg er klar til at hoppe ud fra en bro!

Stædige møgunge....hun står stadig ikke fast med hovedet, så ingen hindeløsning til mig...

Æv, men hun skønnede hende til at veje 3800-3900 gram, så hun må altså gerne snart komme ud! Alt så fint ud, så der er ikke andet at gøre end at vente....

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Stædige møgunge....hun står stadig ikke fast med hovedet, så ingen hindeløsning til mig...

Æv, men hun skønnede hende til at veje 3800-3900 gram, så hun må altså gerne snart komme ud! Alt så fint ud, så der er ikke andet at gøre end at vente....

Åh suk Pia... 

Hm, nu er jeg jo ikke fysiker, men vil tyngdekraften mon blive hjulpet på vej af at hoppe ud fra en bro? For ellers ville jeg måske bare lægge mig til at sove de næste 14 dage - men okay, jeg ER jo også doven.. 

Hvad gør man egentlig hvis hovedet ikke står fast, når man når til dato hvor der "skal" igangsættes?

Kram og tanker herfra - forstår virkelig godt du er frustreret!! 

Anmeld

3. februar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Åh suk Pia... 

Hm, nu er jeg jo ikke fysiker, men vil tyngdekraften mon blive hjulpet på vej af at hoppe ud fra en bro? For ellers ville jeg måske bare lægge mig til at sove de næste 14 dage - men okay, jeg ER jo også doven.. 

Hvad gør man egentlig hvis hovedet ikke står fast, når man når til dato hvor der "skal" igangsættes?

Kram og tanker herfra - forstår virkelig godt du er frustreret!! 

Det der med at hoppe ud fra en bro er bare mine selvmordstanker i det tilfælde, at jeg skal være gravid for evigt!! Men det er sgu nok bedre bare at lægge sig til at sove...

Hun snakkede om, at de kunne tage vandet (hvis man altså er åbnet nok) og så kontrollere det lidt på en eller anden måde, hvor der står en jdm. og "presser" barnet lidt nedad for at få hovedet til at sætte sig fast!

Det håber jeg ikke bliver nødvendigt, men altså det er jo også først om en uge, og med den størrelse hun har, kan hun da ikke blive ved med at vokse opad og udad!! På et tidspunkt må hun da finde ud af, hvor udgangen er!!

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Det der med at hoppe ud fra en bro er bare mine selvmordstanker i det tilfælde, at jeg skal være gravid for evigt!! Men det er sgu nok bedre bare at lægge sig til at sove...

Hun snakkede om, at de kunne tage vandet (hvis man altså er åbnet nok) og så kontrollere det lidt på en eller anden måde, hvor der står en jdm. og "presser" barnet lidt nedad for at få hovedet til at sætte sig fast!

Det håber jeg ikke bliver nødvendigt, men altså det er jo også først om en uge, og med den størrelse hun har, kan hun da ikke blive ved med at vokse opad og udad!! På et tidspunkt må hun da finde ud af, hvor udgangen er!!

Hehe ja, igen er jeg nok bare for doven... man skal jo også ud til broen og alting....

Jamen det lyder da også som øh.... en .. ehm... dejlig løsning eller? Jeg krydser alt hvad krydses kan for at den "lille" pige lige om snart fatter pointen, stiller sig fast og melder sin ankomst i en ruf!

Anmeld

3. februar 2011

Multebær

piadas skriver:

Orrrh hvor nedtur Pia - ham min lille stædige guldklump står heller ikke fast tror jeg - det har JM i hvertfald hverken noteret eller fortalt mig. Jeg ringede til Dittes zoneterapidamen men hun har ikke tid til mig før mandag og den tid hun har er der hvor jeg skal på hospitalet til CTG.

Jeg har bare lagt mig til at sove så ser først dit indlæg nu.

Kan ikke forstå hvorfor jeg kan blive så frustreret - jeg har ikke oplevet at være så frustreret over noget før. Har tænkt lidt over om det måske handler om at være vant til at leve op til forventninger, deadlines på arbejde og uddannelse osv. Nu hat jeg jo ikke leveret til d. 27 januar som jeg har sagt og forventet. Altså ved godt nogen af jer måske synes det lyder lidt langt ude men tror faktisk at mange af mine frustrationer og snigende pulsudsving skyldes dette. For baby har det fint kan jeg mærke og jeg har ikke haft en svær graviditet overhovedet. Altså jeg er blevet lidt mere besværet på det seneste men jeg kan altså ikke sige det er store gener. Jeg sgu lidt bange for at de sidste dage bliver endnu mørkere for mig mentalt 

Anmeld

3. februar 2011

Marco2

Øv øv. Havde sådan håber for dig at hun ku' lave den hindeløsning, i håbet om det ku' sætte skub i sagerne.

Bettefisens hoved stod jo heller ikke fast ved mit sidste JM-besøg og vandet gik jo som sagt, men da jeg sagde det til JM på Skejby da jeg ringede derud, sagde de at det ikke betød noget. Havde jo ellers troet at jeg skulle lægge mig ned eller noget. 

Men jeg krydser og krydser og krydser fingre for at der snart sker noget for dig!!

AG

Anmeld

3. februar 2011

PeruBaby

Øv altsåå, nu må hun da gerne komme UUUDDDD af sig selv, hvis de ikke kan lave hindeløsning på dig.

Hepper alt hvad jeg kan

At føde en næsten 4kg bebs må da også være sin sag. Sofia (der jo kom 2 1/2 uger før termin) vejer nu næste 4kg her tæt på hendes 1 månedsdag, og jeg synes hun er blevet stor og tung! Så jeg kan godt forstå at du gerne vil have lillesøster ud rimelig snart!!  

sender masser af vestøv i din retning!!

Anmeld

3. februar 2011

Riksen

Hej Pia!

Det var ærgerligt, at lillesøster ikke stod fast. Jeg håber, at hun snart kommer ud, så du ikke skal vente så længe endnu.

Knus fra Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.