Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Englebassen82

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Åh altså sådan en Møg øv kommentar.... ( Men for mig virker I/du som super gode forældre som bare klare det utroligt godt uden Hjælp.. Super godt gået...

Lige en lille sideting Malene.... Idag sidder jeg i venteværelset hos lægen og venter på min datter skal ind, der sidder et forældrepar med 2 skønne drenge ( tvillinger) vil tro de er omkring 4-6 mdr gamle... Jeg studser ører da hun begynder at snakke med sin mand om programmet tvillinger som kører på tv2... og de små griner lidt og hun siger til manden at han skal huske at fortælle det til sin mor... For det var da lidt sjovt !!!!! Hmm tænker jeg.. nå ja ja... så kommer lægen og kalder dem... " Ja så er det Tristan og Villads´s tur !!!! Hmm så forstod jeg hvad de sådan smilede over det var selvfølgelig navnene..

>:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

ulleby

Hop op og fald ned på det søde - det er rigtig træls at hører sådan noget Men tænk på at personen gør det bare for at brokke sig - med garanti hun ikke ved hvad hun taler om

Nogle kan bare ikke holde mund men siger bare noget for at sige noget... Jeg syntes i virker til at klare det super - og du er med garanti en af dem jeg vil ty til for råd og vejledning, når damerne kommer til

fra mig

Anmeld

3. februar 2011

Mormilla

Folk burde skamme sig! Den opfattelse fik jeg slet ikke da jeg så jer. Synes at i virkede meget positive. Det med at i ikke må handle med tvillingevognen synes jeg faktisk var lidt mærkeligt!!! Kan ikke se hvorfor i ikke skulle kunne være der lige som os andre!!! Men der vil jo altid være en der får ondt i røven...

Anmeld

3. februar 2011

Malene84

Hold da helt op en masse besvarelse  tusind tak!!! Vidste jeg havde nogens støtte, men ikke så mange! Det lyder som om I alle synes godt om programmet, og det glæder mig rigtig meget.

Glæder mig til at høre hvad I synes om program 2 - vi "ses" på tirsdag

Anmeld

3. februar 2011

jannebjerre

Har lige set 2.afsnit....og nåååårrhhh hvor er i bare de sødeste

Anmeld

3. februar 2011

Malene84

jannebjerre skriver:

Har lige set 2.afsnit....og nåååårrhhh hvor er i bare de sødeste

HAHAHA... kunne du heller ikke vente? jeg måtte også ind og lure. hehe... mange tak. Det er så fedt at de har filmet, for jeg var alt for nervøs til at kunne huske det!!

Anmeld

3. februar 2011

jannebjerre

Malene84 skriver:

HAHAHA... kunne du heller ikke vente? jeg måtte også ind og lure. hehe... mange tak. Det er så fedt at de har filmet, for jeg var alt for nervøs til at kunne huske det!!

Nej sgu - sys det var så spændene
Og så sjovt at se jeres dåb i forhold til de "gamle" forældre...hahahahah

Anmeld

3. februar 2011

Malene84

jannebjerre skriver:

Nej sgu - sys det var så spændene
Og så sjovt at se jeres dåb i forhold til de "gamle" forældre...hahahahah

JAAAA... hvad sker der for den kontrast! det kan da vist ikke blive større! hehe

Anmeld

3. februar 2011

jannebjerre

Malene84 skriver:

JAAAA... hvad sker der for den kontrast! det kan da vist ikke blive større! hehe

Nej det må man sige ja til
Håber ikk de er herinde - for puuuhhh ha sikke et tempo de har for døren...

Anmeld

3. februar 2011

musse1

forstår slet ikke hvorfor folk skriver sådan til dig, og slet ik hvis ik de kender dig/jer. de ved jo godt at tv. der tager de alt det ud, som de mener vil intressere folk.

vi syns det var et hyggeligt program og se i tirsdags og skal klart også se det på tirsdag,syns faktisk det er lidt vildt, at barnevogn ik måtte komme med ind i butik, så du ik lige kan handle selv, men det er fordi at der er så smalt i butikkerne hvor i bor ik ? skal bare lige se om jeg har forstået det rigtigt

har ik fuldt så meget med, men hvis i er blivet fulgt 5 dage, hvor mange gange er det så i tv ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.