Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Maria Sascha

Så afsnittet i tv. Syntes bestemt ikke det var det indtryk jeg fik. Sad nærmere og var imponeret. Selvfølgelig er det hårdt indimellem, herregud jeg tager mig selv i at syntes det er hårdt at have en indimellem.

Der findes desværre personer som ser på alt med negative øjne... øv...

op med humøret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Miamaja

hmm.. jeg synes man har ret til at synes det er haardt hvad enten man har et barn, to eller flere. saa ta' dig ikke af nogle folks maerkelige bemaerkninger

Anmeld

2. februar 2011

132319

Hvaaaaaaaaaaaaaad? 

Hvor er folk dog nogle kegler af og til!

Jeg sad faktisk og tænke "Hvor er det sejt at hun indrømmer at det er hårdt og FEDT at hun sætter dem foran fjernsynet af og til, præcis som alle andre mennesker" 

Så om du havde sagt at det var hårdt 2 eller 200 gange i løbet af et interview, er jeg ret ligeglad med -Jeg tager hatten af for at du ikke er løbet hjemmefra endnu for jeg indrømmer blankt at jeg aldrig nogensinde kunne se mig selv med to babyer på én gang, synes jeg har nok i en 3årig der nægter at blive selvstændig og en baby på 4 måneder der konstant vil hænge på armen 

Hatten af for dig -og jer! 

Anmeld

2. februar 2011

Zafir

Søde Malene Jeg syntes du gjorde det rigtig fint - også på tv. Jeg tager virkelig hatten af for tvillingeforældre.

Når der er sagt, oplevede jeg jo også mediestormen omkring Friggs fødsel og man må bare lukke ører og øjne for dem der lukker lort ud. Folk er vildt gode til at dømme og pyt med dem 

Stort kram til dig!! Du er sej

Anmeld

2. februar 2011

Isabella_mor

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

det ER sgu da hårdt om det er tvillinger eller et enkelt barn. det burde da ikke skræmme folk fra at få børn..

det er bare dum kritik som følger med det at være med på tv.. tag det du kan bruge til noget og smid resten i skaldespanden ^_^ 

jeg syntes at i er smadder dejlige.. en dejlig familie som holder på værdierne som at huske hinanden  

Anmeld

2. februar 2011

Frøken J.

Har lige set det første afsnit på sputnik. Hvor er du SMUK, og hvor har i en dejlig familie!

Men hold kæft jeg tudede flere gange.. Bl.a. med hende der mistede sin søn efter 9 dage og brød helt sammen. Og hende der begynder at græde, fordi hun er bange for forholdet til hendes datter bliver skadet, når hun får tvillinger. Der må være gang i hormonerne eller noget, for tårerne trillede her Men hvor har i bare meget overskud, er vildt imponeret, og sad og smilede hele tiden

Anmeld

2. februar 2011

Lou87

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Ihhh altså  Hvorfor skal nogen altid ødelægge det her i livet ?!
Sådan nogle har jeg bare ikk meget tilovers for....

Men det jo desværre også "dem" som tvet sælger til....
For det er jo dem der hopper på det og ikk fatter at du har siddet og sagt nok 20 gange hvor dejlgit det er, men det ikk er det de viser.... Det får de jo ikke noget ud af!

Godt du holder humøret oppe - du er en skøøøn og smuk mor!
Kender dig ikke, men følte mig dejligt lukket ind i jeres hjem og liv.
Og nød programmet i stor stil og det med det "hårde" du omtalte var slet ikk det der vægtede for mig.... Uanset hvor mange gange du har sagt det eller ej, tror jeg alle mødre kan nikke genkendende til det da er hårdt til tider - men det er jo også mindst lige så dejligt ved siden af

Glæder mig til næste afsnit

Anmeld

2. februar 2011

Shibby

Sødte..Det her var bare starten..Du vil nu opleve livet efter kameraet som jeg skrev til dig om for nogle mdr siden. Det her liv er med det sure og det søde..Det er hardcore,men det bliver personerne bag det også med tiden! Tag det ikk personligt. Det er "bare" seernes holdning. Du gør det du kan,det bedste du kan,så op i stjernen med hvad andre syntes!

Jeg har ikke set det endnu men ih hvor jeg glæder mig til at lure med!

Anmeld

3. februar 2011

Kruse90

waaaaaw hvor er de frygtelige
Hvad fanden bilder de sig ind?

Anmeld

3. februar 2011

Ka+Ma=Be

Malene84 skriver:

heey girls...

Op i røven med sådan nogle mennesker

Jeg synes det var fantastisk at se hvordan i klarer jer Jeg kan da kun forestille mig at det er hårdt, det er det jo for fanden også med en enkelt til tider

Jeg vil forsat heppe på jer og synes i er fantastiske!  

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.