Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Malene84

musse1 skriver:

forstår slet ikke hvorfor folk skriver sådan til dig, og slet ik hvis ik de kender dig/jer. de ved jo godt at tv. der tager de alt det ud, som de mener vil intressere folk.

vi syns det var et hyggeligt program og se i tirsdags og skal klart også se det på tirsdag,syns faktisk det er lidt vildt, at barnevogn ik måtte komme med ind i butik, så du ik lige kan handle selv, men det er fordi at der er så smalt i butikkerne hvor i bor ik ? skal bare lige se om jeg har forstået det rigtigt

har ik fuldt så meget med, men hvis i er blivet fulgt 5 dage, hvor mange gange er det så i tv ?

mange tak!!!

de fem hele dage de har filmet - bliver til 4*20 minutter ca. (altså 4 programmer i år)!

ja du har helt ret... det er fordi der ikke er plads til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

musse1

Malene84 skriver:

mange tak!!!

de fem hele dage de har filmet - bliver til 4*20 minutter ca. (altså 4 programmer i år)!

ja du har helt ret... det er fordi der ikke er plads til os

det er da bestet ik nemt, at butikkerne ik er lavet mere venlige til større vogne.

jubii 3 programmer mere

i klare jer da super godt, og det ved i helt klart også selv.. jeres drenge er glade og søde og se på.. tror ik nogle forældre kan sige, at de aldrig syns en dag er hård. vil sige, selv om vi ik har tvillinger, men har 4 børn tætte oppe af hinanden aldre mæssigt, syns jeg/vi da godt der kan være dage der er hårde..

håber i selv er tilfreds med de programmer som bliver ud sendt på tv.

Anmeld

3. februar 2011

Malene84

musse1 skriver:

det er da bestet ik nemt, at butikkerne ik er lavet mere venlige til større vogne.

jubii 3 programmer mere

i klare jer da super godt, og det ved i helt klart også selv.. jeres drenge er glade og søde og se på.. tror ik nogle forældre kan sige, at de aldrig syns en dag er hård. vil sige, selv om vi ik har tvillinger, men har 4 børn tætte oppe af hinanden aldre mæssigt, syns jeg/vi da godt der kan være dage der er hårde..

håber i selv er tilfreds med de programmer som bliver ud sendt på tv.

tusind tak  vi er rigtig godt tilfredse - de viser os og vores hverdag, som vi er

Anmeld

3. februar 2011

musse1

Malene84 skriver:

tusind tak  vi er rigtig godt tilfredse - de viser os og vores hverdag, som vi er

det klart også det vigtigste, at i er tilfredse .

lige et helt andet spørgsmål.. hvornår har du barsel ind til så?, tænker har du valgt at forlænge eller noget, nu i har 2.

behøver ik svare hvis ik du har lyst.

Anmeld

3. februar 2011

Malene84

musse1 skriver:

det klart også det vigtigste, at i er tilfredse .

lige et helt andet spørgsmål.. hvornår har du barsel ind til så?, tænker har du valgt at forlænge eller noget, nu i har 2.

behøver ik svare hvis ik du har lyst.

Jeg har færdigjort min uddannelse efter drengene er født, så har desværre intet arbejde  og jeg aner ikke hvornår jeg skal igang med at søge, da der jo ikke er pladsgaranti i Københavns Kommune  JEG VIL GERNE IGANG!!!

Anmeld

3. februar 2011

musse1

Malene84 skriver:

Jeg har færdigjort min uddannelse efter drengene er født, så har desværre intet arbejde  og jeg aner ikke hvornår jeg skal igang med at søge, da der jo ikke er pladsgaranti i Københavns Kommune  JEG VIL GERNE IGANG!!!

skønt du har færdig gjort din udd. men kan godt se ik rart, at du ik har noget at vende tilbage til, nu du gerne vil..

for at du hurtigt finder noget, når drengene kan komme afsted.. helt seriøst troede alle kommuner havde pasnings garanti på 3 mdr. men at man bare ik var garanteret den plads man gerne ville ha. er jo vildt, så kan i risikere der går et ½ år efter , så er det jo også svært for dig, at søge noget job, med mindre i har nogle som kan tage dem..

Anmeld

3. februar 2011

Malene84

musse1 skriver:

skønt du har færdig gjort din udd. men kan godt se ik rart, at du ik har noget at vende tilbage til, nu du gerne vil..

for at du hurtigt finder noget, når drengene kan komme afsted.. helt seriøst troede alle kommuner havde pasnings garanti på 3 mdr. men at man bare ik var garanteret den plads man gerne ville ha. er jo vildt, så kan i risikere der går et ½ år efter , så er det jo også svært for dig, at søge noget job, med mindre i har nogle som kan tage dem..

vi har desværre ikke den mulighed, så må vente til de har fået plads, de er nu nummer 12 og 13 til vuggestuen - men aner ikke om det betyder at vi når det. ehe

Anmeld

3. februar 2011

Lillefe

Malene84 skriver:

vi har desværre ikke den mulighed, så må vente til de har fået plads, de er nu nummer 12 og 13 til vuggestuen - men aner ikke om det betyder at vi når det. ehe

Hej Malene.. jeg må blankt erkende jeg ikke har set noget program med dig  hvad er det for et du er med i? Og så vil jeg sige alle de indlæg og alt det du har haft skrevet herinde kan jeg ikke se andet end du virker som en rigtigt sød pige.. så lad være med at tage dig af dem.. self kan det være hårdt med børn nogle gange det kan det altid på et eller andet tidspunkt

Anmeld

3. februar 2011

musse1

Malene84 skriver:

heldigvis står de langt nede i køen, så er det jo lige hvornår i godt kunne tænke jer de kommer ud?

finger for at i for de pladser i har behov for, men det tror vi på haha..

Anmeld

3. februar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Du får lige en KÆMPE krammer herfra. Jeg synes sq I er seje, især at I tør stille op til sådan noget.
Jeg var selv gået helt i panik med to børn sultne på samme tid, og tanken om ikk at kan komme ind i butikker pga min vogn. Øv..

Og wouw du må have nogle gode arm-muskler efter hånden med den måde du ryster flasker på ;-)

Knus til Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.