Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.939 visninger
111 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Malene84

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

MissGeoh

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Øv da. lige en krammer herfra..

Jeg sad og fniste lidt da du stod der med barnevognen og ikke kunne komme igennem..

Og så tænkte jeg ellers bare "Gud hvor er hun smuk"

Ikke tag til dig hvad folk skriver af dumme ting, for enten er de da bare misundelige, ellers ved de ikke en skid om tv..

Anmeld

2. februar 2011

Missi

Der er ALTID nogen som skal rakke ned på dem der er vist i tv...

Syntes du var kanon i det første program - og selvf. er det hårdt med to børn på samme alder der kræver det samme, burde da ikke være svært at forstå - syntes du gør det super godt... så smid den kommentar i skrallespanden og glæd dig over at  I ved at i gør et godt forældre arbejde

Glæder mig til næste uge

Kram

Anmeld

2. februar 2011

merle2010

Ej altså øv.. kram til dig man kan jo desværre ikke undgå at der er nogen der kommer med dumme kommentarer men jeg synes du klarer det super flot.. og gu fanden er det hårdt engang imellem.. jeg har kun 1 og jeg synes sku godt det kan være hårdt engang imellem..

Anmeld

2. februar 2011

JulieE

Sådan en idiot!!! -Synes du er noget af dte mest overskudagtige jeg længe har mødt!! Er fuld af beundring for den åde du klarer at have tvillinger på!!!

Anmeld

2. februar 2011

Tulle28

Aj... Seriøst? Er det nogen du kender der har skrevet sådan? Nogle mennesker kan da bare ikke tåle andres lykke. Nå, men jeg synes du var TOP sej i både Go´morgen Danmark og TV-programmet. Fuck alle de smålige derude!

Anmeld

2. februar 2011

CarinaSB

Fuck dem .. Hvis man ikke selv har tvillinger ja så kan kan da så ikk snakke med .. Jeg er 100% sikker på det er hårdt .. Jeg syntes det er hårdt bare at have en .. Så jeg kan levende forstille mig det er hårdt at have 2 .. men hun har sq da bare ondt i røven over at du klare det så flot som du gør .. :)

Anmeld

2. februar 2011

Tanja84

WTF sker der for de personer der har behov for at komme med sådan en kommentar

I fremstod og fremstår jo som de mest fantastiske og mest overskudsagtige forældre. Synes på ingen måde at I på noget tidspunkt fremstår som forældre der prøver at fortælle omverdenen hvor hårdt I har det, og hvor hårdt det er med tvillinger.... TVÆRTIMOD.

Smukke, tænk på alle de positive og rosende kommentar du har fået og netop fortjent, og glem i stedet denne dumme kommentar, som på ingen måde passer ind.

Kæmpe  til dig

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

Herhjemme synes vi altså bare at "Malene og Jannick fra Amager" er de sejeste!

Så nede på jorden, stille og rolige, harmoniske og forelskede uden at være klamme... Sorry - jeg bryder mig bare ikke rigtig om de andre par, heller ikke selvom jeg ikke havde vidst hvem du er!

Elsker din tilgang til ungerne (det vi ser i tv altså ) og måden I samarbejder, snakker med drengene, klarer indkøb osv... Luk ørerne for sådan nogle tosser på Facebook, selvom jeg godt kan forestille mig det rammer alligevel!

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

Der er altid idioter der skal brokke og bitche

Det er nok desværre bagsiden af medaljen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.