Malene84 skriver:
heey girls...
Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:
Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen
åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste
ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!
Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen
(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig
Du fortjener en KÆMPE VARM
fordi du er så ærlig, så sød, så smuk og så dejlig en mor for dine/jeres skønneste guldklumper..!!
Folk der skriver sådan nogle beskeder har da absolut ikke noget imellem ørerne..!! Nu så min svigermor også programmet ( netop fordi jeg havde fortalt om jeres familie og vist hende billederne du har lagt op herinde af drengene
) Og nogle af hendes veninder osv har også set programmet.. Nu har jeg spurgt svigermor, og hun har spurgt veninderne hvordan de tolkede din udtagelse om at "det var hårdt"..!!
INGEN inkl. mig selv og manden har tolket det som at "DET VAR HÅRDT" at få tvillinger - men at det var hårdt at få tid til det hele mht. til parforholdet, og det med at skulle handle sammen i stedet for du kunne gøre det om dagen sådan at i var tvunget til at skulle handle NÅR farmand kom hjem fra job - hvilket jo er "tid der går spildt" fra farmand/mor tiden med drengene..!!
Men INGEN burde få ondt i røven over du udtaler at det "KAN VÆRE HÅRDT"...!! Søde søde Malene - det er hårdt om man har 1 eller 6 børn
) - Men det er jo langtfra alle dage der er hårde og trælse at komme igennem..!! Nu har vi lige haft en hel måned sygdom med begge drenge og pludselig blev jeg også syg - DET VAR FANDME HÅRDT at være mor så - men man er jo det alligevel - for overskudet bobler jo op 
SÅ søde skidt med de udtagelser - du har en masse opbakning i familie, venner, veninder, os fra baby, og mange mange flere...
KÆMPE