Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Chellen

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Ej hvor sjovt, så netop det program igår og vidste ikke at det var kønne dig og dine mænd der var med dér !
Først og fremmest den person der udtaler sig på den måde, er da bare lidt længere ude end det der er længst væk...
Kan sagtens forstå at den kommentar gør ondt!
Jeg fik ikke indtryk af at du syntes det hele var hårdt.. Slet ikke..
Igen jeg har heller ikke kendt til dig via baby.dk.
Nej ved du hvad jeg synes? JEG SYNES DU ER SEJ!
Så tænker du måske, hvorfor..
1. Du står frem og fortæller om dine små (iøvrigt) smukke drenge og livet som mor. Det er meget følsomt...
2. Du er jo bare så skøn og mild i den udsendelse, at jeg virkelig håber at jeg kan få det overskud når jeg selv får børn.. Og jeg får måske kun et ad gangen .

- Nej Malene, jeg synes sgu du var skøn igår! Og kunne ikke lade være med at smile stort og grine i supermarkedet med den store vogn.
Tænk ikke på folk der ikke har andet at give sig til end at snakke grimt.. Det siger mere om dem, end dig!
Og så synes jeg du gjorde det godt .
Glæder mig til næste udsendelse !!

... Og det var så lige eeen lang smøre fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

>>Carina<<

Hva sker der lige???Jeg har selv lige set det og skrevet derinde. Ros til dig smukke malene

Anmeld

2. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Du får lige en kæmpe krammer!!!

Anmeld

2. februar 2011

LR85

Jeg ved intet om a have tvillinger, men jeg ved a det er super hårdt bare a have én, skulle rundt i netto, pakke ned, pakke op, give mad, opdrage, give omsorg og ALT det.

Vær du nu bare stolt over din store rolle som mor til tvillinger.

Anmeld

2. februar 2011

bullerbassen

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Vil lige sige jeg syntes I er super seje - virker bare så glde og harmoniske - Bestemt ikke nogen som syntes det er hårdt og have tvillinger

Men jo det KAN være HÅRDT at have tvillinger , har selv 2 på 9 som dog har været de NEMMESTE børn i hele verden.

Nu har vi så lillebror ( 1 STYK ja 1 enkelt ) og det er SKI HÅRDT.

Kunne slet ikke forestille mig , hvis vi havde haft 2 af hans slags

Så ja alle kan vel engang imellem syntes det er hårdt, men tv er jo tv og de klipper jo som de vil

Mon ikke vi alle engang imellem syntes det er en lille smule hårdt

Anmeld

2. februar 2011

ChatH

Malene84 skriver:

heey girls...

Ej hvor er det bare tarveligt.. tænk at folk sidder og skriver sådan noget. men tror det bunder i at de er pisse misundelige over hvor forelskede i stadig er og hvor smukke og tjekkede i er

Kæmpefra mig

Anmeld

2. februar 2011

Malene84

D.B.L skriver:

Udtagelsen må åbentlyst komme fra en UDEN børn, har ikke prøvet at få to på en gang men har to børn og det kan knag´me være en prøvelse til tider.

Kh. en anden amagergenser

skøøønt med nogen fra amager - tak for din støtte

Anmeld

2. februar 2011

SussieThyssen

Malene84 skriver:

heey girls...

Du får lige et stort knus.
Har ikke set udsendelsen, men jeg har haft nok med tv og medier at gøre til, at man bare VED, at hvad man ser og deltager i, altid er manipuleret, så tag dig ikke af fjolserne, der ikke ved bedre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. februar 2011

Malene84

Albertesmor skriver:

Øv tag dig ikke af de dumme kommentarer  jeg synes i var dejlige og nogle meget afslappet forældre.

Men til gengæld er jeg vildt harm over at du er blevet forbudt at tage jeres vogn med ind i nogle butikker, hvilke butikker er det??

Tusind tak  Jeg må desværre ikke nævne butikkernes navne, men kan fortælle at forbuddet er givet med god grund. Der er simpelthen ikke plads til andre end os, hvis vi går ind med vognen  Det ville hverken være fair for andre kunder eller os.

Anmeld

2. februar 2011

Ox.

Har svaret på indlægget inde på face, ikke tag dig af dem søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.