Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Moar2011

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Jeg synes i var knald gode selv kæresten synes i klaret det så godt - og vi blev enige om det med at i ikke må handle med barnevognen i nogen af butikkerne, er da rimeligt dårligt ! ..

nogen har altid ondt i røven.. jeg synes personligt ikke at i skræmte andre for at få tvillinger, tværdigmod tager jeg hatten af for alt det energi og kærlighed i viste frem .. bare jeg får halv af jeres energi når min søn kommer til verden, så jeg glad ..

glæder mig til endnu et afsnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

L.J.L

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Men er det ikke det man kan regne med når man stiller op i sådan et program? Der vil ALTID være folk der ikke er enige, og du skal bare prøve at se den anden vej, og så fokuser på alle de positive kommentarer, dem er der heldigvis flest af

Jeg synes bare det er super rart og bekræftende at høre fra andre at det faktisk ikke er en dans på roser altid at have små børn, og især ikke to. Idag er det nærmest blevet tabu at sige højt, at det er hårdt at få børn, og så kan man hurtigt tænke at det nok er en selv der er noget galt med, når alle kun snakker om de positive ting.

Anmeld

4. februar 2011

CmarianN

Malene84 skriver:

heey girls...

Jeg synes I er seje og der er ikke noget, at sige til det kan være hårdt af og til, men det virker da på jer som om, at lykken ved/med drengene overskygger alt 

Pøj Pøj fra en der bare glæder sig til, at se mere 

Anmeld

4. februar 2011

*A*

Jeg tror desværre altid er der vil være nogle som ønsker at misforstå alt hvad man siger, samtidig er dem der redigerer programmerne gode til at få klippet programmerne sammen, så man enten kommer til at fremstå som en idiot eller som en "familien Danmark" vil holde af...

God weekend til jer alle 4

Anmeld

4. februar 2011

mth1987

Jeg syntes i fik det til At se nemt ud. Og din kæreste var så dejlig med børnene. Nyder At se når mændene blir lidt bløde vil så sige at jeg måske godt ka forstå de brokker sig når de bliver sat til at se alarm 112 og det med barnevognen, os med de almindelige har nogen gange svært ved at komme rundt så jeg syntes da det gik fint for dig super dejlige unger

Anmeld

4. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg kan godt forstå at du syntes det er rigtig træls.... Jeg tror bare du skal tænke, ja ja lad folk om deres, vi kan jo ikke alle have samme meninger og holdninger....

Ligesom i DUM, singleliv osv osv så er det hvad man må tage med når man vælger at stille op i sådan et program.... Man kan ikke regne med at alle bare syntes i er knald gode forældre, eller gør tingene perfekt (Som de ville gøre det)

Jeg syntes i gør det super, og jeg nyder at se jer alle 4 sammen... det oser langt væk af kærlighed! 

Krammer

Anmeld

4. februar 2011

signe.

øv, hvor er det bare typisk nogle skal komme med sådanne kommentarer. så var det nok bedre de bare holdt det for dem selv, i stedet for at tage ordene ud af sammenhæng og lægge (undskyld ) MUNDLORT ud på en offentlig side.. og selv om Tristan og Villads er nemme børn, så er jeg sku da glad for at jeg kun har 1, for puha jeg tror på det er hårdt med 2.. men man klarer det da alligevel, og det gør dig og Jannik da virkelig også.. jeg synes i hvert fald at I lader til at have godt styr på jeres 2 basser  veed godt det altid rammer, men forsøg at skubbe det lidt i baggrunden... alle os herinde støtter Jer i hvert fald

kram Signe - som synes det kan være hårdt bare med 1!! Gad vide om jeg også får en kommentar?

Anmeld

4. februar 2011

Malene84

5. februar 2011

Pige2009

bondepigen skriver:

...eller en som har tvillinger, og ikke klarer det så godt, og derfor er misundelig på, hvor godt Malene og manden klarer det...

Præcis. Misundelse er en grim ting

Anmeld

5. februar 2011

SSL

Det er da SÅ bittert at læse! Tænk at folk er så smålige!!!! Jeg fulgte det første afsnit med spænding, og jeg synes det så SÅÅÅ hyggeligt og dejligt ud i jeres lille familie!!!!

Der er mange beundrere herude, som godt ved hvad der menes med det er hårdt, men det BEDSTE i verden!

Dumme dumme dumme bitre mennesker, der simpelthent kun ønsker at genere!

fra én der synes du var fantastisk, og at det var sjovt at se programmet!  Og glæder mig til Tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.