Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Malene84

nutche skriver:

jamen jeg sad også og undrede mig da jeg så det. netop fordi de 2 gange har filmet dig mens du har sagt hvor hårdt det er. men altid har fortalt herinde at det netop IKKE var hårdt

en helt anden ting.... er du virkelig blevet forbudt at komme i nogle forretninger med din barnevogn?? det er sgu da dårlig kundeservice så det batter.

Jeg er glad for du er ærlig... og står ved at du undrede dig. Det kan jeg jo netop bruge til noget!!! jeg kan godt forstå dig, og må indrømme at vi undrede os da vi så det, men tænkte ikke yderlige over det før reaktionerne kom igår

De pågældende butikker som vi har forbud imod, er butikker der simpelthen er for små. Hvis vi tager vognen med, kan andre ikke komme frem og tilbage i gangene og vi kan ikke køre rundt om komme ud igennem en alm. kasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

D.B.L

Malene84 skriver:

Jeg er glad for du er ærlig... og står ved at du undrede dig. Det kan jeg jo netop bruge til noget!!! jeg kan godt forstå dig, og må indrømme at vi undrede os da vi så det, men tænkte ikke yderlige over det før reaktionerne kom igår

De pågældende butikker som vi har forbud imod, er butikker der simpelthen er for små. Hvis vi tager vognen med, kan andre ikke komme frem og tilbage i gangene og vi kan ikke køre rundt om komme ud igennem en alm. kasse

Udtagelsen må åbentlyst komme fra en UDEN børn, har ikke prøvet at få to på en gang men har to børn og det kan knag´me være en prøvelse til tider.

Kh. en anden amagergenser

Anmeld

2. februar 2011

Sildefisk

Jeg tænkte sikken et sødt par der virkelig elsker deres to drenge Vi har selv psedotvillinger og vores vogn fylder også i landskabet så jeg trak ekstra på smilebåndet over dine manøvre egenskaber

op med humøret!

Anmeld

2. februar 2011

bagger26

I var alt for gode, der er ikke noget i burde fortryde i har sagt eller noget.. I klarede det SÅ godt..

Det er så typisk, at folk syntes man kan tillade sig at sige alt mulig lort, bare fordi det forgår på tv/internettet, ville væde med personen aldrig kunne drømme om at sige sådan noget til dig, hvis i stod overfor hinanden.. Men man er så hurtigt til aat dømme og fyre spydige kommentare afsted, når de omhandler kendte().

Og ja gu har du da to arme, men kan man da ikke handle ind med en unge på hver arm.. Hvem skal så tage varene ned i kurven, OG hvem skal bære den.. Du kan jo ikke, fordi DU HAR ET BARN PÅ HVER ARM... Armen altså hvor tænker folk altså med hovedet under armen engang imellem...

Syntes i hvert fald i klarede det til UG..

Anmeld

2. februar 2011

Sukkerblomst

Altså nu har jeg set de første to programmer da jeg jo er så heldig at have sputnik og synes bare det er sådan et dejlig og rørende program.... ihhh sikke fin barnedåb i havde for den blå og den grønne dreng  I virker søde sammen og jeg syntes i skal være stolte- misundelse er en grim ting

Anmeld

2. februar 2011

slettet_7530

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Øv tag dig ikke af de dumme kommentarer  jeg synes i var dejlige og nogle meget afslappet forældre.

Men til gengæld er jeg vildt harm over at du er blevet forbudt at tage jeres vogn med ind i nogle butikker, hvilke butikker er det??

Anmeld

2. februar 2011

klmf

Malene84 skriver:

HAHAHA

Puha, kom lige til at tælle videre - TYYYYYYVE pilfingre... Jeg ville flytte ind i en gummicelle

Jeg var på arbejde og min patient ville desværre ikke afgive høretelefonerne til fjernsynet, så fik ikke set jer - men fjernsyn skal jo sælge og der vil altid være nogle, der skal kommentere alt. Prøv bare at tænke på de alenlange DUM-tråde her og andre steder....

Anmeld

2. februar 2011

Lulle25

Hej Malene det er da sjovt folk de har et behov for at svine til. Det er nok en der har ondt i røven over I gør det så godt.

Jeg tænkte netop da I var ude og handle i var så søde og synes i gør det så godt+ jeg synes det er fint man fortæller det er hårdt, for det er da hårdt at være forældre indimellem, selvom det er det bedste i verden, så det må være en der har set det med de negative briller på, for jeg synes klart i var dem der gjorde det bedst, og i virker super harmoniske så smid du den besked af h til og tænk på alt det gode du har sagt. 

Kh Louise

Anmeld

2. februar 2011

Lone Jakobsen

Malene84 skriver:

så må i finde en bilka og handle i... eller købe en af de vogne hvor børnene sidder efter hinanden

men ja, tv skal jo have lidt spænding, så hvis alt bare var lyserødt, så var der ikke noget man ku brokke sig over.

lidt synd at du skal kæmpe med negative kommentarer... men folk elsker at lade deres vrede gå ud over "kendte" personer, og i tv ser folk jo kun det som den pågældende kanel vælger at vise.

men faktisk et rigtigt godt program, og hvor ser jeres drenge da dejlige ud

Anmeld

2. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

GUUUUD hvor kan folk dog være latterlige!!!

Men smukke... du skal vende det døve øre til, for ALLE der kender jer to bare en lille msule, er jo SLET ikke i tvivl om, at I klarer jer guldklumper SÅ flot, og at I på ingen måde skræmmer folk, der skal have tvillinger....!!!

Men øv altså.... det er jo bagsiden ved at deltage i den slags programmer - for JA, de skal nemlig sælges, og derfor udvælger de nøje, hvad der trækker se'ere til!! Men op i røven med dét søde...!! Jeg syntes I gav et super godt og ret realistisk billede af, at det rent faktisk kan være OK besværligt at handle i Føtex med en tvilingebarnevogn.. haha

Mange knus fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.