nutche skriver:
jamen jeg sad også og undrede mig da jeg så det. netop fordi de 2 gange har filmet dig mens du har sagt hvor hårdt det er. men altid har fortalt herinde at det netop IKKE var hårdt 
en helt anden ting.... er du virkelig blevet forbudt at komme i nogle forretninger med din barnevogn?? det er sgu da dårlig kundeservice så det batter. 
Well, både og.. Jeg har arbejdet i en lille billigforretning med smalle gange, og hvis der kom en tvillingevogn dér, så ville kunderne ikke kunne passere, og vi ville ikke kunne komme forbi for at fylde varer op, så jeg synes altså det er rimeligt nok.. Og det siger jeg på trods af jeg selv skal gå med barnevogn om 8 måneder.. Faktisk forsøgte vi at forbyde barnevogne i julen, fordi butikken var lille, og der var SÅ proppet med mødre med barnevogne, at ingen kunne gå rundt i butikken. Det var der så nogle mødre der fik ondt i røven over og klagede over, så vi blev nødt til at tillade det, hvilket betød endnu flere klager fra kunder, fordi de ikke kunne komme til i butikken.. Så i nogle tilfælde synes jeg altså det er rimeligt 
Anmeld