Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Frøken J.

nutche skriver:

jamen jeg sad også og undrede mig da jeg så det. netop fordi de 2 gange har filmet dig mens du har sagt hvor hårdt det er. men altid har fortalt herinde at det netop IKKE var hårdt

en helt anden ting.... er du virkelig blevet forbudt at komme i nogle forretninger med din barnevogn?? det er sgu da dårlig kundeservice så det batter.

Well, både og.. Jeg har arbejdet i en lille billigforretning med smalle gange, og hvis der kom en tvillingevogn dér, så ville kunderne ikke kunne passere, og vi ville ikke kunne komme forbi for at fylde varer op, så jeg synes altså det er rimeligt nok.. Og det siger jeg på trods af jeg selv skal gå med barnevogn om 8 måneder.. Faktisk forsøgte vi at forbyde barnevogne i julen, fordi butikken var lille, og der var SÅ proppet med mødre med barnevogne, at ingen kunne gå rundt i butikken. Det var der så nogle mødre der fik ondt i røven over og klagede over, så vi blev nødt til at tillade det, hvilket betød endnu flere klager fra kunder, fordi de ikke kunne komme til i butikken.. Så i nogle tilfælde synes jeg altså det er rimeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Lolli

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Sikke en nar. Lad være at bruge tid på dem! Jeg fik ikke set programmet pga. en sur datter, der ikke ville sove. Øvøv... Det kan KUN være fra en der ikke selv har børn. For gu f... er det hårdt at have børn. Bare det at have ét barn er jo hårdt, men jo også super duper fantastisk!

Anmeld

2. februar 2011

Faith

WHAAAAAAAAAT!!!!! Jeg er dybt rystet! Hvad bilder folk sig ind???

Vedkommende skulle skamme sig

Anmeld

2. februar 2011

2babygirls

Malene84 skriver:

Ej okay... jeg er bare en stor tudekiks  taaaaak tøser  Kæft hvor jeg hyler. haha. I er bare altid så søde og I har altid min ryg  

I har jo alle sammen ret. Og jeg plejer normalt også at kunne feje det af - men den gjorde bare nas fordi det var en kommentar alle kunne se og rigtig mange havde trykket "synes godt om" inde på facebook

Jeg er ligeglad nu! I har hjulpet en heeeel del. Jeg håber Jannick og jeg kan leve op til det billede I har af os, i næste program! Frem med snøfte-kluden til næste tirsdag - det er et rigtig hyyyyle-afsnit

Pyt med de misundelige tøser ude i det danske land, og fuck janteloven.. I er total yndlingsfamilie, og nogen man kan forstå og leve sig indi, og I er SÅÅÅ skønne som forældre og klarer det suuuuper... Og har smug kigget næste afsnit, og Ihhh en sej præst altså!!!! Og tudede IGEN også... altså altså

Anmeld

2. februar 2011

Malene84

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

Anmeld

2. februar 2011

klmf

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Jeg synes så det kan være hårdt med, lad os lige tælle engang, ET barn....

Vedkommende skal bare lukke.

Anmeld

2. februar 2011

Malene84

lotchen skriver:

Jeg synes så det kan være hårdt med, lad os lige tælle engang, ET barn....

Vedkommende skal bare lukke.

HAHAHA

Anmeld

2. februar 2011

sarahb

Jeg synes du var Sej!!!!
Og du har slet ikke noget at være flov over eller ked af!

Stakkels folk der har ondt i røven, det kommer tit til udtryk på sådanne måder!

Anmeld

2. februar 2011

Chamomile

Nogle tanker burde folk bare holde for sig selv, tsk tsk. Jeg kunne intet negativt få øje på, da jeg så det første afsnit igår- I er en skøn lille familie  

Anmeld

2. februar 2011

Mor-til-asta-09

Malene84 skriver:

heey girls...

øv at folk ikke bare kan holde deres K***.

Jeg synes bestemt ikke du giver udtryk for det er hårdt, men derimod dejligt... Og at det er "nemmere" end du var belvet advaret imod...

Elsker og se jer..

Knus Jeanette, der godt kan li snigpremier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.