Malene fra amager - tag dig sammen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

CamillaSoefelt

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

Nå anyway... til jer der følger med... så er vi i Billed Bladet i morgen

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Ih, tænk ikke på det!! Folk er så latterlige, hvorfor er der altid nogen der skal rakke ned på andre? TYPISK!!

Synes ikke du skal tænke over det. I er nogen skønne forældre ser det ud til, og med nogen lækre drenge..;0)!!

Men en herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Laulund87

Jeg synes det er trist at nogle mennesker har det så dårligt med sig selv, at de skal hive andre derned hvor de ligger.

Synes ikke du skal svare på det når det er det niveau. Vis at du er stærk og nægter at kommunikere sådan.

Du ved indeni at du er en fantastisk mor for dine drenge, og det synes de helt sikkert også

Anmeld

2. februar 2011

BinaMor

oookay hvem har tisset på hendes sukkermad. om man har 1 eller 3 unger så møder man da forhindringer overalt.. og det må man da også gerne sige..

tag det ikke personligt

hilsen én der sys en barnevogn i alm. størrelse er slem nok (og iøvirgt ikke kan tage ud at handle selv pga bussen ikke må hælpe med at løfte barnevogne op )

Anmeld

2. februar 2011

Dictes mor

Hvem har dog sagt det pjat? Helt ærligt, det er da den latterligeste kommentar! Gu er det da hårdt, det er da bare man har et barn, og du har altså to. Det er den værste omgang bavl, og man har lov til at give udtryk for at det er hårdt engang imellem, og så vil jeg sige, jeg så programmet, og fik ikke den opfattelse, at du synes, at det var forfærdeligt hårdt, da du sagde det, tænkte jeg bare, at det kunne jeg godt forstå. Jeg tror, at den person, der har sagt eller skrevet det aner tilsyneladende ikke, hvad han/hun snakker om! Det skal du ikke tage så tungt, der findes mange idioter i verden.

Anmeld

2. februar 2011

henh01

Lad dem ligge.. Jeg så det - imod min vilje (magter ikke flere programmer hvor man lige gang på gang bliver nødt til liiiige at se hvad der sker) og jeg synes da slet ikke I fremstod som nogen der beklagede jer. Jeg synes I klarede det rigtig fint.. -Altså med sådanne programmer synes jeg ofte man kan fornemme at meget er opstillet og derfor  bør man jo som seer se realistisk på det.

Anmeld

2. februar 2011

Lone Jakobsen

jamen jeg sad også og undrede mig da jeg så det. netop fordi de 2 gange har filmet dig mens du har sagt hvor hårdt det er. men altid har fortalt herinde at det netop IKKE var hårdt

en helt anden ting.... er du virkelig blevet forbudt at komme i nogle forretninger med din barnevogn?? det er sgu da dårlig kundeservice så det batter.

Anmeld

2. februar 2011

Sees

Malene84 skriver:

heey girls...

Hmmm... ja, det er jo ikke fordi man kan tone frem hos familien danmark, uden at få en bemærkning med... MEN ØV ALTSÅ... har lige fået denne på facebook:

Malene fra amager - tag dig sammen!! Du har to arme og to børn. Hvor er det hårdt henne?! Og det er da pinligt, at du skræmmer andre fra at få tvillinger bare fordi du ikke kan handle med vognen

åååhhh for helved!!! Hvis folk nu bare gad huske på, at det er tv og tv skal sælge!! Vi er blevet filmet sammenlagt i 5 dage - jeg har sagt det var hårdt 2 gange, og de 2 gange er blevet taget med. Vi sidder i flere timer og forklare, at det slet ikke er så hårdt som vi var blevet advaret om, og at vi har de letteste børn i verden - og det at have tvillinger er det bedste  ØV (ja jeg måtte lige ud med det til jer)!

(tak for jeres støtte og opbakning, både herinde og på TVILLINGER s hjemmeside på facebook)!!! Det betyder en verden for mig

Jeg HÅBER den person som har skrevet sådan, selv har stået med FEMLINGER!!!
Og forresten, så er der jo ingen børn, eller forældre, der er ens, og hvis du, eller nogen anden, synes det har været hårdt, så har det fandme da været hårdt!

Det synes jeg godt nok er noget af en nedladende kommentar, det der .. Især når man tænker på at det er dømt på et enkelt tvprogram.

AD!!!

Ud til højre med den kommentar, og den person, søde ..
Du er fantastisk for dine børn, og sådan er det!

Anmeld

2. februar 2011

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

heey girls...

Hvor er jeg ked af at læse af andre syndes det om jer, jeg syndes nemlig i viste rigtig godt hvordan det var at klare hverdagen med to babyer. det andet par- ja undskyld med de havde da hjælp fra hans forældre så de kunne jo sagtens... og de andre har ikke født endnu, så dem kan man jo ikke se på endnu hvad de kommer til at mene.

Så jeg syndes i viste et billede om hvor dejligt det var at have to.... og kan godt forstå du glæder dig til manden kommer hjem... det er jo ik fordi det er hårdt på den måde men det er dejligt når der lige er et sæt hænder mere.... En anden ting jeg lage meget mærke til, var det du sagde med i havde fået forbud om at gå ind i butiken med jeres tvillingevogn- det kan de da ik!!!! Må man så helre ik gå der ind med en enkel barnevogn? Jeg ville ikke finde mig i det.....

Malene- du skal ikke lytte til sådan et kommentar du er farme da super mor!!!!!! 

Anmeld

2. februar 2011

Vial

Malene84 skriver:

heey girls...

Hvor plat!

er det en, der har skrevet privat til dig, eller er det offentlig.. vil så gerne kommentere den slags.. hæhæ

Anmeld

2. februar 2011

Malene84

Ej okay... jeg er bare en stor tudekiks  taaaaak tøser  Kæft hvor jeg hyler. haha. I er bare altid så søde og I har altid min ryg  

I har jo alle sammen ret. Og jeg plejer normalt også at kunne feje det af - men den gjorde bare nas fordi det var en kommentar alle kunne se og rigtig mange havde trykket "synes godt om" inde på facebook

Jeg er ligeglad nu! I har hjulpet en heeeel del. Jeg håber Jannick og jeg kan leve op til det billede I har af os, i næste program! Frem med snøfte-kluden til næste tirsdag - det er et rigtig hyyyyle-afsnit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.