ønskebarn74 skriver:
Hvorfor synes du ikke det er smart?? Og vi behøver ikke være enige... Det er jo det fantastiske ved at være forskællige...
Jeg sparede en i samme situation over 4000 kr. og håber at der er nogen der har overskud når det er vores tur igen... Regeringen kunne havde tænkt sig om inden de gjorde det imod os barnløse... Vi er desperate... Vi har lige fået en ekstra regning på energi/varme på næsten 8000 kr. Jeg blev fyrret for barnløshed, så banken har en grænse for hvor meget de vil låne os... Jeg er snart 37år... Så uret tikker og jeg kan ikke adoptere... Der er mange der står i samme desperate situation som vi gør... Og noget må vi jo gøre når de lorte politikkere er så diskriminerende i den måde de behandler os på... Bare min mening... Og må jeg tjene masser af sorte penge for at få råd gør jeg også det... Jeg har ikke modtaget alt muligt fra det offentlige og nu har jeg så brug for hjælp... Og nej der er ikke noget at hente... Jeg er vred og de kan rende mig et hvist sted...
Er det noget man køber på recept, så mener jeg at man ikke skal gøre det af den simple grumd, at skulle du ende på hospitalet og er bevidstløs, skal i behandling, så kan de ikke se hvilket medicin du får og evt. Kan påvirke den måde de vil behandle på.
Jeg synes det er at leve livet farligt....
Anmeld