Medicinrester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Nadia&Daniel

AnneBJ skriver:

Ja, ganske enkelt, afleverer du dine medicinrester på apoteket?

For mit eget vedkommende er jeg nødt til at svare nej. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg regner med, at det vil kræve jeg "trækker" et nummer og står i kø og det gider jeg ganske enkelt ikke bruge min tid på...

Det vidste jeg ikke at man kunne.. Gemmer det ofte i tilfælde af at man skal bruge det igen - altså inden det udløber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

MinNoah

Skyl det aldrig i toilettet! Det er noget svineri!

Jeg vil faktisk sige det kommer lidt an på hvad det er - om jeg afleverer det til apoteket... Fx. brentansalve afleverer jeg ikke... det ryger ud med skraldet når det har ligget længe nok i skabet.. Men stærke smertestillende, anti-depressiv osv det skal afleveres, der er lynhurtigt nogle "forkerte" der kan få fat i det...

Anmeld

1. februar 2011

SussieThyssen

AnneBJ skriver:

Det er stadig ikke nemt på "mit" apotek af den simple årsag der er så mange mennesker, så jeg ikke "bare" kan gå hen til kassen...

Men som skrevet tidligere er det klart noget jeg vil gøre fra nu af

Super
Så hjælper du selv i det små

Anmeld

1. februar 2011

AnneBJ

Nadia&Daniel skriver:

Det vidste jeg ikke at man kunne.. Gemmer det ofte i tilfælde af at man skal bruge det igen - altså inden det udløber..

Ja det gør jeg også, men når det så er udløbet så plejer jeg at smide det ud... Men ikke fra nu af

Anmeld

1. februar 2011

Nadia&Daniel

AnneBJ skriver:

Ja det gør jeg også, men når det så er udløbet så plejer jeg at smide det ud... Men ikke fra nu af

Jeg vil også helt sikkert aflever det nu, de er så søde på vores apotekt (Lyngby hovedgade)

Anmeld

1. februar 2011

AnneBJ

Nadia&Daniel skriver:

Jeg vil også helt sikkert aflever det nu, de er så søde på vores apotekt (Lyngby hovedgade)

Anmeld

1. februar 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Det synes jeg vil være en meget dum idé. Den opløses i vandet, som så går gennem rensningsanlægget...

Medicin skal på apoteket..

Nemlig

Anmeld

1. februar 2011

Isabella_mor

nej. jeg har kun ipren og panodil. dem kan man jo altid bruge.. så det gør jeg ikke.. skulle jeg en dag have noget der var stærkere eller jeg fik en sygdom hvor medicinen skulle destueres hvis ikke jeg skulle bruge de hele så ville jeg aflevere det, ganske enkelt i frygt for at min dreng eller min hund skulle få fat i det..

Anmeld

1. februar 2011

Bondepigen

ønskebarn74 skriver:

Hvorfor synes du ikke det er smart?? Og vi behøver ikke være enige... Det er jo det fantastiske ved at være forskællige...  Jeg sparede en i samme situation over 4000 kr. og håber at der er nogen der har overskud når det er vores tur igen... Regeringen kunne havde tænkt sig om inden de gjorde det imod os barnløse... Vi er desperate... Vi har lige fået en ekstra regning på energi/varme på næsten 8000 kr. Jeg blev fyrret for barnløshed, så banken har en grænse for hvor meget de vil låne os... Jeg er snart 37år... Så uret tikker og jeg kan ikke adoptere... Der er mange der står i samme desperate situation som vi gør... Og noget må vi jo gøre når de lorte politikkere er så diskriminerende i den måde de behandler os på... Bare min mening... Og må jeg tjene masser af sorte penge for at få råd gør jeg også det... Jeg har ikke modtaget alt muligt fra det offentlige og nu har jeg så brug for hjælp... Og nej der er ikke noget at hente... Jeg er vred og de kan rende mig et hvist sted...

Er det noget man køber på recept, så mener jeg at man ikke skal gøre det af den simple grumd, at skulle du ende på hospitalet og er bevidstløs, skal i behandling, så kan de ikke se hvilket medicin du får og evt. Kan påvirke den måde de vil behandle på.

Jeg synes det er at leve livet farligt....

Anmeld

1. februar 2011

Bondepigen

ønskebarn74 skriver:

Når det så er sagt, kan jeg godt samtidig forstå dig, men det gør det nok ikke mindre farligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.