ønskebarn74 skriver:
I hendes behandlingsplan der er under et forsøg står der at lægen har udskrevet gonal f... Derfor det ikke kan gå galt...
.. Og jeg kunne ikke drømme om at tage andet end det lægen har sagt jeg skal have og heller ikke nogen af de andre... Det er derfor at vi i gruppen har aftalt at de originale papirer skal fremvises fra behandlingsstedet...
...
Vi er bare mange der er desperate... Vores næste forsøg kommer til at koste 12000 kr for medicin og 5000 kr for forsøget...
Hvor ville du finde 17000??
Ok jamen bare det står i ens journal, så kan jeg heller ikke se noget farligt i det, og havde garanteret gjort det samme, hvis jeg ikke havde været heldig, for jeg kan heller ikke finde 17.000 kr nogen steder. Synes bare jeg ville gøre opmærksom på at der var en risiko, hvis ikke det står i ens journal...
Men på den anden side, skriver lægen så ikke i ens journal HVER gang der bliver udskrevet noget, og når man gør det på den der måde, ser det jo ud til at man holder pause...
Jeg ved, at jeg ville gøre det samme, men man løber jo osse en risiko, hvis ikke det fremgår af ens journal, at man har fået udskrevet præparatet og skal i behandling for noget andet...
Anmeld