Medicinrester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Kala

Jeg har stemt nej. Men jeg smider det heller ikke i skraldespanden. Jeg skyller det ud i toilettet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

AnneBJ

Kala skriver:

Jeg har stemt nej. Men jeg smider det heller ikke i skraldespanden. Jeg skyller det ud i toilettet...

Hvilken medicin er det så fx?

For de rester jeg har kunne dreje sig om astmaspray, binyrebarkhormonsalve og i den dur.. Det er jo svært at skylle ud. Plus det kommer vel i grundvandet, på en eller anden vis?

Anmeld

2. februar 2011

mor-til-vanessa

nej. vidste ikke man skulle

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

For de rester jeg har kunne dreje sig om astmaspray, binyrebarkhormonsalve og i den dur.. Det er jo svært at skylle ud. Plus det kommer vel i grundvandet, på en eller anden vis?

Det vil jeg da helt sikkert to det gør. Men jeg aner det ikke.. Det er lige før jeg synes det er bedre at smide det i skraldespanden end at skylle det ud Men det er lidt "pest eller kolera"..

Anmeld

2. februar 2011

Kala

AnneBJ skriver:

Jeg smider pille-rester i toilettet. Andet har jeg ikke...

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Det vil jeg da helt sikkert to det gør. Men jeg aner det ikke.. Det er lige før jeg synes det er bedre at smide det i skraldespanden end at skylle det ud Men det er lidt "pest eller kolera"..

Ja altså, jeg har jo godt vidst det skulle retur til apoteket. Men må nok indrømme at jeg aldrig har tænkt over at skylle det ud i toilettet skulle være en god løsning. I skraldespanden har altid været min første indskydelse, men ikke længere

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

Kala skriver:

Jeg smider pille-rester i toilettet. Andet har jeg ikke...

Okay, det er også mere oplagt end den slags medicin som er på tale hjemme hos mig

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Ja altså, jeg har jo godt vidst det skulle retur til apoteket. Men må nok indrømme at jeg aldrig har tænkt over at skylle det ud i toilettet skulle være en god løsning. I skraldespanden har altid været min første indskydelse, men ikke længere

Ja, det med apoteket vidste jeg også godt. Det med at skylle det ud virker som en dårlig pusher-løsning, når politiet er på trapperne

Jeg skal ikke spille hellig, men jeg havde heller aldrig set det med wc'et som en mulighed..

Du kan se, at tråden er meget relevant. Jeg tror mange har fået en info. de ikke vidste..

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Okay, det er også mere oplagt end den slags medicin som er på tale hjemme hos mig

Jeg vil gerne se dig skylle 3 "Diskos" med astmamedicin ud i kummen

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Jeg vil gerne se dig skylle 3 "Diskos" med astmamedicin ud i kummen

Fnis.. Jeg har også tænkt den tanke i billeder et par gange... Indrømmet, så tror jeg jeg ville hygge mig lidt med at stå og klemme salve ud af tuberne og sådan... (men nok ikke med at rengøre kummen efterfølgende )

Ja, tråden er åbenbart ret relevant, troede faktisk at "man" vidste det skulle afleveres, men blot var ligeså doven som mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.