Medicinrester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Ja, medicin skal destrueres som problemaffald.

JA, jeg aflevere mine medicinrester på apoteket! Jeg skal faktisk derned med en pose i morgen. Jeg har rester fra behandlingen, og nu hvor jeg er 20+0 tør jeg godt sige "skrub af med jer, håber aldrig vi ses igen"

(Fin og relevant debat, Anne!)

Inde på min mave er der lavet en donorings tråd til andre der er i behandling.. Nu det er blevet så dyrt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

twinny

bondepigen skriver:

Man kan jo samle det sammen et sikkert sted i hjemmet og afl. Det når man har tid....

Det er rigtigt....  Men der er altid mange mennesker på det apotekt hvor jeg bor også håndkøb.....  Man kan sagtens komme til a vente en 3 kvarter...  Men hvis man sætte sådan nogle ting op, ligesom batterier, så havde jeg også afleveret...

Anmeld

1. februar 2011

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Inde på min mave er der lavet en donorings tråd til andre der er i behandling.. Nu det er blevet så dyrt...

Det bryder den kommende sygeplejerske sig ikke om. Receptmedicin deler man ikke.

Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå det. Det ér dyrt. Men derfra og til de får mit bidrag, der er langt!

Anmeld

1. februar 2011

Bondepigen

Baby-støv skriver:

Det er rigtigt....  Men der er altid mange mennesker på det apotekt hvor jeg bor også håndkøb.....  Man kan sagtens komme til a vente en 3 kvarter...  Men hvis man sætte sådan nogle ting op, ligesom batterier, så havde jeg også afleveret...

Så kunne man jo tage ind og afl. og så foreslå at de stillede sådan en op. Men tror faktisk at man de fleste steder ville synes det er i orden lige at hoppe over køen, hvis det kun er for at afl. Medicinrester...

Jeg har i hvert fald aldrig mødt sure miner, når jeg har gjort det.

Anmeld

1. februar 2011

twinny

bondepigen skriver:

Så kunne man jo tage ind og afl. og så foreslå at de stillede sådan en op. Men tror faktisk at man de fleste steder ville synes det er i orden lige at hoppe over køen, hvis det kun er for at afl. Medicinrester...

Jeg har i hvert fald aldrig mødt sure miner, når jeg har gjort det.

jaah, det er sikkert rigtig nok.... nu må vi se om jeg får det gjort næste gang...

Anmeld

1. februar 2011

eElak

Jeg æder al medicinen, så ingen rester her.. 

og dog... har dog nogle anti-dep, som jeg ikke når at bruge, da jeg er færdig trappet.. men tør ikke at smide dem ud - hvadenten det er på den ene eller anden måde.. ;-)

Anmeld

1. februar 2011

Henri84

Vi afleverer det på apoteket.. Eller det har vi i hvert fald i sinde at gøre, har 2 bæreposer fyldt med astmamedicin og penicilinrester fra Elias Men glemmer altid at få dem med når vi skal hente nyt medicin
Mon ikke vi husker det en dag

Anmeld

1. februar 2011

Mumto3

Baby-støv skriver:

Det gør jeg ikk.  af samme grunde som dig... Det tager for meget af ens tid.

Jeg går bare ind og stiller det på disken og går igen. Så ingen kø-kultur her..., men alternativet er jo netop at jeg ikke fik det aflevere, og jeg behøver overhovedet ikke kommuniksere med damen, hun kan jo selv regne det ud!

Anmeld

1. februar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Det bryder den kommende sygeplejerske sig ikke om. Receptmedicin deler man ikke.

Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå det. Det ér dyrt. Men derfra og til de får mit bidrag, der er langt!

Man får jo ikke pengene retur når man afleverer sin medicin... Og min holdning er at gonal f er gonal f... Og hvis navn der står på er underordnet... Jeg har også doneret, pga. holdbarhed... Der går flere måneder inden vi kan komme igang igen...

Anmeld

1. februar 2011

GUSO

Man kan også aflevere medicinrester der hvor de har håndkøbsudsalg.. Jeg afleverer ihvertfald i den lokale brugs hvor jeg også afhenter.. Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.