Medicinrester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Fenja09

bondepigen skriver:

Jeg er da ked af, hvis min mening sårer dig, det var ikke meningen... Desuden er du jo ikke den eneste, der ikke afl. medicinrester på apoteket, og jeg vil bare gerne gøre opmærksom på at det er farligt både for dine, andres og mine børn og dyr ikke at gøre det.

Din mening sårer mig ikke, synes bare at debat skal være saglig og med argumenter man kan bruge til noget. At sige at andres holdning er lad og man er doven er i min verden ikke noget man kommer langt med, hvis man ønsker at få sin mening igennem.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

dorthemus

lotchen skriver:

Der er mange, der har meget at kæmpe med, men derfor skal man vel stadig have lov til at sige sin holdning omkring et økonomisk tilskud eller ej uden at man får smidt en spand møg i hovedet. Det er synd for ønskebarn74, at babydrømmen ikke er lykkedes endnu, men jeg så ikke noget om, at vedkommende ikke ønskede et barn til ønskebarn74, bare en holdning til det økonomiske 'i disse krisetider'.

Ønskebarn74: Vi er mange, der krydser fingre for dig og jeg håber virkelig din drøm en dag bliver opfyldt. Kan godt forstå det nogle gange må være virkelig frusterende

Selvfølgelig skal man det, det er et frit land....men jeg forstår ikke hendes behov for at komme med den udtalelse om at barnløse skal betale for at få behandling lige i den tråd og over for en person der skriver om hvor meget hun kæmper og har det svært

Desuden har Ønskebarn74 undskyldt over for hende med den udtalelse lige med det samme, at hun gik over stregen.

Anmeld

5. februar 2011

ønskebørn74

Kala skriver:

Rigtig pænt af dig at du mener jeg desværre har et barn. Og ved du egentlig hvad jeg har gennemgået for at få ham... Nej det ved du ikke. Du ved ikke hvad prisen har været. Og selvom jeg får betalt 85 % af mine medicin-udgifter ender jeg nok i sidste ende med at betale flere penge end dem der skal have hjælp til at få et barn. Men staten kan jo altså ikke betale for alt!!!

Som om du ved ret meget om mig... Hav et godt liv du... Og så har vi vist ikke mere at sige hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.