Skal i go'morgen danmark i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

du kan tro at den digitale boks er sat til at optage ALLE afsnit! og jeg sidder klistret til skærmer lige nu for at se genudsendelsen af go´morgen dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Malene84

Ni-ko-li-ne skriver:

du kan tro at den digitale boks er sat til at optage ALLE afsnit! og jeg sidder klistret til skærmer lige nu for at se genudsendelsen af go´morgen dk

hehehe... hvor er du sød. Glæder mig til at høre bagefter!!! Puha... morgenMalene uden make up (bad, bad kombination)

Anmeld

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

hehehe... hvor er du sød. Glæder mig til at høre bagefter!!! Puha... morgenMalene uden make up (bad, bad kombination)

hold op mand.... du er rigtig smuk! også uden makeup... jeg sidder her og venter spændt!

Anmeld

1. februar 2011

maria_wlt

Så er det set.... DOMMEN : 

Det gik jo SKIDE godt Glæder mig til at følge jer i programmet.

Især Tristan og Villads, og se hvilken banditter de er..

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

maria_wt skriver:

Så er det set.... DOMMEN : 

Det gik jo SKIDE godt Glæder mig til at følge jer i programmet.

Især Tristan og Villads, og se hvilken banditter de er..

hehehe mange, mange tak

Anmeld

1. februar 2011

VNB

har lige været inde og se klippet fra go´morgen danmark med jer  hvor er i bare søde og naturlige! Sad med et stort smil hele klippet igennem, og hvor er begge drenge bare dejlige! to små charmetrolde med helt lyst hår! CUTE

tager virkelig hatten af for hvor lige til i har taget det hele. Har selv "kun" 1 dreng og ved derfor hvor meget tid der går med sådan en bette størrelse... så kan kun forrestille mig når det hele er dobbelt op hihi  men lyder helt klart til at det også er dobbelt glæde

glæder mig til at se programmet i aften!

Anmeld

1. februar 2011

Vidunderligeunger

ihh.. manden og jeg så snigpræmiere igår (på mandens opfordring), og Malene.. du har slet ikke noget at være nervøs for, eller grave dig selv ned, du er da så dejlig en mor. Sød, kærlig og omsorgsfuld.. 

Så 100 point til dig, for at du står frem og er sårbar i en sådan situation på landsdækkende tv, men du gør det SÅ godt!!!!!

knus! og lækre lækre poppere du har..

ps. Jeg er jo fra jylland, så regner med at alle herinde skriver på jydsk (hvis du forstår), så da du snakkede SJÆLLANDSK  (vidste jo godt du var "derovre" fra), blev jeg sgu da helt overrasket haha

Anmeld

1. februar 2011

pussekat

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

hejsa

jeg glæde mig til at se det her min tv  på og her sige til min mand at tv er mit tirsdag el bliv jeg  vis jeg ikke få lov hihi

Anmeld

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

hey girls

du er sgu da smuk Malene.... jeg kan ikke se at du ikke har makeup på

Anmeld

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

hey girls

GODT GÅET!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.