Skal i go'morgen danmark i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

ChatH

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

ihhh hvor vi glæder os søde.. krydser for du bliver mere rolig når du er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

ekzunz

Jeg har også set snigpremieren, og du har virkelig slet ikke noget at være bekymret over!!! I klarer det helt fantastisk, jeg er da noget imponeret over at du ser brandgodt ud samtidig med at jeres hjem er pinligt rent og ryddet......jeg tror ikke jeg havde det overskud da jeg gik hjemme på barsel med 2 (altså godt nok ikke samme alder). Super effektiv teknik da der skulle ordnes 2 sutterflasker med 2 utålmodige børn i stuen....

Og i er helt klart det par som jeg tror de fleste vil kunne sammenligne sig med

Anmeld

31. januar 2011

Nemesis

Malene84 skriver:

heheh... ja hov, den er da helt gal. Vi skal på i go'morgen kl. 8.13 og programmet starter om aftenen kl 20

Ahh super. Så kan vi se dig 2 gange i morgen
sisse

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Malene84 skriver:

Vi skal på 08.13

Satans

Der er jeg i skole

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

Znuzke skriver:

Jeg har også set snigpremieren, og du har virkelig slet ikke noget at være bekymret over!!! I klarer det helt fantastisk, jeg er da noget imponeret over at du ser brandgodt ud samtidig med at jeres hjem er pinligt rent og ryddet......jeg tror ikke jeg havde det overskud da jeg gik hjemme på barsel med 2 (altså godt nok ikke samme alder). Super effektiv teknik da der skulle ordnes 2 sutterflasker med 2 utålmodige børn i stuen....

Hold da op... store ord, tusind tak  Det er jeg rigtig, rigtig glad for at høre. Tænk, vi troede selv at folk ville "holde mere med" de andre, da man ligesom lærer dem bedre at kende pga. tanker, følelser osv omkring det at vente tvillinger og få dem! Men dejligt at du tror folk kan sammenligne sig med os.

Jeg "lider af" rengøringsvanvid  og det er ikke stoppet selvom jeg har født. Jeg fungerer ikke i rod. Dog må drengene rode så tosset de vil, men voksenrod herhjemme gør mig kulret. hehe

Anmeld

31. januar 2011

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

det skal jeg helt sikkert se---- hvad tid er det??

Kan godt forstå du er nevøs, men du ligner sku da en drøm og er bare en super mor, så du har indet at frygt lige på det punkt....

Held og lykke i morgen

Anmeld

31. januar 2011

B&J

wuuuu glæder mig så meget til imorgen og så skal der ske skønne drenge i tvet jubii glæder mig helt vildt og glæder mig til af se dig i go morgen danmark

Anmeld

31. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Uhhhhiiii det skal jeg se!

Hvordan kan det være go morgen dk, hvis det er kl. 20??

Anmeld

31. januar 2011

Zafir

wuuuuu.... spændende  Glæder mig til at se

Anmeld

31. januar 2011

Maise

Znuzke skriver:

hvor kan jeg se den snigpræmiere?? på tv 2 hjemmeside ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.