Skal i go'morgen danmark i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

L.J.L

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

Det skal helt sikkert ses, begge programmer. Kan godt forstå du er nervøs for go morgen danmark men de er helt sikkert skide søde og vant til at man er nervøs Jeg takkede nej tak til en tur i go morn danmark med min tvillingesøster engang af ren nervøsitet haha

Hvor mange afsnit er programmet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

ulleby

Halleluja for barsel Jeg er så klar til at skal se jer i morgen tidlig og igen i morgen aften

Skal jo nødig gå glip af noget med tvillinger

Glæder mig til at følge jer

Anmeld

31. januar 2011

ekzunz

Maise skriver:

hvor kan jeg se den snigpræmiere?? på tv 2 hjemmeside ??

Ja, hvis du har adgang til Sputnik, så kan man se det - og en masse andre gode sager

Anmeld

31. januar 2011

matryoshka

Spændende, jeg glæder mig at se programmet!

Anmeld

31. januar 2011

TineA

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

Hvor bliver det sjovt at se Jeg tænkte faktisk på Jer i morges, da jeg så en "trailer" (hedder det det??) for programmet, så tænkte jeg, at I måtte da komme i Go'Morgen Danmark i morgen tidlig!

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

31. januar 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Vi skal på 08.13

Tjek

Anmeld

31. januar 2011

Maise

Znuzke skriver:

Ja, hvis du har adgang til Sputnik, så kan man se det - og en masse andre gode sager

øv det har jeg ikke, men det kommer jo i morgen, så må jeg jo vente ;-) men tak for tippet.

Anmeld

31. januar 2011

linemus

Jeg sætter det til at optage med det samme. Begge dele Glæder mig til at se det og se dine tvillingedrenge in motion Så kan det være, vi igen kan huske alt det hårde, vi har fortrængt fra det første år med tvillinger. Tænk dig - da vi fik vores sidste, kunne vi slet slet ikke forstå, hvordan vi dog havde klaret at have 2 babyer på samme tid, og hun er endda ganske nem. Men man klarer jo det, man bliver udsat for og husker alle de gode ting

Held og lykke imorgen tidlig.

- Line

Anmeld

1. februar 2011

HopinWishin

I klarede det bare super godt =) Hvor er dine drenge bare dejlige

Anmeld

1. februar 2011

>>Carina<<

Hov Malene hvor var den nervøsitet lige henne på live tv? du klarede det sgu da skide godt Thumps up Girl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.