Skal i go'morgen danmark i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Kruse90

Malene84 skriver:

hehehe... jeg skal også tonse hjem efter programmet og se genudsendelsen

hahahah det forstår jeg godt

Hvordan skal du på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

SSL

Malene84 skriver:

Ja nemlig  Jeg har tænkt det samme, da vi stadig ikke vidste hvem de andre par var! Kunne have været skægt hvis det var nogen herinde fra

Ja, det er da lidt sjovere så  Jeg glæder mig enormt til at se det  Alle har vel en frygt, samtidig med en lille drøm om at få twins'er  hehe, så skal så meget se det, så jeg kan slutte fred med om jeg frygter eller drømmer om det

Anmeld

31. januar 2011

slettet_7530

Tak for info vil sætte DVDEN til at optage go morgen dk og se udsendelsen klokken 20,00

Anmeld

31. januar 2011

Nemesis

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

Hmm måske jeg ikke har fulgt helt med men du siger god morgen Danmark men skriver kl 20 ????

hvad tid er du på ?
Sisse som da må se det!

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

Kruse90 skriver:

hahahah det forstår jeg godt

Hvordan skal du på?

Vi skal på 08.13

Anmeld

31. januar 2011

>>Carina<<

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

Så da også lige snigpremieren. Ku jo ik vente med at se jer Åh Tristan og Villads er da bare søde og og Malene, hvor er du smuk og hvor du stråler. Som jeg skrev til dig igår så syns jeg det lyser ud af dig og drengene at der er en stor kærlighed mellem jer. glæder mig til at se alle programmerne.

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

ladydan1 skriver:

Hmm måske jeg ikke har fulgt helt med men du siger god morgen Danmark men skriver kl 20 ????

hvad tid er du på ?
Sisse som da må se det!

heheh... ja hov, den er da helt gal. Vi skal på i go'morgen kl. 8.13 og programmet starter om aftenen kl 20

Anmeld

31. januar 2011

Loa

ladydan1 skriver:

hvad tid er du på ?
Sisse som da må se det!

Tror hun mener tvillinge programmet er det der er kl.20

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

Carina1984 skriver:

Så da også lige snigpremieren. Ku jo ik vente med at se jer Åh Tristan og Villads er da bare søde og og Malene, hvor er du smuk og hvor du stråler. Som jeg skrev til dig igår så syns jeg det lyser ud af dig og drengene at der er en stor kærlighed mellem jer. glæder mig til at se alle programmerne.

TUUUUUSIND TAK SØDE!!!!

Anmeld

31. januar 2011

>>Carina<<

ladydan1 skriver:

hvad tid er du på ?
Sisse som da må se det!

Godmorgen Danmark kommer om morgenen men programmet som Malene og drengene er med i kommer kl 20 imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.