Skal i go'morgen danmark i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Isabella_mor

i var da bare smadder gode

beholdte de Tristan i studiet haha de var jo helt skudt i ham <3

håber jeg får set programmet i aften fra jeres barnedåb...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

TTM

Super udsendelse!!

(Personligt ventede jeg bare på mikrofonen bleve revet af værten, men det skete ikke )

Hvor er de bare dejlige!

Anmeld

1. februar 2011

trunte89

Fik lige set lidt af genudsendelsen, og wauw hvor ser I bare godt ud. Alle sammen. De er bare SÅ lækre de drenge!!!
Og hvor ser du bare forelsket ud når du kigger på dem. Dejligt.

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

VNB skriver:

har lige været inde og se klippet fra go´morgen danmark med jer  hvor er i bare søde og naturlige! Sad med et stort smil hele klippet igennem, og hvor er begge drenge bare dejlige! to små charmetrolde med helt lyst hår! CUTE

tager virkelig hatten af for hvor lige til i har taget det hele. Har selv "kun" 1 dreng og ved derfor hvor meget tid der går med sådan en bette størrelse... så kan kun forrestille mig når det hele er dobbelt op hihi  men lyder helt klart til at det også er dobbelt glæde

glæder mig til at se programmet i aften!

Mange, mange tak!!!

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

BlyViol skriver:

ihh.. manden og jeg så snigpræmiere igår (på mandens opfordring), og Malene.. du har slet ikke noget at være nervøs for, eller grave dig selv ned, du er da så dejlig en mor. Sød, kærlig og omsorgsfuld.. 

Så 100 point til dig, for at du står frem og er sårbar i en sådan situation på landsdækkende tv, men du gør det SÅ godt!!!!!

knus! og lækre lækre poppere du har..

ps. Jeg er jo fra jylland, så regner med at alle herinde skriver på jydsk (hvis du forstår), så da du snakkede SJÆLLANDSK  (vidste jo godt du var "derovre" fra), blev jeg sgu da helt overrasket haha

hahahaha er knust af grin... jeg kender det såååå godt!!! haha... jeg er selv fra bornholm, og kan slå om med det samme hvis jeg hører en bornholmer... men da jeg flyttede til staden blev jeg også forskrækket over hvordan folk talte... I burde da tale bornholmsk-agtigt

Og mange tak for de dejlige ord... det beroligere mig rigtig meget

Anmeld

1. februar 2011

bagger26

Ejjj så sidder jeg klar til at se genudsendelsen, og lige idet i kommer på så ringer min mor, doh... Så hørte ikke en pind af hvad i sagde, men er sikker på det lød skide godt, i så ihvertfald godt ud.. hehe..  

Glæder mig til at se programmet i aften..

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

Ni-ko-li-ne skriver:

du er sgu da smuk Malene.... jeg kan ikke se at du ikke har makeup på

jeg har make up på, men bare ikke det jeg plejer... sys jeg er nøgen (nok et tegn på, at jeg plejer at tage for meget på). haha

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

isabellamor skriver:

i var da bare smadder gode

beholdte de Tristan i studiet haha de var jo helt skudt i ham <3

håber jeg får set programmet i aften fra jeres barnedåb...

heheheh ja, han endte med at komme med hjem, men de var ikke meget for det

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

TykkeTrunteMor skriver:

Super udsendelse!!

(Personligt ventede jeg bare på mikrofonen bleve revet af værten, men det skete ikke )

Hvor er de bare dejlige!

hehehe det gjorde Jannick åbenbart også... Tristan hiver gerne i ALT med ledning!!!

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

trunte89 skriver:

Fik lige set lidt af genudsendelsen, og wauw hvor ser I bare godt ud. Alle sammen. De er bare SÅ lækre de drenge!!!
Og hvor ser du bare forelsket ud når du kigger på dem. Dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.