Skal i go'morgen danmark i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.953 visninger
65 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Malene84

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

afrobabies

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

Jeg glæder mig vildt til at se det imorgen... Jeg sluger alt med børn i tv Men hvor må det da også bare være vildt at få to på én gang... Jeg er nu glad nok for at der kun kommer en ad gangen hos mig

Anmeld

31. januar 2011

jannebjerre

Har set snigpræmiere og jeg elsker det
Desuden er i klart dem der er mest efter min smag

Og dine drenge er SÅ skønne og du er SÅ smuk
Så kun roser her fra mig

Glæder mig til at se jer i Go'morgen danmark imorgen

Anmeld

31. januar 2011

MinNoah

Uh.,..!! Det skal jeg se ;-)

Skal drengene med i go morgen dk?

Anmeld

31. januar 2011

Kruse90

Malene84 skriver:

hey girls

PIIIIFT

Hvorfor er jeg i skole.
Jeg må finde indslaget på nettet når jeg har fri.

Kram

Anmeld

31. januar 2011

SSL

Ej hvor spændende Jeg kan regne ud det er mht. tvillinger, udfra din profil ik?

Glæder mig vildt til at se programmet fra imorgen af, jeg tænkte faktisk over om der var nogen herinde fra, som var med - det er der jo så Spændende, glæder mig til at følge det

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

jannebjerre skriver:

Har set snigpræmiere og jeg elsker det
Desuden er i klart dem der er mest efter min smag

Og dine drenge er SÅ skønne og du er SÅ smuk
Så kun roser her fra mig

Glæder mig til at se jer i Go'morgen danmark imorgen

ej bær lige over med mig... men der begyndte jeg sgu at hyle. HVOR ER DU SØD!!!!   Jeg kan slet ikke tåle at få ros idag, så tuder jeg. heheh hva sker der for det!! Tusind tak for dine dejlige ord.

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

MinNoah skriver:

Uh.,..!! Det skal jeg se ;-)

Skal drengene med i go morgen dk?

Ja det kan du tro de skal  (det er midt i deres soveperiode - ååååhhh - men vi kunne ikke komme til før)

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

Kruse90 skriver:

PIIIIFT

Hvorfor er jeg i skole.
Jeg må finde indslaget på nettet når jeg har fri.

Kram

hehehe... jeg skal også tonse hjem efter programmet og se genudsendelsen

Anmeld

31. januar 2011

Malene84

SSL skriver:

Ej hvor spændende Jeg kan regne ud det er mht. tvillinger, udfra din profil ik?

Glæder mig vildt til at se programmet fra imorgen af, jeg tænkte faktisk over om der var nogen herinde fra, som var med - det er der jo så Spændende, glæder mig til at følge det

Ja nemlig  Jeg har tænkt det samme, da vi stadig ikke vidste hvem de andre par var! Kunne have været skægt hvis det var nogen herinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.