Skal i go'morgen danmark i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

morethanperfect

Skide godt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Malene84

bagger26 skriver:

Ejjj så sidder jeg klar til at se genudsendelsen, og lige idet i kommer på så ringer min mor, doh... Så hørte ikke en pind af hvad i sagde, men er sikker på det lød skide godt, i så ihvertfald godt ud.. hehe..  

Glæder mig til at se programmet i aften..

HAHAHAHA....

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

morethanperfect skriver:

Skide godt !

taaak

Anmeld

11. oktober 2011

1000Ben

Malene84 skriver:

hey girls

Som lovet en lille up date (og det bliver så den sidste... for nu vil jeg ligge mig til at dø).

Vi skal i go'morgen danmark i morgen.... jeg er ved at skide grønne grise over det  JEG ER I PANIK!!!!!

Nå, programmet starter i morgen, som så mange af jer har gjort jeg opmærksomme på (på tv2 kl. 20).

Vi er også med i Billed Bladet som udkommer på torsdag. Og det skulle så være det!!!Det har været den vildeste rejse og glæder mig så meget til drengene er store nok til at forstå det!

Taaaaaak for al jeres støtte herinde, og fedt at I gider lytte og bakke op  Glæder mig til at høre hvad I synes om programmet... meld jer endelig til på "tvillinger" på facebook og skriv din mening

Link? Det kunne da være sjovt at se 

Knus

1000Ben

Anmeld

11. oktober 2011

Malene84

1000Ben skriver:

Link? Det kunne da være sjovt at se 

Knus

1000Ben

shit... hvordan fandt du overhoved denne gamle tråd  hehe! Jeg tror slet ikke det er til at finde mere

Hvis jeg hører eller ser noget, så¨skal du nok få det af vide

(men super sødt af dig, at spørge)

Anmeld

12. oktober 2011

1000Ben

Malene84 skriver:

shit... hvordan fandt du overhoved denne gamle tråd  hehe! Jeg tror slet ikke det er til at finde mere

Hvis jeg hører eller ser noget, så¨skal du nok få det af vide

(men super sødt af dig, at spørge)

Ha ha, jeg tror jeg fandt den gamle tråd ved at søge på dit navn + tvillinger. Men det var bare fordi jeg da synes det kunne være sjovt at se, når man nu har læst med på så meget du har skrevet herinde

Men det er helt ok og tak for svar

Knus

1000Ben 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.